Citat:
Ursprungligen postat av
-Mystic
Jag upprepar mig för tredje gången, anser du att Expo inte är mer extremt än Nordiskt Ungdom? En väldigt enkel och rak fråga...
Du tror dig ha hittat någon sorts "svår" och avgörande fråga här, det är ganska gulligt. Men du ska naturligtvis ha ett svar.
Nordisk Ungdom får jag väldigt konstiga vibbar av. Läste just lite på nordiskungdom.com. Det enda som står är att det nordiska folket är ett folk som har rätt att finnas (vem tycker inte det), att Europa (eller Norden?) ska bli självförsörjande på livsmedel, till råga på med småskalig ekologiskt jordbruk. Hur det ska gå till förklaras inte. Man skriver överhuvudtaget inget om invandring, men allt snack om det nordiska folkets rätt och överhöghet blir ju att man läser in en total isolering och utrotning/utvisning av allt som inte är nordiskt? Jag vet inte så jag kan inte svara. Men de verkar tämligen extrema. Inget för mig, inget som funkar. Dessutom är det riktigt äckligt att tänka sig vad som skulle hända om deras tankar på något mystiskt sätt faktiskt skulle få inflytande. Troligtvis är det någon form av WW3 och förföljelse av personer med avvikande utseende som väntar, ungefär som i Nazityskland. Det går inte att läsa in något annat, i en förlängning.
EXPO; är de ens en politisk organisation? De verkar mest ägna sig åt att med otrevliga och ohederliga metoder förfölja Sverigevänner och SD'are såsom Karlsson, Åkesson, Bieler och Jomshof. Äckligt, och vill inte ha med dem att göra.
Så båda är hemska på sitt sätt.