2015-04-04, 06:27
Medlem
SnowInformers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnowInformer
Tog cirka 1300 mg tram i onsdags. Kan jag ta 300-400 mg idag eller kommer jag inte få någon effekt?

Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Vänta dig dålig effekt.

Citat:
Ursprungligen postat av OU812vanhalen
Håller med. Den mängden är nästintill verkningslös.
Vänta en, två dagar istället.

Tog runt 800 mg tram och 8-10 stycken 1 mg xanor idag. Fick nästan lika bra effekt som i onsdags som idag. Gissar dock på att det har att gör med att jag blandade in xanor.
Citera
2015-04-04, 10:59
Bannlyst
Citat:
Tog runt 800 mg tram och 8-10 stycken 1 mg xanor idag. Fick nästan lika bra effekt som i onsdags som idag. Gissar dock på att det har att gör med att jag blandade in xanor.
Det tror jag, 8 mg Xanor är väldigt mycket. Säker på att du inte var väldigt bensad snarare än att du fick likvärdig effekt av trammen som tidigare?
Citera
2015-04-04, 11:01
Bannlyst
Citat:
Det tror jag, 8 mg Xanor är väldigt mycket. Säker på att du inte var väldigt bensad snarare än att du fick likvärdig effekt av trammen som tidigare?

I övrigt, postar frågan i den här tråden så får vi se. Många får småfinnar/utslag om man tar opiater en tid och jag undrar vad man ska ta för att slippa detta (antihistamin?). Tips på vilken, receptfri helst från apoteket?
Citera
2015-04-04, 13:04
Medlem
Fjantors avatar
Tog en tram 100mg depat vid 09 i morse...
Kan väl inte vara nån fara att dricka några kalla ikväll.?
Citera
2015-04-04, 14:12
Medlem
Att man skall undvika alkohol tillsammans med tram, sa mkt har jag forstatt.
Jag roker gras varje kvall sa det ar svart att lata bli graset nar kvallen, tystnaden och ensamheten hemma i lagenheten kommer.
Da det ar lordagskvall och jag har tram liggandes hemma sa funderade jag pa att aven ta ett par hundra mg aven fast jag roker gras.

Vad tycker ni om rent tram-rus respektive tram-rus samtidigt som man roker gras.
Tar aven 5 - 10 mg Diazepam varje kvall. Ar val helt enkelt lite fundersam om det blir for mycket for knopp och kropp da jag bara tagit tram 1 gang tidigare och da tog jag 100 mg utan vare sig ganja eller benso.
Citat:
Ursprungligen postat av AceOfHaze
Eftersom tramadol är så billigt här, brukar det bli en del sen jag hittade denna tabletten i en vanlig pharmacia.
Tar 100-200 mg per dag, dvs 2-4 tabletter. Dricker en del , ibland 2-3 öl, men idag är jag uppe på 9 vid 5 tiden på eftermiddagen.
Behöver jag oroa mig? Beter mig väldigt normalt, för normalt faktiskt.. druckit en hel del öl och folk frågor om jag känner mig full men går och beter mig som vanligt.
Ibland känns det som tramadolen tar av den där dumma känslan av alkohol, dvs man känner sig skön men pratar inte för mycket och är mest normal.
Ibland tänker jag på levern, läst att alkohol och tramadol inte alls är bra ihop. men jag sover som en kung, vaknar som en kung, mår som en kung. Ingen bakfylla.. inga men whatsoever!
I vilket land vistas du, TH..?
Vad kostar ett gram i landet du vistas i..?
Citera
2015-04-04, 19:22
Medlem
100kr är bra pris,du har en sjysst kran! Men när andra butiker säljer 10 50mg;are för 200 så känns det ganska rimligt. Bra grejer var det också och de är flexibla med priser på blandningar, snabba leveranser och enkla betalningslösningar!
Citera
2015-04-06, 14:39
Medlem
SnowInformers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV

Jodå. Det var säkert Xanor som fick mig att känna mig så påverkad. Sen är ju 800 mg tramadol ingen jätteliten mängd heller även om man har tolerans. Men jag noddad i alla fall lite så är väldigt nöjd med den kvällen.

Har förövrigt fått en drös pm från folk som frågar om jag vill köpa tram. Det vill jag INTE så sluta skicka såna pm.
Citera
2015-04-06, 18:33
Medlem
Tryckte i mig 250mg tramadol hexal (kapslar) runt 22:30-23:00 igår. Är fortfarande helt lealös och allmänt dåsig. Är det alldeles för tidigt för att ta sig några glas vin?
Citera
2015-04-06, 21:57
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inteupptaget
Tryckte i mig 250mg tramadol hexal (kapslar) runt 22:30-23:00 igår. Är fortfarande helt lealös och allmänt dåsig. Är det alldeles för tidigt för att ta sig några glas vin?

Om du känner dig trött och dåsig tycker jag inte att du ska dricka, kan bli värre
Citera
2015-04-07, 18:26
Medlem
Tjena, köpte precis en karta trama power100 av fabrikören Pramos quality står det, någon som har erfarenhet av dessa? Grön och orange kapslar 100mg
Tack på förhand
Citera
2015-04-07, 23:36
Medlem
Tja!

Är det någon mer än jag som får så fruktansvärt dålig syn under mitt tram rus?. Att fokusera på ett sms eller en text i telefonen är värdelöst. Kan läsa i 10-15 sekunder sedan blir allt helt suddigt och jag får titta bort eller blunda i en halv minut.. att göra någon annan aktivitet är ingen fara, det är ända st när jag ska fokusera på telefonen.. och det har bara varit såhär den senaste månaden.

Bara denna texten tog 15 min att skriva
Citera
2015-04-07, 23:45
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greenphill
Tja!

Är det någon mer än jag som får så fruktansvärt dålig syn under mitt tram rus?. Att fokusera på ett sms eller en text i telefonen är värdelöst. Kan läsa i 10-15 sekunder sedan blir allt helt suddigt och jag får titta bort eller blunda i en halv minut.. att göra någon annan aktivitet är ingen fara, det är ända st när jag ska fokusera på telefonen.. och det har bara varit såhär den senaste månaden.

Bara denna texten tog 15 min att skriva

Det händer många. VRför vet jag inte, sömnbrist kanske. Brist på mat?

Citat:
Ursprungligen postat av Fandapox
Tjena, köpte precis en karta trama power100 av fabrikören Pramos quality står det, någon som har erfarenhet av dessa? Grön och orange kapslar 100mg
Tack på förhand

Har sett gröna / orange färgade kapslar men har inte hört om pramos qualitys grejer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in