Att man skall undvika alkohol tillsammans med tram, sa mkt har jag forstatt.
Jag roker gras varje kvall sa det ar svart att lata bli graset nar kvallen, tystnaden och ensamheten hemma i lagenheten kommer.
Da det ar lordagskvall och jag har tram liggandes hemma sa funderade jag pa att aven ta ett par hundra mg aven fast jag roker gras.
Vad tycker ni om
rent tram-rus respektive tram-rus samtidigt som man roker gras.
Tar aven 5 - 10 mg Diazepam varje kvall. Ar val helt enkelt lite fundersam om det blir for mycket for knopp och kropp da jag bara tagit tram 1 gang tidigare och da tog jag 100 mg
utan vare sig ganja eller benso.
Citat:
Ursprungligen postat av
AceOfHaze
Eftersom tramadol är så billigt här, brukar det bli en del sen jag hittade denna tabletten i en vanlig pharmacia.
Tar 100-200 mg per dag, dvs 2-4 tabletter. Dricker en del , ibland 2-3 öl, men idag är jag uppe på 9 vid 5 tiden på eftermiddagen.
Behöver jag oroa mig? Beter mig väldigt normalt, för normalt faktiskt.. druckit en hel del öl och folk frågor om jag känner mig full men går och beter mig som vanligt.
Ibland känns det som tramadolen tar av den där dumma känslan av alkohol, dvs man känner sig skön men pratar inte för mycket och är mest normal.
Ibland tänker jag på levern, läst att alkohol och tramadol inte alls är bra ihop. men jag sover som en kung, vaknar som en kung, mår som en kung. Ingen bakfylla.. inga men whatsoever!
I vilket land vistas du, TH..?
Vad kostar ett gram i landet du vistas i..?