2015-04-07, 19:08
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Mycket anknytningsstörningar och "oälskade barn" är det. Det märks på deras naiva syn på vänskap, relationer och barnsliga fascination vid sex. Tänk att springa till ett rum och titta när man hör att två har sex där - som en tolvåring. Det vilar något sorgligt över vissa deltagare, minst sagt...
Citera
2015-04-07, 19:13
Bannlyst
Jag tycker att Josefine helt klart är den snyggaste tjejen. Tror dessvärre hon kommer få problem med mobbar-tjejerna inkl Emelie. Återstår att se. När avundsjukan är som bäst.
Citera
2015-04-07, 21:25
Medlem
sonpuigs avatar
Någon som ligger inne med fina bilder på Josephine Qvist?
Citera
2015-04-07, 22:05
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ytmamz
Svensken är så jävla fantasilös att den måste importera varje jävla MTV-show från USA eller England göra sina egna flopp version utav orginal programmen. Här har vi ännu exemplar utav det.

Med Paradise hotel Emelie som liknar en häst med påritade ögonbryn nej tack jag avstår nog helst.

Det skriker FLOPP runt detta skitet att tv producenter tjänar pengar för att kopiera TV program från andra länder är ju bara pinsamt och gör en mörkrädd.

Snart kommer vi väl ha en Svensk "Kardashian show" också?

Avgå hela jävla högen!
Tröttnat rejält på Filip och Fredrik men de hade en stor poäng med sitt Bobby Fischer-tal (som flesta korkade inte förstod vad det var) och har själv slutat kolla på svensk tv då man sällan skapar något unikt utan mest sämre kopior.
Citera
2015-04-07, 22:08
Medlem
Hanspandas avatar
Någon som vet när skiten läggs upp på play?
Citera
2015-04-07, 22:10
Medlem
Ärligt, vet inte deltagarna att de sökt till ex on the beach..? Ganska uppenbart ju? Vad skulle produktionen annars sagt att det var för program? Så fejk
Citera
2015-04-07, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2014rosor
Ärligt, vet inte deltagarna att de sökt till ex on the beach..? Ganska uppenbart ju? Vad skulle produktionen annars sagt att det var för program? Så fejk
Det hette något helt annat när folk kunde söka till programmet vad jag kan komma ihåg.
Citera
2015-04-07, 22:15
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hanspanda
Någon som vet när skiten läggs upp på play?

I och med att programmet visas i en systerkanal till kanal 5 misstänker jag att det kan dröja till efter midnatt innan de lägger ut fittavsnittet.

I den aspekten är TV3 och TV4 ett föredöme, de lägger ut avsnitten direkt.
Citera
2015-04-07, 22:16
Medlem
DaKaktuzs avatar
Saras ex var ju faktiskt lite lik John Guidetti

http://www.google.com/search?q=john+guidetti&client=ms-android-htc&source=android-home&prmd=ivns&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=9zokVd jXFoG3sAH524KACg&ved=0CAYQ_AUoAQ#mhpiv=0
Citera
2015-04-07, 22:22
Medlem
Emelie!!? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ ! ! ! ! ! !
Citera
2015-04-07, 22:25
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BreEEeev
I och med att programmet visas i en systerkanal till kanal 5 misstänker jag att det kan dröja till efter midnatt innan de lägger ut fittavsnittet.

I den aspekten är TV3 och TV4 ett föredöme, de lägger ut avsnitten direkt.

Jag tänkte just säga att det redan var upplagt, men insåg sedan att skiten sänds flera dagar i veckan.

Varför?
Citera
2015-04-07, 22:26
Medlem
Varför är inte skiten upplagd på 11play? jävla råamatörer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in