Citat:
Ursprungligen postat av
lacrima
Jag vågar lova dig att det inte är äkta trä på väggen, det finns både kakel och klinker att köpa med trästruktur i varierande färger och format.
Så är det, jag tänkte inte på det!!
Citat:
Ursprungligen postat av
Kratatch
Kollar du kartan så ser du att det ligger mitt ute i ingenstans på en väg med några fler hus. Men förutom de husen så...
Undrar vilken kamerainställning de haft när de tog bilderna för huset ser ut lite som en jättesäck (3 gånger större insida än utsida).
Mitt ute i ingenstans är ju helt rätt benämning för den kåken!
Nu när du så det och jag kollar på bilderna igen så ser rummen sjukt stora ut, till förhållande av husets storlek utvändigt, kanske dom har extremt tunna väggar?
Citat:
Ursprungligen postat av
CarolynHax
Sant. Det var den ödsliga känslan som slog mig.
Har ni tänkt på att på bilderna tagna inne i huset står varenda dörr som kan öppnas utåt öppen, men på exteriörbilderna är de stängda, och det finns inga trappsteg utanför.
Jag skrev att ingen bodde där, men jag hade fel. Han heter Ablahat. Antagligen sover han i soffan eller möjligen i badkaret.
Jag tänkte på det förut, vad vitsen med att dörrarna ska stå öppna? Trappstegen tänkte jag inte på, han kanske planerar att ha en stor trä trall?
Bor det någon där? Jag trodde att det var vianinsmöbler förs bara så det ser anständigt ut, men att ha så lite möbler där och bo där...... Sovrummen var ju tomma, ingen säng där inte!! Han måste sova i badkaret eller soffan!!