2015-04-01, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dundernisse
Jag hoppas innerligt att du inte kör cdr build med lightning dmg i grifts

Nej nej, vid högre levels kör jag coold... Tailkick/impending...
Citera
2015-04-02, 07:10
Medlem
ImWorthlesss avatar
1 dag kvar till season 2 är slut.
Lär vara tungt nu idag och imorgon att komma in och lira då antagligen 99% av alla som är top 500 i sin klass vill pusha grifts som tokar!

Sen 7 dagars väntan på ny season, en season jag antagligen kommer missa störra delen utav
Kommer dock köra så gott man kan, som det är nu och som jag nämnt tidigare så blir det Babbe för mig.

Vad ska ni andra köra kommande season?
Citera
2015-04-02, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImWorthless

Det är 3 dagar kvar. Säsong 2 slutar på söndag kl 21.00 CEST.
http://us.battle.net/d3/en/blog/18313042/#interseason
Senast redigerad av Vischy 2015-04-02 kl. 09:15.
Citera
2015-04-02, 10:19
Medlem
ImWorthlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vischy
Det är 3 dagar kvar. Säsong 2 slutar på söndag kl 21.00 CEST.
http://us.battle.net/d3/en/blog/18313042/#interseason

Var det inte 3e April först? :S
Citera
2015-04-02, 11:18
Medlem
eXotics avatar
Citat:
Lär vara tungt nu idag och imorgon att komma in och lira då antagligen 99% av alla som är top 500 i sin klass vill pusha grifts som tokar!

Sen 7 dagars väntan på ny season, en season jag antagligen kommer missa störra delen utav
Kommer dock köra så gott man kan, som det är nu och som jag nämnt tidigare så blir det Babbe för mig.

Jag har också redan sagt, men jag inleder med babbe. När jag tröttnar/kör fast så kommer jag hoppa tillbaka till WD, vill testa little mans finger!
Citera
2015-04-02, 11:19
Medlem
CommanderShepards avatar
Citat:

Funderar på att köra en DH nästa season, körde Wizard den här säsongen men bytte vid grift 30 för det var så sinnesjukt tråkigt. Bytte till barbar som var riktigt kul (ser riktigt häftig ut också!)
Men jag är ju ingen höjdare på det här spelet, tror jag kom upp till grift 32 med barbaren (fuck yeah!) säkert plats 1 miljon i ranking eller något.

Men har kört alla klasser så jäkla mycket nu i icke season, enda klassen jag faktiskt inte har kört så mycket på är Crusader men jag ledsnade så jäkla fort på den, tror jag klockade på 18 minuter för att döda en riftboss på torment 4 sen bytte jag. Men DH var länge sedan jag spelade nu, enda jag minns av den är att jag brukar få rätt ont i lillfingret av att trycka på shift konstant.
Citera
2015-04-02, 15:21
Medlem
fgnms avatar
Provat ett par 48r med soj och fy fan vad jag hatar det. Spela perfekt och dodgea allt förutom ett spjut eller vad som och så var den griften fucked. Trials är ju höjden av tristess så att jag farmar ihop 100 48 keys är inte så troligt. Nej, det var det. Har alltid kommit tillbaka till DH:n som main och med unity var det kul att progressa i grifts men med soj så är det inte längre ett spel. Man måste gå igenom en jävla checklista varje grift och hoppas att man har tur.

Jag menar, hur svårt är det egentligen när man väl hittat rätt rift? Skillnaden på 45 och 48 med soj är noll så med tillräckligt dmg borde väll 50+ vara lika lätt?

Börjar också bli trött på blizzards hat gentemot solo-spelare. Varför får man xp-buff när man är i party? Varför är det omöjligt att fixa tillräckligt höga trialkeys ensam? Varför måste man gå glas-build solo i höga grifts?

Är förresten inte DH den enda klassen som inte kör unity? Wiz+barb vet jag iaf kan spela utan rorg. Är väll dags för reroll..
Citera
2015-04-02, 15:32
Medlem
ImWorthlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fgnm
Börjar också bli trött på blizzards hat gentemot solo-spelare. Varför får man xp-buff när man är i party?

Detta kan jag hålla med om
Solo, oavsett T6 eller Grift borde ge mer XP än vad Party borde göra.
Behövs inte ens en förklaring på varför anser jag :P
Citera
2015-04-03, 12:09
Medlem
Andersson93s avatar
Skulle ni säga att det är många som spelar season istället för det "vanliga" diablo? Jag har inte spelat Diablo på flera månader men blev lite sugen nu när Season 3 snart kommer ut. Inte så kul att spela rift efter rift helt ensam, som ni förstår. Än så länge har jag bara characters på det "vanliga" alltså icke-season.
Citera
2015-04-03, 12:18
Medlem
ImWorthlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andersson93
Skulle ni säga att det är många som spelar season istället för det "vanliga" diablo? Jag har inte spelat Diablo på flera månader men blev lite sugen nu när Season 3 snart kommer ut. Inte så kul att spela rift efter rift helt ensam, som ni förstår. Än så länge har jag bara characters på det "vanliga" alltså icke-season.

Finns de som lirar "vanliga" givetvis.
Men Jag spelar Season, då försöker jag ha vänner på listan som spelar Season, jag dissar således "vanliga" diablospelare.
Så, spelar du bara vanliga, så se till att ha likasinnade på vännerlistan

Season är dock skojigare än vanliga imo.
Ny fräsch start för alla, alla med lika vilkor/möjligheter till allt som spelet har att ge osv osv.
Ju högre du kommer i Grift beror på skills och tid du lägger ner helt enkelt, season 2 var riktigt kort om man jämnför med season 1.
Så det är rätt imponerande att det finns folk som nosar på paragon 1000 redan i season 2, eller imponerade kanske är fel ord för No-lifers
Citera
2015-04-03, 12:54
Bannlyst
Jag ska spela lite på min Demon Hunter nu eller ikväll, just nu känner jag mig lite för uppjagad för att spela.
Citera
2015-04-03, 13:24
Medlem
fgnms avatar
Citat:
Så det är rätt imponerande att det finns folk som nosar på paragon 1000 redan i season 2, eller imponerade kanske är fel ord för No-lifers

Tror det är rätt allmänt känt att dom som har så hög para delar sina konton och kan i princip hålla igång grinden 24/7. Sitter på mina fattiga 597 paralevlar nu men hade jag lagt den tiden jag spelat solo t6 rifts på 4pers 35or hade jag nog vatt över 700 iaf, lesson learned iaf.

Frågan är vad man ska hitta på nu i "mellandagarna" innan s3 börjar. Försöka komma fram till om det är värt att spela DH en säsong till eller nått.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in