Citat:
Ursprungligen postat av
JetSociety
Åkte förbi åby travbana tidigare idag.
Det kändes som att det var hög standard på grejerna, "lyxiga husvagnar", nyare bilar även arbetsfordonen kändes fräscha.
Men jag gissar att den senaste tidens bosättningar med zigenare och deras nya lägre standard har gjort mig blind.
Det går nog mer än bra för dessa samvetslösa kräk. Jag såg även en nyare grävmaskin på lastväxlarflaket. Tror att det var en Volvo EC55 av nyare modell, men är inte helt hundra där. Men pengar får de ju in i ett rasande tempo. Samtidigt som de skinnar våra äldre och utsatta medborgare, så gapskrattar de åt vårt flata system. Här är allt möjligt.
Det absolut värsta som kan hända dem, är att farbror polisen kommer och säger aja baja, här får ni inte vara. Ni får tre timmar på er att ge er härifrån. Inga böter, ingen utvisning och inget fängelse. Bara ett ändlöst daltande, vilket gör att vi aldrig kommer att slippa från asen hemma hos våra äldre medborgare. Jag har aldrig förstått varför det skulle innebära ett problem att bli av med dem. Det är väl bara att säga nej tack och far åt helvete?