2014-05-02, 19:04
Medlem
Lawlines avatar
Ge polisen rätt att beslagta deras fordon och husbilar/husvagnar. Låt dom lösa ut dom tidigast efter 1 månad till en hutlös kostnad. Blir dom beslagtagna igen så kan dom inte lösas ut och patrasket blir utvisade ur Sverige. Det enda dom tillför Sverige är nedskräpning och brottslighet.
Citera
2014-05-03, 07:58
Medlem
kallingars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BobbySands
We have an environmental (miljo) toilet we bus around with us next time we might empty it outside your place if you want

Bobby do you have any amusing anecdotes about clashes between your group of people and the romani camps? I guess you comprte for the same (illegal ) campingspace?
Citera
2014-05-03, 13:20
Medlem
Softails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawline
Ge polisen rätt att beslagta deras fordon och husbilar/husvagnar. Låt dom lösa ut dom tidigast efter 1 månad till en hutlös kostnad. Blir dom beslagtagna igen så kan dom inte lösas ut och patrasket blir utvisade ur Sverige. Det enda dom tillför Sverige är nedskräpning och brottslighet.

Varför över huvud taget släppa in dom?
Dom kommer uppenbart hit för att begå brott. Det argumentet har andra EU- länder använt mot andra grupper så varför inte tillämpa det i detta fall?
Citera
2014-05-03, 14:37
Medlem
Nu är skojarna i Mölndal och härjar. Jag gick precis förbi två hus där det pågick arbete för fullt med plattläggning. Hur kan det finns någon som vill anlita dessa efter allt som har stått i media?
Citera
2014-05-03, 16:51
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
You may do that we don't we use the facilities at the central station which has showers for a small payment or public saunas.

Ja ni tvättar kuken i skithusstolen, eller hur?

Citat:
The women usually bring the kids to a pool every second day or so.

Man måste duscha innan man använder pooler. Fail.

Citat:
I have a house in the England and its only in summer we use the Mobile home.

Du bor inte i något fast hus i UK, du bor i en trailer park för skitiga pikeys. Typ denna och det är fan inget normalt boende utanför samhället och mitt i ett industriområde.
http://goo.gl/maps/4L2Ku

Ett ännu bättre exempel, er ledare bodde här. Kalla inte detta hus, detta är en husvagnspark.
http://goo.gl/maps/Shkjg
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/showbiz/tv/3906357/Paddy-Doherty-moves-his-pad.html

Citat:
So there is your answer.

Dream on och tänk igenom dina svar nästa gång, Idiot.
Senast redigerad av BlackBooks 2014-05-03 kl. 17:09.
Citera
2014-05-04, 12:38
Medlem
Most of you people in here should get a life, maybe play golf or take up walking in the forest. I know sweden is a very boring country and socially controlled but you all well feel better by getting some fresh air. Its better than been in here ranting about things you cannot change
Citera
2014-05-04, 12:52
Medlem
Lawlines avatar
BobbySands blev totalt mosad av BlackBooks inlägg. Zigenarstackaren har inget att komma med.

Citat:
Ursprungligen postat av sidiw
Nu är skojarna i Mölndal och härjar. Jag gick precis förbi två hus där det pågick arbete för fullt med plattläggning. Hur kan det finns någon som vill anlita dessa efter allt som har stått i media?

Varje år är det folk som blir lurade, det är som att folk glömmer direkt. Eller så har dom väldigt låga krav på utfört arbete. Skulle vara intressant om någon som har lejt dom att göra en plattläggning beskriver deras resultat och varför dom fick göra jobbet. Det ser säker bra ut första året men inte efter 2-3 år. Då syns det att det var inget underarbete alls. Ett tunt lager grus och sen plattor håller inte det måste till mer grundarbete och det gör dom inte.
Citera
2014-05-04, 14:42
Medlem
BigFuckers avatar
Citat:
Most of you people in here should get a life, maybe play golf or take up walking in the forest. I know sweden is a very boring country and socially controlled but you all well feel better by getting some fresh air. Its better than been in here ranting about things you cannot change

Jag skrattar så jag gråter. Snälla, skriv mer för du är den största komiker(idiot) som jag läst inlägg av på länge, så fortsätt ditt Zigenarskit. Vi behöver lite humor här.
Citera
2014-05-04, 15:11
Medlem
DenGamlePaBergets avatar
För er som undrar över skillnanden på Romani zigenare och irish travellers läs vad de själva skriver om sig i deras tidning travellerstimes

http://www.travellerstimes.org.uk/downloads/lifestyle_history_and_culture_24052010111520.pdf

Ganska intressant läsning.

OT: visste ni att orden tjej, puffra, hak och vischan alla fyra är romani och inte svenska ord !
Citera
2014-05-05, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFucker
Jag skrattar så jag gråter. Snälla, skriv mer för du är den största komiker(idiot) som jag läst inlägg av på länge, så fortsätt ditt Zigenarskit. Vi behöver lite humor här.

Your very easy pleased thats a good condition if all our customers were like you we would have a great time in sweden
Citera
2014-05-05, 19:51
Medlem
BigFuckers avatar
Citat:
Your very easy pleased thats a good condition if all our customers were like you we would have a great time in sweden

Du har nog missförstått mig. Jag fullkomligt hatar det pack du låtsas företräda men dina pykotiska inlägg på sån rutten engelska är verkligen dagens höjdpunkt. Vilken klinik sitter du på?
Citera
2014-05-05, 20:31
Medlem
Citat:

Bobby Sands are you hungry!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in