2012-07-28, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buseniskogen
Vänligen förtydliga! Irländska spädbarn? var..när.. hur

Att en hel del av detta pack har dött. Flera spädbarn har dött vid födseln när dom besökt BB och minst två män ska ha dött av hjärtskador. Inte förvånansvärt med tanke på deras livsstil.
Akuterna i Stockholm har ibland fyllts av dessa travellers. Högljudda och respektlösa mot andra.

Man kan ju tänka sig att det vore bättre om dom fick vett i skallen än att dom kolade av, men det förstnämnda ser jag som omöjligt. Synd om barnen som dog en alldeles för tidig död, men med dom generna undrar man om dom inte slapp lida ändå.
Citera
2012-08-09, 17:42
Medlem
Någon/några i Bålsta anlitar "asfaltläggare" med vit lastbil/gult flak.
Citera
2012-08-09, 22:19
Medlem
Regina.Spektors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tassie
Någon/några i Bålsta anlitar "asfaltläggare" med vit lastbil/gult flak.

Åh, är lastbilarna av lite 'udda' modell jämfört med lastbilar man ser i sverige vanligtvis? Jag såg ju dessa på håll, men de såg inte ut som en typisk scania/volvo. Vita med gula flak var de jag sett iaf.
Citera
2012-08-10, 10:35
Medlem
ratboness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regina.Spektor
Åh, är lastbilarna av lite 'udda' modell jämfört med lastbilar man ser i sverige vanligtvis? Jag såg ju dessa på håll, men de såg inte ut som en typisk scania/volvo. Vita med gula flak var de jag sett iaf.

är oftare lättare lastbilar eller flakbilar.
Citera
2012-08-10, 17:47
Medlem
Citat:

Påminner inte om Volvo/Scania. Regskyltarna säger allt.
Citera
2012-08-14, 22:48
Medlem
Regina.Spektors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ratbones
är oftare lättare lastbilar eller flakbilar.

Citat:
Ursprungligen postat av tassie
Påminner inte om Volvo/Scania. Regskyltarna säger allt.

Ah, det ante mig att det är utländska bilar. Undrar hurdant skick de är i.. de lär ju inte tänka så mycket på trafiksäkerhet och besiktningar.
Citera
2012-08-15, 09:07
Medlem
PataNegras avatar
Citat:
Undrar hurdant skick de är i.. de lär ju inte tänka så mycket på trafiksäkerhet och besiktningar.

Jag har för vana att hålla mig så lång ifrån som möjligt, men av det jag sett är deras lastbilar och husvagnar i allmänhet nyare än 5 år och i bra skick.

Finns vissa rishögar men dom är i klar minoretet.

Men det kan säkert variera mellan dom olika gängen.
Citera
2012-08-21, 22:43
Medlem
hudlums avatar
Stod på uppfarten hemma häromdagen o lastade fru o barn i bil när en vit skåpbil med en bunt Irländska ovänner stannade till.
Dom frågade på ett högst ohyffsat sätt om våran uppfart behövde asfalteras och snyggas till.
Svarade att nej det behövs inte, ser det ut som om jag behöver hjälp?
Började gå mot deras bil men dom fick lite bråttom och drog iväg, har sett dom vid några tillfällen till efter detta men inte i närheten av vårat hus.
Detta kan tilläggas är i Ale kommun strax norr om Göteborg.
Har inte lyckats spåra dom vart dom håller hus mer än att dom övergivit en av sina sketna små lastbilar på en industritomt i närheten.
Citera
2012-08-22, 18:19
Bannlyst
Fan vad skit de lämnar efter sig...

http://www.imagebam.com/image/49b46e207214474

Parkeringsplats utefter E18, Järfällatrakten.
Citera
2012-08-23, 11:23
Medlem
Kan inte alla naiva snåla jävla svenskar sluta anlita jävlarna så att vi får stopp på detta!!

Om någon inte känner till dessa folk så måste man levt helt isolerad eller vara efterbliven!
Citera
2012-08-24, 21:48
Medlem
Idag lämnar de Kungälv efter tre veckors vistelse på ställplatsen för husbilar vid Bohus fästning.....Antagligen har de haft en underbar vistelse här!....Tyvärr ha de skrämt iväg alla andra genom väldigt knepigt beteende!!!
Citera
2012-08-24, 22:02
Medlem
Apocalyptors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherbert
Fan vad skit de lämnar efter sig...

http://www.imagebam.com/image/49b46e207214474

Parkeringsplats utefter E18, Järfällatrakten.

Smutsfolket smutsar..

Antar det är skräp från jobben dom 'utfört'.. dock förvånad att dom kanske städar efter sig hos kunder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in