2015-04-01, 09:56
Medlem
Wotoloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rist.
Vad vi vet om scenen i Kanada? Har du någonsin hört talas om "Ottawa Subway Stories" eller "Vancouver Sabotage"? Nä inte jag heller. Det enda jag vet om Kanada är StomBDOWNkillazzzz, riktiga Youtube gangsters. Målar broar/tunnlar/gods mitt ute i skogen/vid någon jävla sjö, och det blir fett knas när någon järnvägsarbetare kommer en gång i

En jävla kråmare tar 20 minuter att skissa upp, och ytterligare 20 att fylla. Myndiga personer som har baggybyxor och målarkläder helt nerdränkta i färg, bara för att visa hur jävla hardcore dom är. Och så har de nån jävla vit kille som sjunger i varje video; "yo yo nigga i suffer, i work hard, smoke weed, fuck police yoyo".

Amen. Kunde inte sagt det bättre själv.
Citera
2015-04-01, 09:58
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av njaexs
Man kan för fan fortfarande inte säga att någon var först med det, båda crewsen bildades innan internetgraffitiskiten kom till världen, alltså de kunde inte vara medvetna om varandra. De målar inte ens på samma kontinent för i hela friden.

Du har otroligt mycket fel, och du gör dig bara dummare med varje kommentar.
Citera
2015-04-01, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kastaflaska
Skit i SDK nu, den här diskussionen har tagits förut.

Beef mellan Scred(AE) och Soe(WSB). Kul tycker jag, vad tycker ni?
Hur yttrar sig beefen? Aldrig sett eller hört talas om WSB innan dom började ställa sig framför kamerorna i diverse reportage i lokalmedia...
Citera
2015-04-01, 12:06
Medlem
Kastaflaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enfant
Hur yttrar sig beefen? Aldrig sett eller hört talas om WSB innan dom började ställa sig framför kamerorna i diverse reportage i lokalmedia...
Ja hur yttrar sig en beef 2015? Spittningar som läggs upp på diverse sociala medier, såklart. De har väl ingen överdrivet bra spridning så det är inte så konstigt.
Citera
2015-04-01, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gbg rapé (old)
Da System Toys? Niggas will get it.. niggas will get it..

Känner en från nya dst . Dom känner en person
Som har kontakt med gamla dst och dom har sagt att de inte bryr sig och att det är bra att det finns nya som kan leva vidare taggen på nytt.
Citera
2015-04-01, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bigpappa
Känner en från nya dst . Dom känner en person
Som har kontakt med gamla dst och dom har sagt att de inte bryr sig och att det är bra att det finns nya som kan leva vidare taggen på nytt.
Polares farsa då eller?
Citera
2015-04-01, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grekkoz1
Men det konstiga blir ju då att du klagar/nämner vad som är fel - men du visste INTE om att det redan finns ett ordentligt etablerat fransk crew (SDK) som gick med ett av svea rikes största crew (WUFC)...

det är som att du inte vill förstå..
Vad är problemet med att jag inte visste om det där jävla franska crewet SDK då? Det är ju exakt samma sak som att det fanns ett crew i staden jag bor i, och ett crew i staden du bor i med exakt samma namn, sedan ser du en tag från ett ytterligare crew/writer med samma namn. Inte fan spelar det någon roll att du inte visste om min stads crew med det namnet då heller? Fortfarande baitat namnet ju.

Skriv i PM ifall du nu vill mig något, fan pinsamt att ni ska behöva diskutera ifall det är ett franskt crew eller stompdown som är SDK.
Citera
2015-04-01, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwagYolo1337cool
Vad är problemet med att jag inte visste om det där jävla franska crewet SDK då? Det är ju exakt samma sak som att det fanns ett crew i staden jag bor i, och ett crew i staden du bor i med exakt samma namn, sedan ser du en tag från ett ytterligare crew/writer med samma namn. Inte fan spelar det någon roll att du inte visste om min stads crew med det namnet då heller? Fortfarande baitat namnet ju.

Skriv i PM ifall du nu vill mig något, fan pinsamt att ni ska behöva diskutera ifall det är ett franskt crew eller stompdown som är SDK.

Förstår inte varför diskussionen skulle tas i PM? Det är diskussioner som denna forumet delvis är till för.

Ja det är fortfarande bajt av buss taggaren, en uppsåtlig sådan. Men du behöver fortfarande en skämskudde för att du refererade SDK till Stomp Down Killazz och inte WUFC-SDK
Senast redigerad av wobba911 2015-04-01 kl. 18:04.
Citera
2015-04-01, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wobba911
Förstår inte varför diskussionen skulle tas i PM? Det är diskussioner som denna forumet delvis är till för.
Tänkte mer att det kändes som en jävligt onödig diskussion som bara tog upp yta i tråden utan att göra nytta.
Citera
2015-04-05, 13:51
Medlem
foshiznits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wobba911
Är Triss gammal fupsare? Sitter och kollar igenom "Straight from the north" nu på morgon kvisten och tycker att hans stil liknar en viss medlem i fups endel, även musiken och hur filmen är gjord i sin helhet är ganska lik retard.
han är ifrån varberg
Citera
2015-04-09, 22:36
Medlem
SpaderSexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrobromide
Soe är ju en posör från början, inte sett en enda bra grej han gjort helt själv. Rider på famen från hans "fame". Låtsas vara oldschooler också.

Stämmer helt. Poser, toy och jävligt gapig. Tre fett osköna egenskaper. Han är dessutom kickad från sitt crew pga av allt detta men fortsätter reppa ändå. Undrar när en människa va så hatad på scenen sist?
Citera
2015-04-10, 19:55
Medlem
xxxslimxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LANARNE
Så, AWC i Eskilstuna området! Någon som vet något? Hela jävla stan är ju söndertaggad...
man kan väll säga att vi har tynat bort sen 2011 kom in en ny i gruppen 2012 som tyvärr inte blev långvarig innan vi tyna bort men enstaka håller väll på, men nått awc crew är inte aktivt mer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in