2015-03-31, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wobba911
De syftar nog på frågeställarens inkompetens att veta om Stomp down men inte Wufc-SDK. Stil-pillare från Nordamerika kan inte mätas med europeiska tågmålare
Äsch... Dumförklara mig för att jag kollat mer på utländsk graffiti än svensk graffiti eftersom det finns så mycket större utbud av högkvalitetsfilmer.
Typiskt folk med dåligt självförtroende att behöva sitta och klanka ned på personer som är någorlunda nya inom ämnet.
Citera
2015-03-31, 23:44
Medlem
VonBongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwagYolo1337cool
Äsch... Dumförklara mig för att jag kollat mer på utländsk graffiti än svensk graffiti eftersom det finns så mycket större utbud av högkvalitetsfilmer.
Typiskt folk med dåligt självförtroende att behöva sitta och klanka ned på personer som är någorlunda nya inom ämnet.

Men nu vet du det tills vidare. Släpp det nu grabbar!
Citera
2015-03-31, 23:45
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:

Men det är ju precis det du gjorde med ditt nyckelinlägg ang SDKbussklottret... inser du inte det själv?
Citera
2015-03-31, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grekkoz1
Men det är ju precis det du gjorde med ditt nyckelinlägg ang SDKbussklottret... inser du inte det själv?
Eftersom det bryter mot graffitins ''lagar'' så skiter jag faktiskt i det, kopiera någons namn (eller ett crews namn) är hemskt.

Släpp det nu och gå vidare med vettig läsning i tråden
Citera
2015-03-31, 23:54
Medlem
Kastaflaskas avatar
Skit i SDK nu, den här diskussionen har tagits förut.

Beef mellan Scred(AE) och Soe(WSB). Kul tycker jag, vad tycker ni?
Citera
2015-03-31, 23:56
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Eftersom det bryter mot graffitins ''lagar'' så skiter jag faktiskt i det, kopiera någons namn (eller ett crews namn) är hemskt.

Släpp det nu och gå vidare med vettig läsning i tråden

Men det konstiga blir ju då att du klagar/nämner vad som är fel - men du visste INTE om att det redan finns ett ordentligt etablerat fransk crew (SDK) som gick med ett av svea rikes största crew (WUFC)...

det är som att du inte vill förstå..
Citera
2015-04-01, 00:06
Medlem
njaexss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grekkoz1
Men det konstiga blir ju då att du klagar/nämner vad som är fel - men du visste INTE om att det redan finns ett ordentligt etablerat fransk crew (SDK) som gick med ett av svea rikes största crew (WUFC)...

det är som att du inte vill förstå..

Man kan för fan fortfarande inte säga att någon var först med det, båda crewsen bildades innan internetgraffitiskiten kom till världen, alltså de kunde inte vara medvetna om varandra. De målar inte ens på samma kontinent för i hela friden.
Citera
2015-04-01, 01:20
Medlem
Hydrobromides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kastaflaska
Skit i SDK nu, den här diskussionen har tagits förut.

Beef mellan Scred(AE) och Soe(WSB). Kul tycker jag, vad tycker ni?
Soe är ju en posör från början, inte sett en enda bra grej han gjort helt själv. Rider på famen från hans "fame". Låtsas vara oldschooler också.
Citera
2015-04-01, 02:33
Medlem
Nån som vet nåt om det nya DST crewet ? (stockholm)
Citera
2015-04-01, 03:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marcus3977
Da System Toys? Niggas will get it.. niggas will get it..
Citera
2015-04-01, 08:35
Medlem
Kastaflaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marcus3977
Japp, inte sett något bra än dock.
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrobromide
Soe är ju en posör från början, inte sett en enda bra grej han gjort helt själv. Rider på famen från hans "fame". Låtsas vara oldschooler också.
Verkligen, håller med asså. Frågan är ju om han ens kommer göra NÅGOT alls tillbaka?
Citera
2015-04-01, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av njaexs
Nej men sen vet väl varken du, jag eller någon här något om scenen i Kanada. Så vad är det vi jämför egentligen.
Vad vi vet om scenen i Kanada? Har du någonsin hört talas om "Ottawa Subway Stories" eller "Vancouver Sabotage"? Nä inte jag heller. Det enda jag vet om Kanada är StomBDOWNkillazzzz, riktiga Youtube gangsters. Målar broar/tunnlar/gods mitt ute i skogen/vid någon jävla sjö, och det blir fett knas när någon järnvägsarbetare kommer en gång i halvåret.

En jävla kråmare tar 20 minuter att skissa upp, och ytterligare 20 att fylla. Myndiga personer som har baggybyxor och målarkläder helt nerdränkta i färg, bara för att visa hur jävla hardcore dom är. Och så har de nån jävla vit kille som sjunger i varje video; "yo yo nigga i suffer, i work hard, smoke weed, fuck police yoyo".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in