2015-03-31, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av conny-kaka
Det har nämnts många gånger i tråden. Anledningen att dom inte får lika mycket skit är att dom inte sitter och försvarar sig med dåliga ursäkter och meningslösa exempel.
Hade en av killarna skrivit här och försvarat det han gjort hade det låtit likadant från alla som svarade.

Läst hela tråden och troll larmet gick redan i ts. Ingen kan vara så korkad som snöflingan.
Om det nu skulle vara sant så är det helt otroligt hur en person inte kan ta till sig det som skrivs.

Ja, varför ens göra en sådan tråd om man inte vill ta till sig av råden som ges? Svaret är helt enkelt för att provocera.
2015-03-31, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Victus
Ja, varför ens göra en sådan tråd om man inte vill ta till sig av råden som ges? Svaret är helt enkelt för att provocera.

Vilka råd tänker du på då? Att jag ska ta till mig att jag är slyna, hora etc etc. Har ju redan skrivit att jag faktist fått ett bra råd via PM som jag ska göra vid tillfälle. Era råd (och som jag tydligen måste lyda) är ju att jag ska berätta sanningen. Men berättar jag sanningen gör han nog med 80% slut å det vill ja inte!
2015-03-31, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snöflingan88
Vilka råd tänker du på då? Att jag ska ta till mig att jag är slyna, hora etc etc. Har ju redan skrivit att jag faktist fått ett bra råd via PM som jag ska göra vid tillfälle. Era råd (och som jag tydligen måste lyda) är ju att jag ska berätta sanningen. Men berättar jag sanningen gör han nog med 80% slut å det vill ja inte!

Men det är väl bättre om det kommer från dig än om han får reda på det på annan väg, eller hur? Då har ju ju 100% risk att han dumpar dig istället för 80%. Tänk om du bestämmer dig för att förändras senare i livet och inte vara lika kall och helt plötsligt berättar detta ett par år senare? Betydligt bättre att få det överstökat nu så ni båda kan gå vidare eller om han accepterar det och vill ha kvar dig ändå. Blir ju betydligt värre för er båda ju längre det går innan det kommer fram.
2015-03-31, 20:57
Medlem
Ganonitos avatar
Man "råkar" inte vara otrogen din jävla hora.
2015-03-31, 20:58
Medlem
Citat:

Årets bästa flickvän. Får allt betalt av sin pojkvän men knullar hans polare.
2015-03-31, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Victus
Men det är väl bättre om det kommer från dig än om han får reda på det på annan väg, eller hur? Då har ju ju 100% risk att han dumpar dig istället för 80%. Tänk om du bestämmer dig för att förändras senare i livet och inte vara lika kall och helt plötsligt berättar detta ett par år senare? Betydligt bättre att få det överstökat nu så ni båda kan gå vidare eller om han accepterar det och vill ha kvar dig ändå. Blir ju betydligt värre för er båda ju längre det går innan det kommer fram.

jo i vanliga fall skulle jag hålla med dig. men just i det här fallet lutar det åt att jag inte berättar nått alls. Även hans kompisar har svurit på deras gud att dom inte säger nått så då finns det ju inte längre nån risk att det kommer ut. Däremot så finns det ju alltid en risk att dom i sin tur säger åt nån annan kompis.
2015-03-31, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrtanke
Årets bästa flickvän. Får allt betalt av sin pojkvän men knullar hans polare.

jaa å du är säkert världens bästa pojkvän som aldrig har gjort nått fel!
2015-03-31, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Man "råkar" inte vara otrogen din jävla hora.

kändes det bättre nu när du fick kalla mig hora?
2015-03-31, 21:28
Moderator
pbos avatar
Citat:
jo i vanliga fall skulle jag hålla med dig. men just i det här fallet lutar det åt att jag inte berättar nått alls. Även hans kompisar har svurit på deras gud att dom inte säger nått så då finns det ju inte längre nån risk att det kommer ut. Däremot så finns det ju alltid en risk att dom i sin tur säger åt nån annan kompis.
Jag skulle nog inte lita så mycket på löften från personer som har sex med sina kompisars flickvänner. Brist på moral brukar gälla alla livets aspekter.

Intressant att du räknar med att kunna lita på andra trots att du själv inte går att lita på.
2015-03-31, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pbo
Jag skulle nog inte lita så mycket på löften från personer som har sex med sina kompisars flickvänner. Brist på moral brukar gälla alla livets aspekter.

Intressant att du räknar med att kunna lita på andra trots att du själv inte går att lita på.

Lyssna på detta TS, visdomsord.
2015-03-31, 21:37
Medlem
Varför vill du vara ihop med din pojkvän när du tänder mer på sex med andra? Kanske läge att bara vara kompis med din pojkvän istället?
2015-03-31, 21:49
Medlem
Citat:
kändes det bättre nu när du fick kalla mig hora?

Tre saker:
1. Du är en hora.
2. Kompisarna kommer att berätta det, endera till honom eller till någon annan som kommer att berätta det vidare, tills det tillslut hamnar hos honom ändå.
3. Du ligger högt upp i skalan utav personer man hoppas aldrig nånsin får för sig tanken att skaffa barn och föra sina gener vidare.

Lev i din lilla bubbla om att allting kommer att ordna sig om du håller truten.

Karman hittar dig alltid tillslut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in