Jag skulle rada dig att ta en promenad till nagot zigenarlager vid nahgot tillfalle. Har du mojlighet och bor i Malmo sa finns ett stort lager vid Industrigata. Dar ar det drivor av sopor i ena delen av tomten och en area far zigenarna bajsar helt oppet. Vid varma dagar, sa kanner man stanken nar man aker forbi. det ar darfor tomtagaren har blivit tillsagd att stada upp men de kan inte for att zigenarna vill inte flytta pa sig. De vill ha pengar for att flytta av Malmo stad forutom en flygbiljett.
Du kommer att se att det ar liknade i andra lager. I en park bajsade man (personal och barn fran intiolliggande forskola fick bajset pa sig) i parken och sagade ner trad for att kunna gora upp eld. Pa bilderna i Aftonbladet har man lagt mycket energi pa att inte fa med sopberget med det igger bakom lagret och du kommer upptacka att det ar sa pa alla zigenarlager. De ar loss och kackerlackor. Kriminella. I Tyskland och Danmark sag jag fyra totalt nar jag var dar senast. Inga i centrala stan eller krng turiststraken. En trashank, i Tyskland ville ha min pet flaska pa snabbtaget men den fick han inte och jag la inte marke till om han var zigenare eller inte men jag markte att tyskarna som satt och sag det var riktigt fucking irriterade pa att folk blir trakasserade pa det viset och speciellt turister. Du har fatt min analys och reflektioner. Ta dig tid och skapa dig egna. Ga dit och kolla pa avstand och ta med dig kikare om du ar orolig och radd av dig sa kan du se pa avstand men det ar samma overallt.
Jag skickar med en lank till en dokumentar gjord av BBC som handlar om zigenare. Den ar bra for att den stammer med verkligheten och BBC hade inte slappt vad som helst. Lagg mark till att tiggarna ar barn och vilka hus de bor i Rumanien, att de ar stora, pampiga och nybyggda. Lessen om jag var hard mot dig i en av de andra tradarna.
https://www.youtube.com/watch?v=oJRGC8pMQU8
Citat:
Ursprungligen postat av
Pripps3.5
Så de slår ut fönsterna för att de VILL frysa, och toaletterna för att de VILL skita i naturen?
Har skräp runt omkring sig för att de VILL att råttorna ska komma?
Är de helt bakom flötet?