2015-03-31, 13:29
Medlem
OneStepBeyonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XAjTiNGfb
Snarare ett sjukt val.. Hoppas du inte är i ett förhållande eller kommer hamna i ett, tycker synd om den killen isf.

Hoppas killen får reda på allt och kastar ut denna hemska äckliga individ. Hoppas han gör något som får henne att känna sig förfärligt tillbaks, i vissa fall kan det vara bäst i att inte göra någon stor deal av det hela men när hon har mage i att ligga med 2 kompisar till han och sedan inte berätta det så hoppas jag att han skulle "hämnas" på hon.

Finns så många sätt som en kille kan få hämnd på ett tjej

En fråga, kan man kalla det KOMPISAR om de kör över hans brutta?
Knullar en kompis på kompisens flickvän?

Det är värre än att slynan är lite kuktokig.
2015-03-31, 13:40
Medlem
Lol, stackars kille att vara helt ovetande och sjuka "kompisar" han har som gör det + inte ens säger det?

Aja, sanningen kommer alltid fram tillslut, tro mig, riktigt tråkigt om det kommer från någon annan än dig.
2015-03-31, 13:41
Medlem
Råkade vara otrogen med 2 kompisar till honom?!!
Låter inte som att du vill vara i ett förhållande..
2015-03-31, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av christopherL
Lol, stackars kille att vara helt ovetande och sjuka "kompisar" han har som gör det + inte ens säger det?

Aja, sanningen kommer alltid fram tillslut, tro mig, riktigt tråkigt om det kommer från någon annan än dig.
Håller med!
Kassa kompisar och sanningen kommer alltid fram förr eller senare!
2015-03-31, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneStepBeyond
Så olika åsikter ni har.

Jag är rätt säker på att det är ett troll. Stort troll som nu sitter och garvar.

Men tyvärr finns det en sorts tjejer som aldrig kan vara trogna.
Åker de på konferens, ålandskryssning, studerar på annan ort, julfest osv så nog fan är "Ellen", "Sara", "Linda" otrogna med någon wannebe alfahanne. Alltid samma sorts tjejer.

De kan ha en snäll kille hemma som jobbar och sliter, klipper gräsmattan, hjälper till med tvätten och matlagning osv. Men när de dragit i sig en några glasvin så börjar det pirra i fittan och de vill ha lite hederlig alfahanneballe i sig.

Läs Puma Swedes bok. Hon kan det där med att vara otrogen. Mot allt och alla.

Otrohet är vanligare än en kan tro. Jag förstå inte hur folk kan vara otrogna, men leva kvar i en relation som om ingenting har hänt. Onda människor utan samvete och medkänsla. Varför kan inte dessa människor bara gå vidare eller erkänna alltsammans?

Trots allt finns det folk därute som vill leva i öppna förhållanden, så varför kan inte bara de otrohetsbenägna människorna söka sig till sitt eget slag?

Det finns trots allt 3 typer av människor som jag ser det.
1. Människor som vill ingå i ett vanligt förhållande.
2. Människor som vill ingå i ett öppet förhållande, där otrohet är acceptabelt i olika situationer. Kan vara allt från polyamori, polygami till swingers.
3. Folk som vill vara singlar.
2015-03-31, 15:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Därför så gick jag ut och fick kuk av killar som uppskattar mig."

Sen undrar hon varför dom inte ringer
2015-03-31, 15:42
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrtanke
Otrohet är vanligare än en kan tro. Jag förstå inte hur folk kan vara otrogna, men leva kvar i en relation som om ingenting har hänt. Onda människor utan samvete och medkänsla. Varför kan inte dessa människor bara gå vidare eller erkänna alltsammans?

Trots allt finns det folk därute som vill leva i öppna förhållanden, så varför kan inte bara de otrohetsbenägna människorna söka sig till sitt eget slag?

Det finns trots allt 3 typer av människor som jag ser det.
1. Människor som vill ingå i ett vanligt förhållande.
2. Människor som vill ingå i ett öppet förhållande, där otrohet är acceptabelt i olika situationer. Kan vara allt från polyamori, polygami till swingers.
3. Folk som vill vara singlar.

Vad säger du om i de fall då den ena är ständigt otrogen? Trots att denne påstårsig vilja ha förhållande och på grund av svartsjuka inte klara av ett öppet förhållande.
2015-03-31, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Vad säger du om i de fall då den ena är ständigt otrogen? Trots att denne påstårsig vilja ha förhållande och på grund av svartsjuka inte klara av ett öppet förhållande.

Vad man inte kan leverera själv ska man inte heller förvänta sig av sin partner.
2015-03-31, 15:54
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Hur ofta bjuder du han på middag? Köper blommor åt honom? Visar uppskattning och ger han uppmärksamhet?

Så typiskt kvinnor, det är ta mig fan alltid "Inte mitt fel att jag var otrogen! Han sa inte att han älskade mig 24 gånger i tisdags utan bara 23 gånger så han älskar mig inte längre! Därför så gick jag ut och fick kuk av killar som uppskattar mig."

Tyvärr är det så ja. Att många av oss kvinnor därute är sådär. Många kvinnor har enormt bekräftelsebehov och måste visa sin kärlek till sin partner inför hela världen. De skriver konstant på facebook och liknande sidor hur mycket e älskar killen. Så ville de ha samma sak tillbaka och får de inte det så ja då blir det problem.

Varken jag eller min kille säger "jag älskar dig" speciellt ofta till varandra, vi håller nästan aldrig hand ofentligt och vi skriver inget "älsklingen" och dylikt på nätet. Han har köpt tulpnaer till mig en gång för jag bad om att få det. Vi kan betala var för sig på krogen. Han beöver verkligen inte bjuda mig på saker itid och tid för att jag ska känna att han älskar mig. Jag behöver inget av det för jag vet att han älskar mig. Han har valt att vara ihop med mig och han mår bra när han är med mig och jag med honom. Det räcker för mig. Då han gett mig saker har det varit av betydelse, fick ett fint ugglesmycke när jag fyllde år. Då jag älskar ugglor. Fick en påse lakrits en gång för att jag älskar det. Det lilla räcker.

Att mäta hur pass mycket ens partner älskar en eneller som i ts fall tycka att han inte varit någon ängel då han inte köper blommor till henne är i mina ögon sjukt. Då är man ihop av fel anledning. Fan vad jag avskyr brudar som ts. Gåvor blir en måttstock på killens kärlek. Tjejer som ska kolla upp hur mycket presenten de fått av killen kostade. Fy fan
2015-03-31, 16:06
Medlem
roligpojkejapps avatar
Känns som folk glömmer bort att hans så kallade "kompisar" har varit riktiga jävla fittor som gett sig på sin polares flickvän, och till och med haft sex med henne. Hade jag varit din kille hade jag dumpat dig rakt av sen slått sönder mina så kallade vänner.
2015-03-31, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer

Utmärkt fråga. Jag har givetvis inget svar. Men det är sjukt att det finns individer som resonerar på det sättet. Individer som måste ha en trogen partner, men som själva knullar runt.
Person som tillhör/beter sig som en person ur kategori 2, men som bara kan tänka sig förhållande med personer ur kategori 1.
Jag vill påstå att den personen har en störning.
2015-03-31, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roligpojkejapp
Känns som folk glömmer bort att hans så kallade "kompisar" har varit riktiga jävla fittor som gett sig på sin polares flickvän, och till och med haft sex med henne. Hade jag varit din kille hade jag dumpat dig rakt av sen slått sönder mina så kallade vänner.
Det har nämnts många gånger i tråden. Anledningen att dom inte får lika mycket skit är att dom inte sitter och försvarar sig med dåliga ursäkter och meningslösa exempel.
Hade en av killarna skrivit här och försvarat det han gjort hade det låtit likadant från alla som svarade.

Läst hela tråden och troll larmet gick redan i ts. Ingen kan vara så korkad som snöflingan.
Om det nu skulle vara sant så är det helt otroligt hur en person inte kan ta till sig det som skrivs.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in