Citat:
Ursprungligen postat av
OneStepBeyond
Så olika åsikter ni har.
Jag är rätt säker på att det är ett troll. Stort troll som nu sitter och garvar.
Men tyvärr finns det en sorts tjejer som aldrig kan vara trogna.
Åker de på konferens, ålandskryssning, studerar på annan ort, julfest osv så nog fan är "Ellen", "Sara", "Linda" otrogna med någon wannebe alfahanne. Alltid samma sorts tjejer.
De kan ha en snäll kille hemma som jobbar och sliter, klipper gräsmattan, hjälper till med tvätten och matlagning osv. Men när de dragit i sig en några glasvin så börjar det pirra i fittan och de vill ha lite hederlig alfahanneballe i sig.
Läs Puma Swedes bok. Hon kan det där med att vara otrogen. Mot allt och alla.
Otrohet är vanligare än en kan tro. Jag förstå inte hur folk kan vara otrogna, men leva kvar i en relation som om ingenting har hänt. Onda människor utan samvete och medkänsla. Varför kan inte dessa människor bara gå vidare eller erkänna alltsammans?
Trots allt finns det folk därute som vill leva i öppna förhållanden, så varför kan inte bara de otrohetsbenägna människorna söka sig till sitt eget slag?
Det finns trots allt 3 typer av människor som jag ser det.
1. Människor som vill ingå i ett vanligt förhållande.
2. Människor som vill ingå i ett öppet förhållande, där otrohet är acceptabelt i olika situationer. Kan vara allt från polyamori, polygami till swingers.
3. Folk som vill vara singlar.