2015-03-28, 13:49
Medlem
kofotleifs avatar
Halkade du och råkade landa med fittan på två kukar eller vad menar du med råkade?

Berätta sanningen direkt, det kommer fram förr eller senare.
2015-03-28, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snöflingan88
Jag pratade med en kompis som inte tyckte ja skulle säga nått. Och alla ni som tycker jag är hemsk och dålig flickvän o.s.v, jag vet att det är fruktansvärt att vara otrogen. Men min pojkvän är ingen ängel heller. Sista halvåret har han knappt gett mig nån uppmärksamhet, det enda han gör är att jobba och bryr sig knappt om att hitta på saker med mig, typ bjuda ut mig på middag, blommor eller ge mig nått som jag uppskattar.

hur stor är chansen att kompisarna säger nått och därmed riskerar vänskapen?

Tänk om tänk rätt... Alla måste jobba och det ger dig ingen rätt att vara otrogen.

Skaffa dig ett jobb och köp egna blommor eller gå ut och plocka själv istället om det är så viktigt.
2015-03-28, 14:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kofotleif
Halkade du och råkade landa med fittan på två kukar eller vad menar du med råkade?

Berätta sanningen direkt, det kommer fram förr eller senare.
Precis.....Haru varit med om samma sak du åxå.........
2015-03-28, 14:13
Medlem
Skulle mitt fruntimmer bli dubbelmackad av 2 av mina vänner, då är det 3 mindre på denna jord.
2015-03-28, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JennyP26
Du å vem mer?
Löjligt, jag har sett mer av denna värld än 99% på denna jävla bräda.
Bara lägg ner "du o vilken armé"..

Senaste otrogna flickvännen jag hade som jag hade hus o relation till fick sig en lusing, jag åkte dit, tog mitt straff, men hon fick sitt, hela stan visste om det sen.
Sjuka människor som tycker otrohet är ok, far åt helvete snyltar på en annans liv, pengar, hem o allt, sen ska det knullas vid sidan av oxå haha.

Borde ju finnas straff för psykisk misshandel, jo men det är bara killar som kan åka fast för sånt..
Fast att det är tjejer som oftast utnyttjar sådana här situationer i psykologisk krigsföring, oftast inbillad också för den delen.
2015-03-28, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snöflingan88
Jag pratade med en kompis som inte tyckte ja skulle säga nått. Och alla ni som tycker jag är hemsk och dålig flickvän o.s.v, jag vet att det är fruktansvärt att vara otrogen. Men min pojkvän är ingen ängel heller. Sista halvåret har han knappt gett mig nån uppmärksamhet, det enda han gör är att jobba och bryr sig knappt om att hitta på saker med mig, typ bjuda ut mig på middag, blommor eller ge mig nått som jag uppskattar.

hur stor är chansen att kompisarna säger nått och därmed riskerar vänskapen?

Trodde det skulle stå att han också varit otrogen, slagit dig eller något annat. Jäkligt dålig kille som förtjänar en otrogen äcklig slyna, jag menar han jobbar ju..

Sedan så försvarar kompisarna och tjejerna här i tråden detta, vad är det med dagens kvinnor.
2015-03-28, 14:29
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XAjTiNGfb
Trodde det skulle stå att han också varit otrogen, slagit dig eller något annat. Jäkligt dålig kille som förtjänar en otrogen äcklig slyna, jag menar han jobbar ju..

Sedan så försvarar kompisarna och tjejerna här i tråden detta, vad är det med dagens kvinnor.

Flesta kvinnor har inte försvarat detta. Många är emot detta men få kvinnorna som försvarat detta syns ju mer än kvinnorna som inte gör det.

Jag är ens förvånad att så mycket otrohet finns.
2015-03-28, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Flesta kvinnor har inte försvarat detta. Många är emot detta men få kvinnorna som försvarat detta syns ju mer än kvinnorna som inte gör det.

Varenda tidning, massa reklam på nätet och annat skit säger ju att tjejer ska ta chansen o vara otrogna, det är det som är problemet och att tjejer är så svaga uppenbarligen, de tror man ska leva som det står i det där satans hjärntvätt blaskorna.

Nu skiter jag i det här, d e bara misär o skit.
2015-03-28, 14:33
Medlem
Citat:

Jag är inte alls förvånad över att otrohet finns, däremot förvånar det mig att det finns så många onda och samvetslösa människor som väljer att vara otrogna, för att sedan dölja det för partnern och låta relationen fortgå, som om ingenting har hänt.
2015-03-28, 14:39
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrtanke
Jag är inte alls förvånad över att otrohet finns, däremot förvånar det mig att det finns så många onda och samvetslösa människor som väljer att vara otrogna, för att sedan dölja det för partnern och låta relationen fortgå, som om ingenting har hänt.

Det var så jag menade. Inte förvånad att otrohet finns med tanke på hur media framställer att otrohet är bra för själen och alla som är otrogna blir kändisar som pojkarna i Paradise Hotel och flickorna där också.

Det som förvånar mig att det finns i en sån stor utsträckning samt att hon som är över 25 år inte kan agera bättre. Man lär sig något nytt om världen varje dag.

Ps: Gillar din avatar! Tänk om man hade en sån stor kopp med kaffe
2015-03-28, 14:55
Medlem
Citat:
Det var så jag menade. Inte förvånad att otrohet finns med tanke på hur media framställer att otrohet är bra för själen och alla som är otrogna blir kändisar som pojkarna i Paradise Hotel och flickorna där också.

Det som förvånar mig att det finns i en sån stor utsträckning samt att hon som är över 25 år inte kan agera bättre. Man lär sig något nytt om världen varje dag.

Ps: Gillar din avatar! Tänk om man hade en sån stor kopp med kaffe

Precis, visst är det så. Personer i ett förhållande som blir frestade/förälskade i någon annan, de bör givetvis bryta upp med sin partner innan någonting fysiskt sker. Om en person i ett förhållande mot all förmodan är otrogen, då har personen som jag ser det 2 val. 1. Erkänna för partner, hoppas på förlåtelse. 2. Göra slut.

Jajamän. Gillar kaffe serru. Bilden symboliserar en vardag i mitt liv.
2015-03-28, 15:05
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrtanke
Precis, visst är det så. Personer i ett förhållande som blir frestade/förälskade i någon annan, de bör givetvis bryta upp med sin partner innan någonting fysiskt sker. Om en person i ett förhållande mot all förmodan är otrogen, då har personen som jag ser det 2 val. 1. Erkänna för partner, hoppas på förlåtelse. 2. Göra slut.

Jajamän. Gillar kaffe serru. Bilden symboliserar en vardag i mitt liv.

Nu var TS anledning riktigt dålig och dyster. Kommunikation är riktigt viktigt i ett förhållande. Alla par som har varit tillsammans i flera år går igenom en svacka där man slutar uppmärksamma/uppvakta varandra så mycket. Det beror på vår vardag som är stressig på grund av flera faktorer.
Känner man sig inte lika uppvaktad/uppmärksammad så ska man säga det till sin partner istället för att springa till nästa så fort man har möjlighet. För många kvinnor är det viktigt att bli uppmärksammad/uppvaktade. Det är därför många kvinnor är otrogna men gräset är inte grönare på andra sidan. Efter några år så hamnar i samma svacka om man inte har en god kommunikation.

Män har inte samma behov av att känna bekräftelse/uppvaktande. Hon borde sagt något om hur det ligger till för sin pojkvän så hade han fått chansen att ändra på sig än att hon bara springer ifrån problemet och är otrogen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in