2015-03-29, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snöflingan88
ja på ett vis var det ett val, på ett annat var det inte det!
Så du blev vådtagen nu?
2015-03-29, 21:52
Medlem
Heliopoliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bubblisen
Hörru du, det finns lika många killar som tjejer som är otrogna och sviniga så dra inte alla tjejer över en kant!

Bespara mig moralen white knight.

Citat:
Ursprungligen postat av imfrondly
Så du blev vådtagen nu?

Det beror på om det kommer fram eller inte.

Pojkvän får inte veta något: Otrohet beror externa faktorer (=chimärer) som nedstämdhet (självklart på grund av bristande uppmärksamhet från pojkvännen), slumpen, ebb och flod, vädret etcetera.

Pojkvän får reda på allt: Våldtäkt och/eller manipulation och fylla.
2015-03-29, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imfrondly
Så du blev vådtagen nu?

Nej jag blev inte våldtagen men som jag skrev tidigare så har ju inte min pojkvän varit nån ängel heller.
2015-03-29, 22:08
Moderator
pbos avatar
Citat:
Nej jag blev inte våldtagen men som jag skrev tidigare så har ju inte min pojkvän varit nån ängel heller.
Återigen. Det hör inte hit.

Du är helt ansvarig för att du valt att vara otrogen oavsett vad han gjort.
2015-03-29, 22:10
Medlem
Citat:

Har han knullat någon av dina polare? Eller kanske din morsa?
2015-03-29, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrtanke
Har han knullat någon av dina polare? Eller kanske din morsa?

Nej. Men varit borta extremt mycket och jobbat. Inte gett mig nån uppmärksamhet alls. Varken fått blommor eller nått annat jag gillar. Bara för man varit ihop i några år så tycker inte jag man ska börja ta varandra för givet.
2015-03-29, 22:14
Medlem
NurseJackies avatar
Citat:
Hej,

Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Igår råkade jag vara otrogen mot min fina pojkvän och är så rädd att det ska komma fram

det är dessutom 2 kompisar till min pojkvän så det känns som det bara är en tidsfråga! Vad ska ja göra? ska jag hoppaw att det inte kommer fram eller ska ja va ärlig och berätta men kommer då med stor sannolikhet förlora honom

Du pratar om att han inte köpt blommor till dig !! Sen knullar du inte EN utan TVÅ av hans vänner på en kväll, , hur gammal är du , 14?? IDIOT, hoppas du berättar och att han drar DIREKT!!
2015-03-29, 22:14
Medlem
killawifes avatar
Gör slut och fortsätt knulla hans två polare. Alla blir nöjda.
2015-03-29, 22:17
Medlem
Citat:
Nej. Men varit borta extremt mycket och jobbat. Inte gett mig nån uppmärksamhet alls. Varken fått blommor eller nått annat jag gillar. Bara för man varit ihop i några år så tycker inte jag man ska börja ta varandra för givet.

Brukar du köpa blommor till honom? Brukar du köpa något annat han gillar? Brukar du jobba? Betalar du hyra?
2015-03-29, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrtanke
Brukar du köpa blommor till honom? Brukar du köpa något annat han gillar? Brukar du jobba? Betalar du hyra?

Jag gör andra saker för just köpa blommor tycker jag faktist ligger på killen. Som jag skrivit tidigare har jag 2 jobb inom service sektorn. Jag behöver inte betala nått eftersom har tycker att jag tjänar så lite så mina pengar får jag behålla. Vad spelar det för roll egentligen?
2015-03-29, 22:22
Medlem
bubblisens avatar
Citat:

Om han inte jobbar hur ska han då kunna försörja sig? Låter som att du bara vill ha en massa uppmärksamhet & saker. Du kanske inte förtjänar det? Vad ger du honom?
2015-03-29, 22:23
Medlem
Citat:
Jag gör andra saker för just köpa blommor tycker jag faktist ligger på killen. Som jag skrivit tidigare har jag 2 jobb inom service sektorn. Jag behöver inte betala nått eftersom har tycker att jag tjänar så lite så mina pengar får jag behålla. Vad spelar det för roll egentligen?

Du är en gold digger med andra ord.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in