2015-03-29, 22:25
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dildolinda
Nämn inget till honom. Man kan inte äga människor. Gå vidare som inget hänt. En gång är ingen gång.

Varför sitter du och uppmuntrar henne till att bete sig vidrigt mot en individ som inte ens har gjort något? Är du så dålig människa själv? Han förtjänar väl bättre än att bli utskrattad av hans vänner som kommer veta och han ser ut som en idiot inför dessa
2015-03-29, 22:26
Medlem
bubblisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snöflingan88
Efter allt som har varit nu så kan jag helt ärligt säga att jag verkligen inte vill förlora han hade jag varit olycklig med han så hade jag självklart gjort slut, men jag känner verkligen nu att det är han jag vill vara med resten av livet!

Om du verkligen vill leva med honom resten av livet så ska du nog ta och börja med att vara ärlig och berätta för honom. Sanningen kommer att komma fram förr eller senare - men från någon annans käft och då lär det inte bli kul.
2015-03-29, 22:27
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Sånt här är lätt hänt. Bara att förtränga & gå vidare.
2015-03-29, 22:29
Medlem
Citat:
. Jag behöver inte betala nått

så han jobbar och sliter för att ni ska ha det bra men eftersom han inte köpt blommor till dig utan spenderat alla pengar på mat, hyra och el så kändes det inte mer än rätt för dig att ligga med hans vänner...
2015-03-29, 22:30
Medlem
Citat:
Hej,

Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Igår råkade jag vara otrogen mot min fina pojkvän och är så rädd att det ska komma fram

det är dessutom 2 kompisar till min pojkvän så det känns som det bara är en tidsfråga! Vad ska ja göra? ska jag hoppaw att det inte kommer fram eller ska ja va ärlig och berätta men kommer då med stor sannolikhet förlora honom

Så här är det. Otrohet bevisar att du inte tror på ditt forhållande. Gor slut och lev ett singelliv.
2015-03-29, 22:32
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gutz
så han jobbar och sliter för att ni ska ha det bra men eftersom han inte köpt blommor till dig utan spenderat alla pengar på mat, hyra och el så kändes det inte mer än rätt för dig att ligga med hans vänner...

Det blir bara värre och värre.
2015-03-29, 22:38
Medlem
Heliopoliss avatar
Citat:

Det är väl rimligt? Tycker du "är väldigt dömande och intolerant just nu"

Till topic. TS, du borde berätta. Men det kommer du inte göra, och du kommer hitta på en ursäkt till att inte göra det som är lika ogenomtänkt som dina ursäkter till otrohet.

Tittar i spåkulan..."Det som har hänt har hänt å gjort e gjort. Ångrar mig jättemkt men det blir inte bettre för att jag säjjer sanningen för då kåmmer han bli lessen å det vill jag inte han ska bli. Har också en fin lägenhet vi måste sälja om jag berättar å han dumpar mig å jag vet hur mkt han gillar den lägenheten. Men det han inte vet lider han inte av "
2015-03-29, 22:44
Medlem
Citat:

Så du menar att jag ska tvinga han att ta emot mina pengar?? Det är ju hans eget val att betala allt själv.

Vad har våran ekonomiska situation med det här att göra?? Kan lova er att våra inkomster tillsammans är bra mycket över medel och alltså bra mycket mer än vad dom flesta här tjänar!
2015-03-29, 22:46
Medlem
calvinclowns avatar
Citat:
Så du menar att jag ska tvinga han att ta emot mina pengar?? Det är ju hans eget val att betala allt själv.

Vad har våran ekonomiska situation med det här att göra?? Kan lova er att våra inkomster tillsammans är bra mycket över medel och alltså bra mycket mer än vad dom flesta här tjänar!

Han hade inte betalt om han visste vad du sysslade med.
2015-03-29, 22:47
Medlem
NiggerNiggersons avatar
Citat:
Hej,

Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Igår råkade jag vara otrogen mot min fina pojkvän och är så rädd att det ska komma fram

det är dessutom 2 kompisar till min pojkvän så det känns som det bara är en tidsfråga! Vad ska ja göra? ska jag hoppaw att det inte kommer fram eller ska ja va ärlig och berätta men kommer då med stor sannolikhet förlora honom

Sprutade de fort? Var du skön, tyckte de?
2015-03-29, 22:49
Medlem
Citat:

Din pojkvän verkar vara väldigt generös, som betalar både hyra och mat. Och vad får han tillbaka? Vad får han i utbyte? Privilegiet att ovetandes ha en flickvän som knullar hans kompisar. Du är verkligen en ond och samvetslös människa. Det är bara en tidsfråga innan du försöker knulla någon av hans familjemedlemmar också.
2015-03-29, 22:50
Medlem
Heliopoliss avatar
Citat:
Kan lova er att våra inkomster tillsammans är bra mycket över medel och alltså bra mycket mer än vad dom flesta här tjänar!

Det förändrar ju hela situationen. Tar tillbaka allt jag skrivit

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in