2015-03-21, 17:11
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mecca--village
Slängde i mig 20mg oxy utan tolerans för ca 1.5 timme sedan och har rökt några bongar men känner mig ändå inte nöjd så skulle det vara någon fara i slänga i sig 1-2 OZ tabbar (5-meo-mipt 20mg + 5dpbi 25mg) om en timme om det inte blir bättre? eller är denna blandning en NO-NO?
Det är nog svårt och säga! Fast jag hade säkert kört.

Men jag rekommenderar dig inte blandningen!

Mvh
Citera
2015-03-21, 17:26
Medlem
mecca--villages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Det är nog svårt och säga! Fast jag hade säkert kört.

Men jag rekommenderar dig inte blandningen!

Mvh

Eftersom det är du som svarar Stone lutar det nog åt en tabb om en liten stund då ska förresten 20mg oxy va en bra dos? Känner mig smått moffad eller hur jag ska förklara men ja ändå inte nöjd och kan inte lösa fler på ett tag
Citera
2015-03-23, 16:05
Medlem
KorpChristers avatar
Hallå, jag går på Lyrica 250 mg och Olanzapin dagligen, undrar om jag kan blanda det med en lågdos Subutex? Jag har aldrig tagit det förut och har ingen tolerans alls på Opiater. Jag har dock käkat OxyNorm, OxyContin, Cocillana och Tramadol förut. Dock har jag aldrig kombinerat Lyrica och Oxy.

Borde jag oroa mig?

Edit: Tänkte nog köpa oxy istället, är det lugnt att blanda med Lyrica och Olanzapin?
Senast redigerad av KorpChrister 2015-03-23 kl. 16:26.
Citera
2015-03-26, 16:44
Medlem
Blandade ca 10 Qualudees (Metakvalone, Mandrax, med flera)l.
Med runt 1 gram Acetylfentanyl (hade dock lite tolerans sen innan) Men var trots det en ordentlig överdos för mig!

Och flera sorters Benzo i mindre doser: Halcion, Lorazepam och Flubromazolam bland annat!
Heroin och Amfetamin i stora doser..
Runt 300-400mg Baklofen, (hade även där tolerans).
En hel del Gabapentin.

Samt en hel del till som jag säkert inte kommer ihåg!

Har insett i efterhand att jag har ganska stor tur som överlevde...

Har ni några frågor över det hela..?
Kanske svar i tråden några gånger.. Måste nog in på avgiftning för Acetylfentanylet tills någon gång nästa vecka..!
Citera
2015-03-26, 17:02
Medlem
Bamse.s avatar
Qualudees.

How? Aldrig ens hört namnet före Leo sa det

EDIT: Eller var det i Scar tissue jag läste om det kanske.. Måste läsa om den.
Citera
2015-03-26, 19:24
Medlem
1994-1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gasai
Blandade ca 10 Qualudees (Metakvalone, Mandrax, med flera)l.
Med runt 1 gram Acetylfentanyl (hade dock lite tolerans sen innan) Men var trots det en ordentlig överdos för mig!

Och flera sorters Benzo i mindre doser: Halcion, Lorazepam och Flubromazolam bland annat!
Heroin och Amfetamin i stora doser..
Runt 300-400mg Baklofen, (hade även där tolerans).
En hel del Gabapentin.

Samt en hel del till som jag säkert inte kommer ihåg!

Har insett i efterhand att jag har ganska stor tur som överlevde...

Har ni några frågor över det hela..?
Kanske svar i tråden några gånger.. Måste nog in på avgiftning för Acetylfentanylet tills någon gång nästa vecka..!
Tog du 1g acetylfetantyl rakt upp och ned? Förstog inte riktigt +annat också så fall? Måste missförstår inlägget
Citera
2015-03-29, 18:09
Medlem
Lumias avatar
Hej tog vid kl 13 två stycken 10 mg medikinet (ritalin)
Är det safe att ta 200 mg tram om några timmar?
Citera
2015-03-30, 18:04
Bannlyst
Vad tycker ni om tramadol+imovane? funkar det fint att röka en holk till det också?
Citera
2015-03-30, 21:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mamuti
Vad tycker ni om tramadol+imovane? funkar det fint att röka en holk till det också?
Ja då.
Citera
2015-03-30, 22:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mamuti

Det är en skön trippel, men ska du spela i de högre divisionerna är det bara att glömma. Allt med blister är för velourmän, som aldrig knullat en kvinnoröv, som aldrig slaggat i ett soprum, 33:00:
https://www.youtube.com/watch?v=fZpIeAWKjcQ
Citera
2015-03-30, 22:55
Medlem
Jag ska på SB nu i maj och jag tänkte köra på MDMA ena dagen och sen cola och concerta nästa dag går det och blanda dessa dagen efter eller kommer jag må konstigt osv?
Citera
2015-03-31, 21:19
Medlem
The-Overminds avatar
Tjo, just slängt i mig ett 6pack folköl, 2 st 7,5or imovne o undrar helt enkelt hur mkt cocacillana jag ska droppa för att de ska bli nice/farligt(?) ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in