2015-03-22, 19:26
Medlem
Thorster-Brutmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamesdeanforaday
Hur är buffén på Artemis?

Dra till Livingroom i Kaarst utanför D-dorf om maten är viktig. Den ligger på lunchkrogsnivå. Det är dessutom en mycket trevlig klubb med bra service.
Citera
2015-03-23, 08:46
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamesdeanforaday
Hur är buffén på Artemis?
Så här gör jag:
Åker till Artemis relativt tidigt, 15-16 ca och tar en "runda" med en tjej.
Slappar lite och byter sen om och drar mot centrum och tar mig en schnitzel med en god öl eller två.
När det är klart, åker jag tillbaka till Artemis, mätt och go! :-)

Suger det i tarmen lite senare på kvällen, så är buffén perfekt att stilla det med.

Det är ju inte främst maten som får mig att besöka Artemis om man säger så....
Citera
2015-03-23, 14:28
Medlem
st4rks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zombieheadshot
Ska dit för första gången med min polare nu. Har bara vart på trevliga små bordeller och vid Red light district innan men aldrig något sånt här. Läst en hel del att man ska akta sig för sharks och allt vad de är. Men vad brukar åldrarna vara där? Tjejerna är ju 22+ liksom men jag är själv 22.
Ser man endast män som är 30+ där?

Sen några andra nybörjartips? Ska dit på påskhelgen.

Jag var där förra veckan, dagtid var det mest gamla gubbar, framåt kvällen mer blandat men inte många som kunde varit under 30.

Tips; Prata med tjejerna och förklara vad du vill göra, saker som att kyssas och att slicka fitta är inga självklarheter. Maten är ganska kass och köket är stängt mellan 3 och 6. Ta med en bok eller nåt för att fördriva tiden mellan tjejerna.
Citera
2015-03-24, 12:03
Medlem
Zombieheadshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st4rk
Jag var där förra veckan, dagtid var det mest gamla gubbar, framåt kvällen mer blandat men inte många som kunde varit under 30.

Tips; Prata med tjejerna och förklara vad du vill göra, saker som att kyssas och att slicka fitta är inga självklarheter. Maten är ganska kass och köket är stängt mellan 3 och 6. Ta med en bok eller nåt för att fördriva tiden mellan tjejerna.

Tack för svaret! Aja så länge de inte blir konstig stämning bara för att man är 22.
Läst att dom har biljardbord o lite annat med för o fördriva tiden.
Citera
2015-03-24, 14:20
Medlem
Thorster-Brutmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st4rk

Att det är så med kyssar visste jag men de är inte sådär jätteviktiga för mig så jag brukar aldrig fråga förrän på rummet men att det är inte är nån självklarhet att slicka fitta hade jag inte en aning om för jag har inte haft en tjej som sagt nej till det med ett undantag med en liten bandit som ville att jag skulle köpa nåt extra för att få gratis slick annars tog hon - haha - 100 euro för att ta lite tunga i muffen. Det var ändå skit samma för vid det laget tyckte jag hon var så härlig att jag redan bestämt mig för det tidigare erbjudna analsexet.
Citera
2015-03-24, 14:23
Medlem
Thorster-Brutmans avatar
Citat:
Tack för svaret! Aja så länge de inte blir konstig stämning bara för att man är 22.
Läst att dom har biljardbord o lite annat med för o fördriva tiden.

Det ska du inte vara orolig för. Jag har sett mycket unga killar på Artemis. Räkna dock med attacker av sharks om du är så ung. Tala inte om att du är på Artemis första gången utan säg att du varit där en gång förut. Då minskar deras manöverutrymme för luriga bluffar.
Citera
2015-03-24, 14:39
Medlem
Thorster-Brutmans avatar
Citat:
Ska dit för första gången med min polare nu. Har bara vart på trevliga små bordeller och vid Red light district innan men aldrig något sånt här. Läst en hel del att man ska akta sig för sharks och allt vad de är. Men vad brukar åldrarna vara där? Tjejerna är ju 22+ liksom men jag är själv 22.
Ser man endast män som är 30+ där?

Sen några andra nybörjartips? Ska dit på påskhelgen.

Här ska du få mitt bästa tips och dessutom ett jag aldrig sett nämnas nånstans vare sig här eller nån annanstans. När du snackar med tjejen du valt ut kan hennes humör och servicevilja öka avsevärt om du vet något om hennes hemland och säger något snällt om det eller ännu hellre om du varit där. Särskilt moldaviskor är vana att man inte vet ett piss om deras land eller ens vilket språk de talar och att folk lika gärna tror att Moldavien är ett namn på en soptipp öster om Uralbergen och om din hela uppfattning om Rumänien är Ceausescu - bangbang - dead - hehe och att det ligger söder om Bulgarien så tro mig, det är ingen hit.

Detta funkar inte på alla men ibland gör det underverk och förvandlar tjejer från halvsura eller horiga till varma och vänliga.
Citera
2015-03-30, 11:39
Medlem
FKK Rom / FKK Dietzenbach ??

Hej

Söker igenom FB och hittar inga recentioner på dessa två klubbarna. ?

Är det ngn som har information eller recension att dela med sig av ?

Ska ner i dessa trakter i sommar
Citera
2015-03-30, 13:15
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av netman
Hej

Söker igenom FB och hittar inga recentioner på dessa två klubbarna. ?

Är det ngn som har information eller recension att dela med sig av ?

Ska ner i dessa trakter i sommar

http://www.internationalsexguide.info/forum/forumdisplay.php?275-Germany-FKK-Clubs
Citera
2015-03-30, 15:11
Medlem
wh0res avatar
Frågor av den här typen skall ställas i huvudforumet. Flyttar därför tråden dit.

Prostitution - Recensioner --> Eskortservice och prostitution
/Moderator
Citera
2015-04-09, 20:53
Medlem
Finns det och i så fall på vilka FKK är tjejerna påklädda? Festkläder eller alternativt sexiga underkläder / bikinis? Har inga problem med att vara naken själv, men tänder inte lika mkt på helnäck.
Citera
2015-04-10, 21:58
Medlem
fan va man har lust att åka dit och uppleva Artemis damer Tyvärr, så har man inga kompisar som skulle vara intresserade, och känns ganska b att åka själv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in