Citat:
Ursprungligen postat av
snöflingan88
Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Igår
råkade jag vara otrogen mot min fina pojkvän och är så rädd att det ska komma fram

det är dessutom 2 kompisar till min pojkvän så det känns som det bara är en tidsfråga! Vad ska ja göra? ska jag hoppaw att det inte kommer fram eller ska ja va ärlig och berätta men kommer då med stor sannolikhet förlora honom

Det går inte att "råka" vara otrogen mot någon. Att använda det ordet är bara löjligt och omoget. Det bästa du kan göra är att vara ärlig och berätta för honom vad du har gjort och om du inte gör det så kommer det ändå komma fram förr eller senare. Ja, du kommer förmodligen att förlora honom för, som ordspråket säger, som man bäddar får man ligga.
Citat:
Ursprungligen postat av
snöflingan88
Jag pratade med en kompis som inte tyckte ja skulle säga nått. Och alla ni som tycker jag är hemsk och dålig flickvän o.s.v, jag vet att det är fruktansvärt att vara otrogen. Men min pojkvän är ingen ängel heller. Sista halvåret har han knappt gett mig nån uppmärksamhet, det enda han gör är att jobba och bryr sig knappt om att hitta på saker med mig, typ bjuda ut mig på middag, blommor eller ge mig nått som jag uppskattar.?
Usch, vilken dålig ursäkt! Om du nu är så olycklig i ditt förhållande så hade du kunnat göra slut istället för att sätta på hans två polare.
Citat:
Ursprungligen postat av
snöflingan88
Jag fick ett tips på PM att jag skulle ta upp med min pojkvän olika fantasier man vill testa så då tänkte jag säga att jag fantiserat om en trekant. Då får man väl se hur har reagerar.
Var ärlig och säg som det är till honom istället för att hitta på en massa dumma ursäkter och undanflykter! Du är egoistisk som bara tänker på dina egna känslor och inte på hans! Du har varit otrogen med 2 av hans polare. Det är bara att inse att du har sabbat hela förhållandet.