2015-03-29, 15:18
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Jag är man så det skulle snarare vara jag som glider in i så fall. Sånt kan ju hända.

"Sanningen hinner alltid ikapp" Nja knappast i verkligheten va? Världen är full av förhärdade lögnare som ljugit om allvarliga saker (och inte bagateller som det här) och ändå lever fantastiska liv. När det gäller allvarliga lögner är det hemskt, men så ser livet ut.
Fast här handlar det om två av killens kompisar - sannolikheten för att det kommer att komma fram känns ju rätt hög även om TS försöker ljuga sig blå.
2015-03-29, 15:33
Medlem
testpilotens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snöflingan88
Jag pratade med en kompis som inte tyckte ja skulle säga nått. Och alla ni som tycker jag är hemsk och dålig flickvän o.s.v, jag vet att det är fruktansvärt att vara otrogen. Men min pojkvän är ingen ängel heller. Sista halvåret har han knappt gett mig nån uppmärksamhet, det enda han gör är att jobba och bryr sig knappt om att hitta på saker med mig, typ bjuda ut mig på middag, blommor eller ge mig nått som jag uppskattar.

hur stor är chansen att kompisarna säger nått och därmed riskerar vänskapen?

jag förstår din pojkvän.
du har inte mognat intellektuellt, eftersom du skyller dina handlingar på andra.
det första du ska göra är att lära dig stå för och ta ansvar för DINA handlingar.
det betyder dock inte att du måste berätta för någon vad du gjort. om otrohet är svårt för dig så får du helt enkelt bestämma dig för att vara trogen. om inte, sköt det smidigt.
2015-03-29, 15:41
Medlem
rytaris avatar
om du nu måste vara otrogen så var det åtminstone inte med hans kompisar, hade jag varit din kille och fått reda på det så hade skickat alla tre i koma
2015-03-29, 18:44
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Fast här handlar det om två av killens kompisar - sannolikheten för att det kommer att komma fram känns ju rätt hög även om TS försöker ljuga sig blå.

Har några anledning att hålla tyst så är det väl de två.
2015-03-29, 18:48
Medlem
Vem fan ligger med två st polare till sin pojkvän?

Vilka två polare knullar kompisens brud?

Bord ni på en trailerpark?
2015-03-29, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testpiloten
jag förstår din pojkvän.
du har inte mognat intellektuellt, eftersom du skyller dina handlingar på andra.
det första du ska göra är att lära dig stå för och ta ansvar för DINA handlingar.
det betyder dock inte att du måste berätta för någon vad du gjort. om otrohet är svårt för dig så får du helt enkelt bestämma dig för att vara trogen. om inte, sköt det smidigt.

Jag skyller inte på nån. Men som jag skrev tidigare, om min pojkvän skulle hålla mig vaken hela natten så jag inte fick en blund och jag sen sätter mig i bilen på morgonen och kör i diket pga trötthet så tycker iallfall jag att det inte bara är mitt fel att bilen är i diket.

Jag fick ett tips på PM att jag skulle ta upp med min pojkvän olika fantasier man vill testa så då tänkte jag säga att jag fantiserat om en trekant. Då får man väl se hur har reagerar.
2015-03-29, 19:54
Medlem
Citat:
Jag skyller inte på nån. Men som jag skrev tidigare, om min pojkvän skulle hålla mig vaken hela natten så jag inte fick en blund och jag sen sätter mig i bilen på morgonen och kör i diket pga trötthet så tycker iallfall jag att det inte bara är mitt fel att bilen är i diket.

Jag fick ett tips på PM att jag skulle ta upp med min pojkvän olika fantasier man vill testa så då tänkte jag säga att jag fantiserat om en trekant. Då får man väl se hur har reagerar.

Du är ett riktigt jävla avskum som döljer otroheten för din pojkvän. Elaka människa.
2015-03-29, 20:05
Medlem
DixieDs avatar
Citat:

Vad listig du är. Vilken soptunna har din pojkvän hittat dig i? Tycker du inte att han förtjänar bättre än att du ska förslå trekant med hans vänner som du knullade tidigare? Jag önskar jag visste vem din pojkvän var så hade jag skrivit ett långt inlägg till honom men du kommer säkerligen inte komma så långt med dina lögner
2015-03-29, 20:05
Medlem
Heliopoliss avatar
Citat:
Jag pratade med en kompis som inte tyckte ja skulle säga nått. Och alla ni som tycker jag är hemsk och dålig flickvän o.s.v, jag vet att det är fruktansvärt att vara otrogen. Men min pojkvän är ingen ängel heller. Sista halvåret har han knappt gett mig nån uppmärksamhet, det enda han gör är att jobba och bryr sig knappt om att hitta på saker med mig, typ bjuda ut mig på middag, blommor eller ge mig nått som jag uppskattar.

hur stor är chansen att kompisarna säger nått och därmed riskerar vänskapen?

Där kom the blame game. Tog lång tid den här gången också

Välj era flickvänner noga gubbar. Annars finns risken att ni slösar er tid på någon som skyller otrohet på att ni jobbar för mycket.

Bitches be bitches
2015-03-29, 20:41
Medlem
bubblisens avatar
Citat:
Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Igår råkade jag vara otrogen mot min fina pojkvän och är så rädd att det ska komma fram
det är dessutom 2 kompisar till min pojkvän så det känns som det bara är en tidsfråga! Vad ska ja göra? ska jag hoppaw att det inte kommer fram eller ska ja va ärlig och berätta men kommer då med stor sannolikhet förlora honom

Det går inte att "råka" vara otrogen mot någon. Att använda det ordet är bara löjligt och omoget. Det bästa du kan göra är att vara ärlig och berätta för honom vad du har gjort och om du inte gör det så kommer det ändå komma fram förr eller senare. Ja, du kommer förmodligen att förlora honom för, som ordspråket säger, som man bäddar får man ligga.

Citat:
Jag pratade med en kompis som inte tyckte ja skulle säga nått. Och alla ni som tycker jag är hemsk och dålig flickvän o.s.v, jag vet att det är fruktansvärt att vara otrogen. Men min pojkvän är ingen ängel heller. Sista halvåret har han knappt gett mig nån uppmärksamhet, det enda han gör är att jobba och bryr sig knappt om att hitta på saker med mig, typ bjuda ut mig på middag, blommor eller ge mig nått som jag uppskattar.?

Usch, vilken dålig ursäkt! Om du nu är så olycklig i ditt förhållande så hade du kunnat göra slut istället för att sätta på hans två polare.

Citat:

Var ärlig och säg som det är till honom istället för att hitta på en massa dumma ursäkter och undanflykter! Du är egoistisk som bara tänker på dina egna känslor och inte på hans! Du har varit otrogen med 2 av hans polare. Det är bara att inse att du har sabbat hela förhållandet.
2015-03-29, 20:42
Medlem
bubblisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heliopolis
Där kom the blame game. Tog lång tid den här gången också

Välj era flickvänner noga gubbar. Annars finns risken att ni slösar er tid på någon som skyller otrohet på att ni jobbar för mycket.

Bitches be bitches

Hörru du, det finns lika många killar som tjejer som är otrogna och sviniga så dra inte alla tjejer över en kant!
2015-03-29, 20:44
Medlem
NurseJackies avatar
Citat:
Hej,

Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Igår råkade jag vara otrogen mot min fina pojkvän och är så rädd att det ska komma fram

det är dessutom 2 kompisar till min pojkvän så det känns som det bara är en tidsfråga! Vad ska ja göra? ska jag hoppaw att det inte kommer fram eller ska ja va ärlig och berätta men kommer då med stor sannolikhet förlora honom

Seriöst?? Låg du med 2 polare till din kille vid samma tillfälle?? Man RÅKAR fan inte få kuk i sig bara, det var ett VAL du gjorde
Senast redigerad av NurseJackie 2015-03-29 kl. 20:45. Anledning: fel

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in