2015-03-28, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Mår du bra i din offerkofta?

Ja faktiskt. Den är jätteskön! Du kan få låna den om du vill?
Citera
2015-03-28, 11:02
Medlem
Jimmie Åkesson - the untouchable! Den folkvalde och utvalde är åter tillbaka i TV-rutan men hur kan SD använda sig av hans stora popularitet utan att ge honom ytterligare hälsoproblem?
Citera
2015-03-28, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thewellovedone
Vilket trams du kommer med! Jimmie Åkesson ser inte ovårdad ut alls. Jag skulle kunna räkna upp hur många ledande utländska politiker som helst som ser bra mycket värre ut än vad Jimmie Åkesson gör på Skavlan.

Jaså? Gör den uppräkningen, då!
Citera
2015-03-28, 23:27
Medlem
Jahopp. Eftersom ni nu tycker det är så viktigt med Jimmies skägg, så kunde jag inte låta bli att ta en närmare titt, och jag får väl erkänna att han faktiskt ser något pluffsigare ut, mest uppenbart är det i ansiktet, skägget förvärrar faktiskt en aning.

Innan var han väldigt smal:

http://1.vgc.no/drpublish/images/article/2015/03/28/23425327/1/hoyrestilt/2374386.jpg

Lägg märke till att fotografblixtarna inte gör Jimmies ansikte rättvist. Ändå ser man tydligt att han
har en benigare kontur:

http://x.cdn-expressen.se/images/7d/b8/7db8db74e3bb482485253a5e6d6d3204/16x9/645@70.jpg

Och jämför sedan med Skavlan intervjun. Kolla in halsen och kinderna. Tydlig viktuppgång:
http://cdn03.nyheter24.se/7dfa606f0802021d01/2015/03/27/1060748/Screen%20shot%202015-03-27%20at%201.12.09%20PM.png

Kolla sedan in ögonen. Det är där man hittar den STÖRSTA skillnaden. Man ser rakt in i hans själ och det är en mycket sliten och sargad man. Mörkbruna nästan svarta och sedan ljusrosa ringar runt ögonen vittnar om en person som är, eller har varit, fullständigt utmattad. Sådär ser man ut om man inte har sovit på 3 dygn. Ögonen ljuger inte!!!

Jimmie är tillbaka, men han är ett lapptäcke. Låt han få vila!!!!
Citera
2015-03-28, 23:38
Medlem
Mandussons avatar
Nu förväntar vi oss att Skavlan kör en ordentlig omgång med samtliga partiledare från vänster till höger och i intervjun avbryter alla partiledare och ministrar hela tiden, samt ställer hårda och intrikata frågor. Vi behöver också få veta vilka mediciner andra partiföreträdare äter. (ca 1.000.000 människor i Sverige medicinerar med någon form av antidepressiva). Och framförallt är det viktigt att samtliga partiers partiledare känner till och kan reda ut vad varje lokal knäppgök i deras parti sagt i något byamöte! Jag skäms över SVT och NRK:s brist på objektivitet och att Skavlan bär sig sämre åt än det han kritiserar.
Citera
2015-03-29, 00:08
Medlem
Nordfeldts avatar
Svinhugg går igen, norska folket har uppvisat ett ytterst kritiskt ställningstagande och anmälningar och klagomål har gått titt som tätt.
Skönt att åtminstone våra grannar har en gnutta mer vett än våra svenska medmänniskor, att sitta och hånle mot kameran och göra sig rolig på någon annans bekostnad på det viset är skamligt, lite nivå får man allt upprätthålla i en sån position som han besitter.
Citera
2015-03-29, 00:25
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBlanko
Ja faktiskt. Den är jätteskön! Du kan få låna den om du vill?
Jag är inget offer. Besitter sunt förnuft.
Citera
2015-03-29, 14:05
Medlem
saltpastills avatar
Kan dock hålla med om framtanden.. Har själv 2 utslagna framtänder men som fått vita fina kronor. Den ena sprack sönder totalt under en lunch för några månader sen, och chefen vägrade släppa ut mig bland kunder med en halv framtand, så det blev akut reparation med plast i väntan på en ny porslinskrona. Man framstår ju lite muppig och w-t när inte ens dom 2 centrala framtänderna är hela och hyfsat rena, så det borde han absolut fått fixat och det redan igår
Citera
2015-03-29, 15:16
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Nej, han är definitivt rundare. Som andra påpekat om han går på antidepressiva så är det en rimlig förklaring till en viktuppgång.

Snarare tror jag att skägget kan vara en reaktion till viktuppgången i att försöka dölja en påbörjad dubbelhaka.
Ja, och glasögonen också.

Citat:
Ursprungligen postat av MrBlanko
Jimmie är tillbaka, men han är ett lapptäcke. Låt han få vila!!!!
Alltså. Antingen är han sjukskriven, och då får vi respektera det. Eller så är han fit for fight, och då skall han behandlas som alla andra.

Om han rent objektivt inte är frisk så spelar det ingen roll. Han är knappast den förste ledaren som inte var fullt frisk. Om han nu är sjuk så får han helt enkelt möta samma öde som alla andra sjuka ledare som borde ha klivit ned. Spyr på hela den här djävla charaden! "Arbetsträning" - är det vad det heter nu när politiker har fattat att vi inte längre köper ursäkten "time out"?

Tror någon att jag hittar om sjuka ledare på så har vi 150 st döda i flygkrasch bara för att en deprimerad borde ha slutat sitt jobb.
Senast redigerad av Herr Lindholm 2015-03-29 kl. 15:26.
Citera
2015-03-29, 16:15
Medlem
Tanden ser ju typ ännu trasigare ut än innan. Någon tandläkare som kan svara på om det finns någon anledning till att inte fixa detta? Den ser ju ut att vara av.
Citera
2015-03-29, 17:12
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ..anonym..
Tanden ser ju typ ännu trasigare ut än innan. Någon tandläkare som kan svara på om det finns någon anledning till att inte fixa detta? Den ser ju ut att vara av.
Troligen har han tandläkarskräck.
Han verkar ha fullt upp av olika psykiska problem så behandlingen av tandläkarskräck kommer inte överst på listan.
Citera
2015-03-29, 19:44
Medlem
Svart.Karismas avatar
Bara jag som är bekymmrad över medicinbruket och antidepressivas långsiktiga negativa effekter på Jimmy? Jag har läst och hört att det trubbar av folk så att de skiner mindre och får deras briljanta egenskaper nerfilade. Jag tror alltså han kommer verka mindre karismatisk framöver. Någon som kan ge feedback på min teori?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in