2015-03-24, 19:45
Medlem
autobotens avatar
Jag reagerade också, liksom några andra här, att JÅ ser ut att vara rundare i ansiktet. Kan det vara så att det är skägget man lurar sig på?
Citera
2015-03-24, 19:46
Medlem
Han ser inte ut att må bra och han pratar stelt och utstrålar förvirring. Men jag har iofs bara sett klippet i Aftonbladet. Man går inte upp i vikt av all psykofarmaka och vid utmattningssyndrom är lyckopiller någonting som man tar i det akuta skedet och därefter går man i samtalsterapi och lär sig hantera stress. Åkesson är mer lyckligt lottad än en vanlig knegare genom att han kan leva på sin ersättning från partiet även om sjukpenningen verkar ha rykt. Därför känns det som ett misstag att han visar upp sig ett detta skick.
Citera
2015-03-24, 19:49
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av autoboten
Jag reagerade också, liksom några andra här, att JÅ ser ut att vara rundare i ansiktet. Kan det vara så att det är skägget man lurar sig på?

Nej, han är definitivt rundare. Som andra påpekat om han går på antidepressiva så är det en rimlig förklaring till en viktuppgång.

Snarare tror jag att skägget kan vara en reaktion till viktuppgången i att försöka dölja en påbörjad dubbelhaka.
Citera
2015-03-24, 19:50
Medlem
Terugflitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godhem
Med tanke på hans spelvanor så har jag också svårt att tänka mig det.
Hur mycket har han förlorat på spelet då, anser du? Det är skillnad på spelmissbruk och spelande. Det finns många som blivit miljonärer på onlinespel.
Citera
2015-03-24, 19:57
Bannlyst
Han ser mer mogen ut nu. Passar honom, men varför fixar har inte hans tänder har jag alltid undrat? Svårt att se farlig ut med hartänder.
Citera
2015-03-24, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GusFring
Hade varit något om nån ledande manlig politiker vore BIFFIG.

Politker är tyvärr handikappade när det kommer till någon form av fitness och näringslära.
Ändå så skriker dom åt oss vad vi ska och inte ska göra, får hoppas att jimmie är bättre.
Citera
2015-03-24, 21:07
Medlem
BallsMans avatar
Kan nog vara antidepressiva läkemedel som ligger bakom viktuppgången?
Citera
2015-03-24, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BallsMan
Kan nog vara antidepressiva läkemedel som ligger bakom viktuppgången?
Det var min och antagligen många andras första tanke.

Tycker kombinationen extra hull och skägg klär karlen.
Citera
2015-03-24, 21:57
Medlem
beardbraids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheWindCriesMary
Det var min och antagligen många andras första tanke.

Tycker kombinationen extra hull och skägg klär karlen.

Är det inte antidepp så är det en grym marketinggrej. Han ser ut som en snäll nallebjörn. Inte kan väl en sån mysig gubbe va rasist?
Citera
2015-03-24, 22:07
Medlem
Germanias avatar
vaddå skägg, han är ju bara orakad?
Citera
2015-03-24, 22:13
Medlem
kuddenchristos avatar
Är han kristen?
Citera
2015-03-24, 22:16
Medlem
Nivovics avatar
Bara så att vi kan fastställa en sak:

Ja, Jimmie har ätit antidepressiva mediciner (med all sannolikhet SSRI-preparat såsom Sertralin). Detta förklarar också största delen av hans viktuppgång.

Tydligen så ska Expressen ha frågat personer ur publiken från Skavlan, enligt dem ska Jimmie Åkesson gått ut öppet med att han tagit antidepressiv medicin på grund av utbrändhet och stark ångest.
Han ska tydligen också haft svårt att sova och sålunda fått sömntabletter (antagligen propavan eller något liknande) under sjukskrivningen.

Edit:
Länk till Expressens hemsida
Senast redigerad av Nivovic 2015-03-24 kl. 22:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in