2015-03-28, 16:42
Medlem
motvalls avatar
Vi ni diskutera Aftonbladets, Expressens eller någon annan tidning/bilaga om Allsvenskan, använd tråden för detta. Inlägg strukna.

/Moderator
Citera
2015-03-28, 22:51
Medlem
Efter en försäsong inklusive cupmatcher kan jag konstatera, som väntat, att mitt kära Hammarby har starkt anfall, stabila balansspelare, skapliga ytterbackar och sopigt mittlås.

Nu kör vi.
Citera
2015-03-28, 23:37
Medlem
hagsatras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av damnyou
Efter en försäsong inklusive cupmatcher kan jag konstatera, som väntat, att mitt kära Hammarby har starkt anfall, stabila balansspelare, skapliga ytterbackar och sopigt mittlås.

Nu kör vi.

Agree, i år är det bajens år! och Åsas! Håller f.ö inte med om mittlåset, om de bara blir lite mer samspelta tror jag vi kommer ha ett av allsvenskans stabilaste försvar tro mig
Senast redigerad av hagsatra 2015-03-28 kl. 23:40.
Citera
2015-03-29, 15:43
Medlem
Är det någon som vet vilka det är som tar de fasta situationerna i de olika lagen?

Kan vara bra att veta innan man tar ut årets "startelva"
Citera
2015-03-29, 15:46
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knugen77
Är det någon som vet vilka det är som tar de fasta situationerna i de olika lagen?

Kan bara svara för blåvitt men där tar Sebastian Eriksson mer eller mindre allt nu.

Både hörnor och frisparkar.

Engvall tar en del tror jag i Sebs frånvaro.
Citera
2015-03-29, 15:51
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Kan bara svara för blåvitt men där tar Sebastian Eriksson mer eller mindre allt nu.

Både hörnor och frisparkar.

Engvall tar en del tror jag i Sebs frånvaro.

Övriga som kan tänkas "byta av" Seb är Smedberg-Dalence (hörnor och frisparkar), Salomonsson (frisparkar) och Ankersen (frisparkar).

/feldgrau
Citera
2015-03-29, 15:52
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Övriga som kan tänkas "byta av" Seb är Smedberg-Dalence (hörnor och frisparkar), Salomonsson (frisparkar) och Ankersen (frisparkar).

/feldgrau

Ja, just det ja MSD förstås. Anade att Ankersen kan ta en del, verkar ha krut i dojan.

Men Seb verkar ta hand om allt så länge han är på plan.
Citera
2015-03-29, 15:54
Medlem
gato12s avatar
Citat:

I Bajen tar Kennedy allt.
Citera
2015-03-29, 16:02
Medlem
anteri17s avatar
RÅP och Gerzic i Örebro va?
Citera
2015-03-29, 16:16
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:

Blomberg slår hörnor och tar alla frisparkar vid inlägg, vid skott delar han och Bahoui på den uppgiften. Straffar är en annan femma, så fort någon bränt en straff blir det en ny straffskytt och så har det varit sen Alm tog över, Borges satte samtliga straffar han tilldelades.
Citera
2015-03-29, 16:21
Medlem
Cliffords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau

/feldgrau

Ankersen är väl också förste straffskytt, om han inte petats efter missen mot Trollhättan.
Citera
2015-03-29, 16:37
Medlem
nomadics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
RÅP och Gerzic i Örebro va?

Gerzic och Valgardsson tar hörnorna samt de frisparkar på offensiv planhalva som lyfts in mot straffområdet istället för att sättas igång snabbt. Frisparkar direkt på mål tas främst av Gerzic, RÅP på kraft har tagit ett par. Valgardsson kanske kan vara aktuell där också framöver, han har än så länge inte spelat någon match där vi fått ett sådant frisparksläge vad jag kan minnas. Crespo är förste straffskytt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in