2015-03-28, 18:49
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solares
Det är en äcklig attityd att beskriva det som TS gör. "Jag avskyr kvinnans hela natur"
Jag förstår precis hur kvinnan funkar efter ha studerat the game, RSD, läst vetenskapliga rapporter, senaste 10 åren, haft 5 flickvänner och massa dejter och ONS under mina twenties.

En falsk liten genetisk nazist som skyr ansvar och går över lik för att hämnas och söka bekräftelse på andras bekostnad. Det är samma visa varje gång och kvinnor är i sin grundmall väldigt lika, speciellt vad dom attraheras av. kvinnan är även polygam egentligen, eller hypergamisk snarare och söker hela tiden en mer maskulin man eller svin som sätter sig på andra. Har man inget värde för en kvinna el dom tappat respekten(vilket är mycket lätt, man är omanlig för ingenting typ av om matar en katt) blir dom alltid riktigt elaka emot en, manipulerar, ljuger, vrider hela verkligheten, ger mannen skuld, klarar inte av berätta sanningen varför dom gör som dom gör och försöker få en själv att bryta kontakten till slut genom att lägga fram några idiotförslag som man bara baffnar över så man lackar och hör aldrig av sig mer.

Du menar att detta är en "äcklig attityd"? Menar du att språket är lite väl hårt? För han beskriver kvinnor generellt spot on.

Citat:
Jag har synat beteeden med ett kritiskt öga. Erat problem är att ni har synat för kritiskt, antagligen pga. av era tidigare erfarenheter. Ni bokstavligt talat ber om BIAS.

Jag tar alltid en ordentlig titt på mitt egna beteende innan jag drar några slutsatser, något som uppenbarligen inte TS gör. Hade han gjort det så han inte öppnat upp med: Jag förstår precis hur kvinnan funkar. Han är inte kritisk till sina egna tankar eller sig själv.

Jo här håller jag med dig. Hans slutsats borde vara egentligen: Kvinnor funkar såhär och jag själv har bidragit till detta vidriga beteende. Hur kan jag ändra på mig själv så att jag inte upprätthåller systemet, och vågar jag gå den vägen?

Han inser att han kommer troligtvis aldrig att träffa en kvinna som ser han som människa.

Men jag förstår att han skyller allt på motparten. Det gör man ju alltid när något inte går som man tänkt sig. Det är mänskligt i början, men för att bli en bättre människa så måste man förstå sin del givetvis. Det blir problematiskt om han stannar kvar i hatet utan att gå vidare.

Hatet är bara en del i den naturliga vägen tills han blir fri. Tyvärr stannar för många män i hatet och efter det så blir dom bittra och deprimerade när dom inser hur kvinnan funkar. Det är en omställning som inte många klarar av. Han och många andra män har levt så länge i en illusion att det blir en total "syntax error" i hjärnan.

Jag ser det lite som dom 5 stegen i sorg när man inser hur kvinnan funkar.
Citera
2015-03-28, 20:25
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rytari
det är ju inte så att kvinnan lever som en parasit på mannen egentligen, han får i princip knulla henne i utbyte mot tjänster och beskydd, i gengäld föder hon hans avkomma, skulle hon föda en annan mans avkomma så bryter hennes man nacken av ungen, varför tror du pappor har lättare än mammor att känna igen lukten på sina biologiska barn?

Du tycker det är en bra risk/reward ratio? Det är ju inte bara chansen att få barn med kvinnan i förhållandet, det är resten av själva paketet du får med dig också. Helt klart är det inte värt det om du frågar mig. Därför jag aldrig någonsin kommer att ingå i ett förhållande med en kvinna där vi flyttar ihop, skaffar barn osv osv.

Hur jag än vrider och vänder på olika relationskonstellationer så är mannen enbart ett verktyg för kvinnan. "Tjänster och beskydd", tack men nej tack. Jag ser inte kvinnor som våp men tamefan så vill dom och gör allt dom kan för att jag ska se dom som våp som måste räddas om dom ser någon nytta av mig.

Citat:
Ursprungligen postat av rytari
det är därför kvinnan befinner sig i den positionen hon gör, hon låter bara den som har mest att erbjuda sticka kuken i henne medans mannen sticker kuken i vad han hittar, kalla det fel eller rätt men det har fungerat bra sett ur ett evolutionärt perspektiv.

Självfallet. Och jag finns inte där för att upprätthålla detta "system".
Citera
2015-03-28, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSolarium1984
Många ggr senaste åren har jag funderat på hänga mig över att fått alla dessa insikter.
Fundering kanske bör övergå till handling ?
Citera
2015-03-28, 23:34
Medlem
KonungHonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obliviate
Fundering kanske bör övergå till handling ?
Så att du slipper ha människor i din omgivning som påminner dig om vilken primat du är?
Citera
2015-03-28, 23:38
Medlem
Cijoks avatar
Jag avskyr männens hela natur

Låt oss ha middag
Citera
2015-03-28, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdjooooglE
Du menar att detta är en "äcklig attityd"? Menar du att språket är lite väl hårt? För han beskriver kvinnor generellt spot on.
Spot on?
Citat:
En falsk liten genetisk nazist som skyr ansvar och går över lik för att hämnas och söka bekräftelse på andras bekostnad.
Dejtar ni bara tjejer mellan 12 och 18 år?

Citat:
söker hela tiden en mer maskulin man eller svin som sätter sig på andra.
En "äkta man" har inget behov av att trycka ner andra.

Citat:
Har man inget värde för en kvinna el dom tappat respekten(vilket är mycket lätt, man är omanlig för ingenting typ av om matar en katt)
Nej, men om man är en mes och gnällig som en 12-årig flicka så kanske det händer.

Citat:
blir dom alltid riktigt elaka emot en, manipulerar, ljuger, vrider hela verkligheten, ger mannen skuld, klarar inte av berätta sanningen varför dom gör som dom gör och försöker få en själv att bryta kontakten till slut genom att lägga fram några idiotförslag som man bara baffnar över så man lackar och hör aldrig av sig mer.
Alltid? Källa?

Citat:
Kvinnan är den som upprätthåller hela den här korrupta världsordningen
Lol.

Citat:
Kvinnor har inget problem med det nu när vi avreaglerat sexualiteten och stigmatisering mot kvinnor och dom sitter många i antal på dejtingsidor i flera år och får bekräftelse och hittar ingen man för dom flesta män duger inte, antagligen roterar dom mellan dom mindre antal steroid hunkar, antisociala blattar och players.
Jag känner bara två kvinnor som sitter på dejtingsidor. Jag känner endast till att fall där en kvinna har varit med en som tagit steorider. Antisociala = 0, players finns det säkert en del.
Citera
2015-03-29, 06:02
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Spot on?

Dejtar ni bara tjejer mellan 12 och 18 år?
En kvinna manipulerar fram till sin död. Hon lär sig redan som mycket liten hur man manipulerar sin omgivning för sin egna vinning. I detta fallet bekräftelse på att hon duger. Eller du tror det bara är när dom är mellan 12-18år? Ju äldre dom blir ju mer sofistikerade blir dom.
Kvinnan når en viss nivå tills hennes utseende totalt fallerar, det är då hon blir extremt duktig på att manipulera mannen. När mannen slutar att tänka med kuken så framstår kvinnan något som man i ekonomiska termer beskriver som en "avskrivning". En kvinna vill inte vara en "avskrivning" och agerar därefter. Hon gör allt för att få bekräftelse på att hon duger och det stoppas inte efter hon är 18år eller för den delen när hon inser att hennes utseende fallerar....

Citat:
En "äkta man" har inget behov av att trycka ner andra.

I din värld så är en "äkta man" någon som hyllar kvinnan. En äkta man IFRÅGASÄTTER ALDRIG EN KVINNA enligt dom vita riddarna och "manginas"! Redan som barn skall vi skydda och försvara kvinnan.

Kvinnor vill ha män som trycker ner andra för det är ett beteende som väldigt många kvinnor ser som något positivt. Det kan manifesteras på väldigt många vis. Från primitiva instinkter som våld mot en annan man till mer civiliserade sätt som att använda sin intelligens för att förgöra en annan man utan våld. Kvinnor vill ha "drivande" män. Även om det innebär att trycka ner andra kvinnor. Det är alltså ett positivt beteende som dom belönar.

Citat:
Nej, men om man är en mes och gnällig som en 12-årig flicka så kanske det händer.

Beviset för att merparten av kvinnor och det gynocentriska samhället dikterar en mans beteende.

Citat:
Alltid? Källa?
Verkligen?

Citat:
Lol.

Pja dom gör ju inget för att den skall sluta existera.
Kvinnan vet ju mannens främsta drivkraft, sex.
Män kan tamefan göra det mest idiotiska under en kvinnas vaginala trollspö. Med vaginan kommer en enorm makt. Efter det? Pja, offerkortet. Kvinnor är ju sååå ömtåliga så att människor måste beskydda dom och det lär vi oss redan som små barn.
Och beskyddar man dom inte så är man bottenskrapet i samhället. Vi lever i en gynocentrisk värld....

Nästan allt mannen gör i livet bygger på att bygga upp sin status för att öka sin chans till att få vagina, att vara uppskattad av det kvinnliga könet. Är det inte bland kvinnorna så är det bland männen. Går man emot kvinnan så får man verkligen höra det från männen som uppenbarligen ser kvinnor som oskyldiga änglar och kommer "rätta till din uppfattning och beteende" därefter, för du har minsann fel i att se kvinnor lika mycket värda som mannen. Mannen är sjukt beroende av kvinnans uppskattning av honom.

Med det sagt så har självfallet mannen en del i att kvinnor agerar som dom gör. Det enda vi kan göra är att vi går därifrån. Det finns inget annat vi kan göra för det finns för många män därute (manginas, white knights) som ser kvinnan som någon form av en oskyldig ängel och hjälper man denna kvinnan så får man sex. En bild som dom mer än gärna vill förmedla till männen. Är det inte från dom själva så är det genom proxy, samhället och staten.

Därav har meningen: "where have all the good men gone" från fler och fler tjejer/kvinnor dykt upp. Fast dom vet ju inte att vi inte kommer att komma tillbaka, för dom vägrar att ändra sin "manipulerande natur".

Citat:
Jag känner bara två kvinnor som sitter på dejtingsidor. Jag känner endast till att fall där en kvinna har varit med en som tagit steorider. Antisociala = 0, players finns det säkert en del.

Med steroida hunkar menar han troligtvis människor som lägger ner en oerhört tid på att bli stor på gymmet. Inte att dom tar steroider, (Kan ha fel annars får han komma in och rätta mig om så är fallet). Även fast det är en jäkla massa som tar steroider men som inte vill erkänna detta.

Säg mig, vilka är dessa 2 kvinnotyper som finns på dejting sidor? Jag har 5 olika typer.
Citera
2015-03-29, 10:09
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Har man inget värde för en kvinna el dom tappat respekten(vilket är mycket lätt, man är omanlig för ingenting typ av om matar en katt)

En man som är snäll mot djur är MYCKET attraktiv.
Sliddjur som inte kan acceptera detta, är ändå bottenskrap, och således absolut inget att ha

Och jag gillar inte heller andra brudar speciellt mycket,
det är därför jag hellre umgås med killar!
Citera
2015-03-29, 14:19
Medlem
Citat:
Lite mer saker från riktiga verkligheten

5-10% av alla barn har en annan farsa än vad dom tror för kvinnan vänstrar med mer maskulina och elaka män.

Enligt forskning njuter människor oftast mer av skadeglädje och är avundsjuka än att se det går bra för en nära vän eller någon.

Kvinnor dras till mer fängelseinternstuket på män när dom har ägglossning, även sin snälle fru lina som jobbar som bibliotekarie.

betydligt färre kvinnor är icke-pk för dom är så hariga att bli utstötta ur gruppen, det ser man att så få av dom röstar SD nu när dom är stigmatiserade medans alla kvinnor i tyskland stod och heilade Fuhren när han hade makten. Dom slickar röv och underordnar sig makten konstant och bjuder upp fittan för erövrarna t ex norska kvinnor som kopulerade friskt med tyska sexiga soldater och även fransyskor. Detta ligger kvar från grottåldern när vi hade stamkrig och plundrade varandras byar. Männen dödades och kvinnorna blev sexslavar eller dom bjöd upp med fittan för klara livhanken gladeligen.

En annan sak är att kvinnor oftare får vaginalorgasm när dom blir våldtagna enligt forskning, kanske enda upp emot hälften. Detta har också primtivt ursprung, dom gillar att bli tagna kvinnor och dominerade.

Tjejer gillar även väldigt ofta bli hårt behandlade och dominerade under sex och att man är riktigt snuskig, äcklig och rough. Alla tjejer jag varit med gillar det. Senaste dejten jag hade nyligen blev helt till sig när jag tog ett lätt stryptag runt hennes hals och spankade hennes feta röv. Hon var f ö civilekonom, lugn, sofistikerad och i 30 års åldern!

Nästan alla tjejer försöker skapa svartsjuka i förhållanden, visar urriningen alt kroppsspråk som bjuder in om en attraktiv man dyker upp (mörk röst, skarpa ansiktsdrag, jobbig dominans, högt självförtroende eller ett svin) och man pratar med på en fest eller någon sitution i samhället. Detta fick jag även uppleva flera ggr med mitt bokmal akademiker ex på 35 år som var så "snäll" och lugn.

Jag minns det en gång vi var på ett event ute på vischan och gubben där som såg ut som aganemnon i filmen troja och vi prata med han med han då han var kursledare eller nåt och helt plötsligt ställde han sig mellan mg o min tjej med ryggen mot mig så jag typ snubblade. Primtiv dominans för att frama bort mig, sno min tjej om jag inte gör motstånd.
En annan gång så hade jag en attraktiv doktor hemma som gjorde en grej och hon började visa urringen framåt lutad vid en stol och dom snacka känslomässigt så jag fick bryta skiten med lite dominans. Jag vet nog vad tjejer går för, jävla förrädar svin och går på instinkter, hemskt att se detta.

Såhär håller vuxna människor på med varandra med både kroppsspråk och ord hela tiden i samhället, hur mycket det är mot mig kontra andra vet jag inte. Har sett andra bli nedtryckta också flera ggr och på dom flesta arbetsplatser.

Sluta kalla den där typen av tjejer för kvinnor. Du pratar om de som inte hittat sig själva, som söker bekräftelse och måste ha den. Varför? Deras starkaste attribut har säkert varit deras kropp och det är sättet de är vana att få uppmärksamhet på. Leta efter person som tilltalar dig som helhet och som du känner skulle passa dig och inte något som en trofé att ha vid sidan.

Kvinnor som är ignorerade hemma, känner att de saknar ett mål i livet och är vilsen kan charmas av vilken man som helst som trycker på rätt knappar. Jag ger dock inte 5 öre för dina studier etc om du inte länkar till dem. Jag gissar att du läst något i en skvallerblaska som inte heller uppger sin källa och jag tvivlar på att den "studie" du refererar till är gjord i Sverige. Tro det eller ej, men människor beter sig inte likadant i alla delar av världen.

Sen att kvinnor/tjejer gillar sex är ingen nyhet och lite rough funkar på de flesta ja, fast BDSM i sann form tvivlar jag att många skulle ställa upp på.
Citera
2015-03-29, 15:36
Medlem
Citat:
En kvinna manipulerar fram till sin död. Hon lär sig redan som mycket liten hur man manipulerar sin omgivning för sin egna vinning. I detta fallet bekräftelse på att hon duger. Eller du tror det bara är när dom är mellan 12-18år? Ju äldre dom blir ju mer sofistikerade blir dom.
Kvinnan når en viss nivå tills hennes utseende totalt fallerar, det är då hon blir extremt duktig på att manipulera mannen. När mannen slutar att tänka med kuken så framstår kvinnan något som man i ekonomiska termer beskriver som en "avskrivning". En kvinna vill inte vara en "avskrivning" och agerar därefter. Hon gör allt för att få bekräftelse på att hon duger och det stoppas inte efter hon är 18år eller för den delen när hon inser att hennes utseende fallerar....
Samtidigt som du och TS sitter och råstuderar The Game. hahahahhaha, ni är ju fan inte mycket bättre själva. Fatta att människor vill ha saker och anpassar sitt beteende efter det.

Och ja, den sjuka formen av manipulation ser man hos småflickor och mer skadade individer.

Citat:
I din värld så är en "äkta man" någon som hyllar kvinnan. En äkta man IFRÅGASÄTTER ALDRIG EN KVINNA enligt dom vita riddarna och "manginas"! Redan som barn skall vi skydda och försvara kvinnan.
Vad snackar du om?
Citat:
Kvinnor vill ha män som trycker ner andra för det är ett beteende som väldigt många kvinnor ser som något positivt. Det kan manifesteras på väldigt många vis. Från primitiva instinkter som våld mot en annan man till mer civiliserade sätt som att använda sin intelligens för att förgöra en annan man utan våld. Kvinnor vill ha "drivande" män. Även om det innebär att trycka ner andra kvinnor. Det är alltså ett positivt beteende som dom belönar.
Nej, de vill ha män med självförtroende som inte låter sig trampas på i allt för stor utsträckninng. Det är egenskaper som många idioter brukar besitta, så DÄRFÖR drar sig många kvinnor till idioter.
Citat:
Beviset för att merparten av kvinnor och det gynocentriska samhället dikterar en mans beteende.
Om en kvinna är en idiot så orkar man inte med henne, så då dikterar män kvinnors beteende också då enligt dig.
Citat:
Verkligen?
Ja han verkar så säker när han säger att alla kvinnor på hela jorden är såna, då borde han kunna ge bra källor.
Citat:
Pja dom gör ju inget för att den skall sluta existera.
Kvinnan vet ju mannens främsta drivkraft, sex.
Män kan tamefan göra det mest idiotiska under en kvinnas vaginala trollspö. Med vaginan kommer en
Tråkigt att du blivit utnyttjad, bränd och sprungit och fjäskat för att få ligga, men det gäller inte alla män. Alla har ett val.
Senast redigerad av Solares 2015-03-29 kl. 15:57.
Citera
2015-03-29, 16:43
Medlem
Om nu kvinnor är så hemska som TS vill påskina borde han inte kunna bemästra deras natur?
Citera
2015-03-30, 06:20
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Samtidigt som du och TS sitter och råstuderar The Game. hahahahhaha, ni är ju fan inte mycket bättre själva. Fatta att människor vill ha saker och anpassar sitt beteende efter det.

Har faktiskt aldrig läst någon PUA bok. För jag sätter inte mitt värde av hur kvinnan uppfattar mig. Så fort man fick höra vad "the game" handlade om så tänkte jag WTF. Dom gör allt detta för att få sex?
Men du kan knappast avfärda det som totalt nonsens. Det ger en liten inblick i hur kvinnan funkar. Även om jag är skeptisk till egentligen hur många det är som får ligga pga "tipsen". Det är ju inte så att man läser "the game" och vips så förstår man hela kvinnans natur. Nej nej.
Jag har inte "råstuderat" the game, jag kanske borde göra detta när jag sitter på toan och skiter.. Precis, jag ser igenom deras beteende och vänder ryggen åt det. För du vet, dom är bara ute efter vad jag kan göra för dom... Och fler och fler män inser detta. Jävligt svårt att svälja dock. Se på TS.

Citat:
Och ja, den sjuka formen av manipulation ser man hos småflickor och mer skadade individer.

Den sjuka formen? Snälla, utveckla, jag är intresserad av denna "sjuka formen av manipulation" som bara tjejer använder som är mellan 12-18 år som plötsligt försvinner när dom blir vuxna.

Citat:
Nej, de vill ha män med självförtroende som inte låter sig trampas på i allt för stor utsträckninng. Det är egenskaper som många idioter brukar besitta, så DÄRFÖR drar sig många kvinnor till idioter.
Om en kvinna är en idiot så orkar man inte med henne, så då dikterar män kvinnors beteende också då enligt dig.

Så en man med självförtroende som trycker ner andra som kvinnor belönar är en idiot? Så därför drar sig kvinnor till idioter? Kan det vara så att om allt går åt pip svängen så kan hon alltid skylla på att killen var en idiot. Kvinnor vet alltid vad dom gör. Dom skyller mer än gärna på omgivningen för att dom handlade som dom gjorde.
Kvinnor är inga idioter. Jag repeterar: kvinnor är inga idioter.

Om vi säger som så här: Om jag har något värdefullt (det kan vara vad som helst) så kommer hon göra allt hon kan för att försöka få mig att se henne i ett annat ljus så att hon kan utnyttja mig av det hon anser är värdefullt. Nu behöver hon inte försöka allt för mycket för det finns alldeles för många män därute som ser henne som en vuxen person och inget barn. En kvinna låter dig diktera hennes beteende om hon har något att vinna på det.

Citat:
Ja han verkar så säker när han säger att alla kvinnor på hela jorden är såna, då borde han kunna ge bra källor.
Du vill verkligen ha källor på att kvinnan bara ser mannen som sitt redskap och inget annat? Du vet han pratar i generella termer när han menar "alla". Bara för att det finns ett extremt fåtal (var dom nu finns) som inte är som alla andra gör inte hans omdöme om hur han sett kvinnor agera ogiltig. Kvinnor från Kina döljer tex inte vad dom är ute efter. Den svenska kvinnan generellt döljer det mycket bättre. Men målet är fortfarande intakt. När den Kinesiska kvinnan tex ser sig som "offer" hela tiden så väljer den svenska kvinnan när hon ska vara ett "offer" för att kunna manipulera mannen och omgivningen. Så visst, svenska män, ( fast jag skulle nog välja att säga västerländska män) har börjat att se mer och mer av detta beteende och kvinnorna ändras efter hur vi skärskådar dom.
Och kvinnorna kommer alltid ligga i framkant. Det är liksom ingen idé att försöka ändra dom, skulle faktiskt säga att det är en omöjlighet.

Jag tror att varför du stör dig på att han skriver att "alla kvinnor" är såhär är att du är livrädd att dom kvinnorna du håller högt är precis som dom kvinnorna han beskriver.

Citat:
Tråkigt att du blivit utnyttjad, bränd och sprungit och fjäskat för att få ligga, men det gäller inte alla män. Alla har ett val.

Precis, därför jag vänder det åt ryggen och har slutat i att se mitt värde i hur kvinnor uppfattar mig och har kommit till insikt att jag är inget annat än deras schweiziska armekniv. Ibland låter jag dom dock leka med mig som en armekniv, men då är jag medveten om det. Men fortfarande, hans observationer är spot on.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in