Citat:
Det är en äcklig attityd att beskriva det som TS gör. "Jag avskyr kvinnans hela natur"
Jag förstår precis hur kvinnan funkar efter ha studerat the game, RSD, läst vetenskapliga rapporter, senaste 10 åren, haft 5 flickvänner och massa dejter och ONS under mina twenties.
En falsk liten genetisk nazist som skyr ansvar och går över lik för att hämnas och söka bekräftelse på andras bekostnad. Det är samma visa varje gång och kvinnor är i sin grundmall väldigt lika, speciellt vad dom attraheras av. kvinnan är även polygam egentligen, eller hypergamisk snarare och söker hela tiden en mer maskulin man eller svin som sätter sig på andra. Har man inget värde för en kvinna el dom tappat respekten(vilket är mycket lätt, man är omanlig för ingenting typ av om matar en katt) blir dom alltid riktigt elaka emot en, manipulerar, ljuger, vrider hela verkligheten, ger mannen skuld, klarar inte av berätta sanningen varför dom gör som dom gör och försöker få en själv att bryta kontakten till slut genom att lägga fram några idiotförslag som man bara baffnar över så man lackar och hör aldrig av sig mer.
Jag förstår precis hur kvinnan funkar efter ha studerat the game, RSD, läst vetenskapliga rapporter, senaste 10 åren, haft 5 flickvänner och massa dejter och ONS under mina twenties.
En falsk liten genetisk nazist som skyr ansvar och går över lik för att hämnas och söka bekräftelse på andras bekostnad. Det är samma visa varje gång och kvinnor är i sin grundmall väldigt lika, speciellt vad dom attraheras av. kvinnan är även polygam egentligen, eller hypergamisk snarare och söker hela tiden en mer maskulin man eller svin som sätter sig på andra. Har man inget värde för en kvinna el dom tappat respekten(vilket är mycket lätt, man är omanlig för ingenting typ av om matar en katt) blir dom alltid riktigt elaka emot en, manipulerar, ljuger, vrider hela verkligheten, ger mannen skuld, klarar inte av berätta sanningen varför dom gör som dom gör och försöker få en själv att bryta kontakten till slut genom att lägga fram några idiotförslag som man bara baffnar över så man lackar och hör aldrig av sig mer.
Du menar att detta är en "äcklig attityd"? Menar du att språket är lite väl hårt? För han beskriver kvinnor generellt spot on.
Citat:
Jag har synat beteeden med ett kritiskt öga. Erat problem är att ni har synat för kritiskt, antagligen pga. av era tidigare erfarenheter. Ni bokstavligt talat ber om BIAS.
Jag tar alltid en ordentlig titt på mitt egna beteende innan jag drar några slutsatser, något som uppenbarligen inte TS gör. Hade han gjort det så han inte öppnat upp med: Jag förstår precis hur kvinnan funkar. Han är inte kritisk till sina egna tankar eller sig själv.
Jag tar alltid en ordentlig titt på mitt egna beteende innan jag drar några slutsatser, något som uppenbarligen inte TS gör. Hade han gjort det så han inte öppnat upp med: Jag förstår precis hur kvinnan funkar. Han är inte kritisk till sina egna tankar eller sig själv.
Jo här håller jag med dig. Hans slutsats borde vara egentligen: Kvinnor funkar såhär och jag själv har bidragit till detta vidriga beteende. Hur kan jag ändra på mig själv så att jag inte upprätthåller systemet, och vågar jag gå den vägen?
Han inser att han kommer troligtvis aldrig att träffa en kvinna som ser han som människa.
Men jag förstår att han skyller allt på motparten. Det gör man ju alltid när något inte går som man tänkt sig. Det är mänskligt i början, men för att bli en bättre människa så måste man förstå sin del givetvis. Det blir problematiskt om han stannar kvar i hatet utan att gå vidare.
Hatet är bara en del i den naturliga vägen tills han blir fri. Tyvärr stannar för många män i hatet och efter det så blir dom bittra och deprimerade när dom inser hur kvinnan funkar. Det är en omställning som inte många klarar av. Han och många andra män har levt så länge i en illusion att det blir en total "syntax error" i hjärnan.
Jag ser det lite som dom 5 stegen i sorg när man inser hur kvinnan funkar.