2015-03-28, 11:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DePumaTomten
en gång, fast om det var med två stycken då? hur blir den matematiska kalkylen av det då Om en kille är otrogen blir de ett jävla liv, men oftast inte tvärtom eftersom en tjej har alltid en BRA anledning så de räknas inte. Fri vilja kan man väl uttrycka det som men att ha en/fler människors känslor indragna i situationen är ett ansvar.
Vilken sur putte du varå.....Man kan faktiskt råka ha sex med en annan än den man sammanbor med..... Ibland så råkar det vara väldigt skönt åxå...
2015-03-28, 11:18
Medlem
HepatitBerits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snöflingan88
Jag pratade med en kompis som inte tyckte ja skulle säga nått. Och alla ni som tycker jag är hemsk och dålig flickvän o.s.v, jag vet att det är fruktansvärt att vara otrogen. Men min pojkvän är ingen ängel heller. Sista halvåret har han knappt gett mig nån uppmärksamhet, det enda han gör är att jobba och bryr sig knappt om att hitta på saker med mig, typ bjuda ut mig på middag, blommor eller ge mig nått som jag uppskattar.

hur stor är chansen att kompisarna säger nått och därmed riskerar vänskapen?

Din pojkvän jobbar hela dagarna, ger dig inte den uppmärksamheten du begär, köper ej blommor, hittar inte på saker med dig. Har tanken slagit dig att detta beror kanske på att han....jobbar? Och du tillåter dig själv att bli påsatt av hans "vänner"?

Bor ni ihop? Jobbar du?
2015-03-28, 11:20
Medlem
HepatitBerits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JennyP26
Vilken sur putte du varå.....Man kan faktiskt råka ha sex med en annan än den man sammanbor med..... Ibland så råkar det vara väldigt skönt åxå...

Grattis, du fick precis en wt-stämpel i pannan.
2015-03-28, 11:23
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Jag pratade med en kompis som inte tyckte ja skulle säga nått. Och alla ni som tycker jag är hemsk och dålig flickvän o.s.v, jag vet att det är fruktansvärt att vara otrogen. Men min pojkvän är ingen ängel heller. Sista halvåret har han knappt gett mig nån uppmärksamhet, det enda han gör är att jobba och bryr sig knappt om att hitta på saker med mig, typ bjuda ut mig på middag, blommor eller ge mig nått som jag uppskattar.

hur stor är chansen att kompisarna säger nått och därmed riskerar vänskapen?
Inte nog med att du är otrogen med två av hans kompisar - du är dessutom så jävla billig så du försöker göra det till hans fel ...

Självklart kommer det att komma fram och självklart har du skitit i det blå skåpet och kommer förlora honom ..

Frågan är varför du ens funderar på att stanna - är man så missnöjd med det man har så man lägger sig under två kompisar till karln så är det väl ändå läge att gå vidare.
2015-03-28, 11:25
Moderator
pbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SS-Panzer-Division
Fan jag har varit tillsammans med samma tjej i 15 år, det är väl minst 5 år sen jag gav henne blommor hon är inte otrogen för det, dina anledningar till att du lät dig bli påsatt av 2 av han kompisar är pinsamma. Du kanske är 27 år vad fan vet jag, men du verkar vara 14 år i skallen.
Det är ju off topic men du borde köpa henne blommor minst en gång i månaden. Finns ju på minsta mack numera.

On topic så håller jag helt med.
2015-03-28, 11:25
Medlem
nedboys avatar
Klart han inte kommer att lämna dig. Du råkade ju bara vara otrogen, med två av hans vänner.

Om jag vore din pojkvän så skulle jag nog bara råka slå ut ett par tänder på dig. Sen skulle jag aldrig mer tala med dig. De två vännerna skulle jag nog råka misshandla rejält på ett eller annat sätt. Speciellt om de var nära vänner.

Hrmmf... du har inte lust att råka komma över hem hit ett tag så vi kan råka lite?

EDIT:
Det talas om i tråden att du skulle vara 27år? Alltså en vuxen kvinna som beter sig på detta viset? Du råkar inte ha en diagnos av något slag?
Senast redigerad av nedboy 2015-03-28 kl. 11:29.
2015-03-28, 11:27
Medlem
DePumaTomtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JennyP26
Ja aboslut, fri vilja! Men på vilka grunder, varför ta upp tiden från en annan människas liv genom att ingå i ett förhållande, skapa känslor, . Det indikerar bara på signaler att man kanske inte ska ha ett förhållande Jenny Men gränsen går väl hur ens egen självbild är. Om man kan förlita sig på den man älskar och får ut allt från den personen är det ett lyckat förhållande, om ärlighet, ansvar & viljorna från båda parter uppnås on a daily behöver andra inte ifrågasätta folks sätt att agera som dem gör
2015-03-28, 11:27
Medlem
partyboels avatar
Helt ärligt så tror jag det bästa är om du avslutar ditt liv genom en skön överdos. Du kan väl ta och berätta vilken billig människa du är först, det är ju inte direkt en bristvara under ditt kön.

Du är 27 år gammal, använder ord som att du "råkat" vara otrogen för att du inte kan ta ansvar. Nä, du sänker standarden på människan.
2015-03-28, 11:30
Medlem
Sweetnrtims avatar
Citat:
Hej,

Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Igår råkade jag vara otrogen mot min fina pojkvän och är så rädd att det ska komma fram

det är dessutom 2 kompisar till min pojkvän så det känns som det bara är en tidsfråga! Vad ska ja göra? ska jag hoppaw att det inte kommer fram eller ska ja va ärlig och berätta men kommer då med stor sannolikhet förlora honom

Hur gick det till? Vare en fyllesak eller var det nykter tillstånd och lite genomtänkt? Alltså jag personligen tycker det är fruktansvärt egoistisk och förjävligt om du inte säger. Tänk om det kommer fram om 2-3 år? Förstår du hur sjukt taskigt det är utav dig att ta den tiden av hans liv? Hur kommer det sig att du vart otrogen egentligen? Är det enbart brist på uppmärksamhet eller är erat sexliv inte mycket, de senaste 6 månader?
2015-03-28, 11:34
Medlem
SkepticalHippos avatar
"Råkade". Hoppsan liksom, tänkte jag, redan då jag läste rubriken. Jag har varit ihop med min pojkvän i tre år, har jag tur som inte råkat vara otrogen med minst en kille? Eller kallas det moral?

Sådant där kommer fram. Tre stycken är två för många för att kunna hålla en sådan hemlighet. Någon kommer att läcka, antingen en av er eller någon som sett att det var på väg att hända något skumt, någon som killarna berättar för eller så kommer din kille märka att ni alla tre beter er märkligt. Det finns oändliga möjligheter för att det kommer fram och du kommer vara nervös varje gång du eller din kille träffar killarna eller någon de känner. Den ångesten kommer troligen inte att gå av för hackor

Du bofde berätta för din kille. Du borde även göra slut med honom. Du kan inte äta kakan och ha den kvar. Antingen är förhållandet så dåligt att du vill ligga med andra och då är det dags att göra slut (vi med moral hade dock gjort det innan vi började ligga runt, du började i fel ände). Eller så är förhållandet så bra att du aldrig skulle komma på tanken att svika honom så grovt som du har gjort nu. Men så bra är inte erat förhållande uppenbarligen.
Senast redigerad av SkepticalHippo 2015-03-28 kl. 11:37.
2015-03-28, 11:35
Bannlyst
Grattis du har fått en slampstämpel nu. Lycka till att hitta en kille i framtiden som är värd att ha och som tar dig seriöst...
2015-03-28, 11:57
Medlem
Leipzigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dildolinda
Nämn inget till honom. Man kan inte äga människor. Gå vidare som inget hänt. En gång är ingen gång.

Jajjamen så är det.

En gång; ingen gång.
Två gånger; en vana.
Tre gånger; ingen gång.
Fyra gånger; en vana.
Fem gånger; ingen gång.

Bara man håller sig på ett ojämnt antal knull med andra så har man inte varit otrogen, men vad som oroar mig är att ts var koppulerade med två av hans vänner samtidigt.
Ska denna dubbla otrohet räknas som en eller två gånger?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in