2015-03-15, 11:14
Medlem
anuspontens avatar
Fan vad förbannad jag är. Spelar csgo på steam och ryssarna står mig upp i halsen. Spelade ett par rundor. Bl.a Italy där man skall förhindra antiterrorgruppen att frita gisslan. Lämpar sig med andra ord att ha prickskytte gevär och ligga i bakhåll. Kommer en ryssjävel och ställer sig framför mig, skymmer och vi blir dödade direkt. Nästa runda, samma sak.Då byter jag ställe till ett fönster på andra våning. Skjuter 2 st men då kommer en annan ryssjävel och ställer sig framför mig. Blir förbannad och skjuter på honom och kallar honom idiot men då blir jag utslängd. Hur fan skall man göra för att slippa ryssarna? Älskar spelet men hatar dessa idioter.
Citera
2015-03-15, 12:10
Medlem
RAGEDs avatar
Varje gång jag startar 1.6 så är det någon jävla röst som ringer och vill köpa någon jävla målare eller något för 15000 hur får man bort den skiten? Går 3 signaler innan dom börjar babbla på som fan, blir galen på det, går ju inte lira liksom.

edit: HELVETET GÅR PÅ REPEAT
Senast redigerad av RAGED 2015-03-15 kl. 12:13.
Citera
2015-03-18, 21:30
Medlem
För några år sen spelade jag CS S, en custom map ungefär likadant som surf maps, men utan att man bara sprang framåt, alltså man kunde inte gå bakåt utan bara framåt och åt sidorna, det var en rolig typ... Kommer inte på vad sånna maps hette, någon som vet? Har för mig att det var något med speed men vad jag än söker så hittar jag inget...
Citera
2015-03-26, 18:23
Medlem
Sephirots avatar
Fy faaaaaaaaaaaan vad jävla tokig jag blir på piss-steam. Försöker verifiera mitt visa kort men går det då? NEJ. Jag har omvandlat valutan till euro, jag har försökt 3-4 gånger nu. Och det går ALDRIG. Hur fan löser man det här?
Citera
2015-03-26, 18:25
Medlem
Kroesus-Sorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sephirot
Fy faaaaaaaaaaaan vad jävla tokig jag blir på piss-steam. Försöker verifiera mitt visa kort men går det då? NEJ. Jag har omvandlat valutan till euro, jag har försökt 3-4 gånger nu. Och det går ALDRIG. Hur fan löser man det här?

Vart kollar du växelkursen?
Citera
2015-03-26, 18:28
Medlem
Sephirots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroesus-Sork
Vart kollar du växelkursen?

Nordea. Sen en till grej, vilken summa skriver jag in först? i den vänstra rutan dvs.

Såhär står det på min internetbank typ.

te x

Steampowered games 10,3 kr
Steampowered games 9,5 kr
bla bla bla 123123 kr
bla bla bla 34445 kr
Citera
2015-03-26, 19:22
Medlem
pepsi haxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sephirot

Samma problem här XD

Har skickat rage meddelande till steam support, "nothing we can do"
Citera
2015-04-03, 13:42
Bannlyst
Vill tipsa om en CS 1.6 GATHER / MiX / MATCH server.

Ip adress: 81.229.235.168:27015

Funkar som vanlig gather ( som på fd Playzeek ungefär )
Bara att följa instruktionerna som står när man kommer in på servern.
Citera
2015-04-06, 14:53
Medlem
funderar på att sälja mitt steam account då jag blivit extremt trött på steam och dess cp-support och att man inte ens kan få tillbaka sina pengar så vill bli av med det men hur mycket kan ett steam konto vara värt med 22 spel påt,,,

SPELEN

BioShock infinite
Call Of duty:ghost
Counter-strike 1.6
Counter-Strike: Global Offensive
Day of Defeat
deathmarch classic
Dishonored+ en dlc
half-life+ blue shift+ opposing force
Left 4 dead 2
Pototype 2
Ricochet
Spintires
Team fortress classic,

har även ett annat konto som jag inte använder som följer med
spelen där
call of duty 3
dues ex: human revolution
dirt 3 complete edition
total war shogun 2

vad tror ni värdet är på det första kontot?? tack på förhand
Citera
2015-04-15, 22:07
Medlem
Steinarrs avatar
Hur känsliga är Steam när det kommer till val av profilbild? Jag har sett MASSVIS med snubbar med Derek Vinyard bilder (alltså den där bilden när man tydligt ser svastikan).

Är det okej med sådana symboler så länge det är från en film?

Jag tänkte nämligen skaffa mig något liknande.

Vad är det värsta som kan hända? Först varning och efter det ban?
Citera
2015-04-15, 22:15
Medlem
pepsi haxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Hur känsliga är Steam när det kommer till val av profilbild? Jag har sett MASSVIS med snubbar med Derek Vinyard bilder (alltså den där bilden när man tydligt ser svastikan).

Är det okej med sådana symboler så länge det är från en film?

Jag tänkte nämligen skaffa mig något liknande.

Vad är det värsta som kan hända? Först varning och efter det ban?

Folk måste typ rapportera dig genom att gå in på din steam, folk orkar oftast inte eller så vet dom inte hur man gör.
Sedan är det nog en hel del som måste rapportera, jag har kört med hitler och IS namn samt profilbilder och jag är inte bannad
Citera
2015-04-15, 22:44
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pepsi hax
Folk måste typ rapportera dig genom att gå in på din steam, folk orkar oftast inte eller så vet dom inte hur man gör.
Sedan är det nog en hel del som måste rapportera, jag har kört med hitler och IS namn samt profilbilder och jag är inte bannad

Okej. Men vad händer om man skulle åka dit? Borde man inte få en varning först om man är ostraffad sedan tidigare?

Tycker det känns lite hårt att åka på en ban direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in