2015-04-18, 10:44
Medlem
JesusIsAStoners avatar
Inte varit inloggad på steam på eveigheter och upptäckte nu att jag helt glömt bort mitt lösenord och även vilken mail jag använde.
Installerade cs 1.6 men har ju redan använt cdkey'n, ingen som vet vart jag kan hitta en oanvänd?
Citera
2015-04-18, 11:23
Medlem
scarlots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JesusIsAStoner
Inte varit inloggad på steam på eveigheter och upptäckte nu att jag helt glömt bort mitt lösenord och även vilken mail jag använde.
Installerade cs 1.6 men har ju redan använt cdkey'n, ingen som vet vart jag kan hitta en oanvänd?

Oanvänd cd-key? Finns säkert sidor som säljer sånt, om du letar.
Annars finns säkert något på valfri torrent-sida.
Citera
2015-06-21, 00:31
Bannlyst
Jag vill flytta PES 2015 till en annan dator jag har skaffat. Har redan fixat Steam på den nya.

Gjorde en säkerhetskopiering och fördelade filerna i Mina Dokument, C:/Program Files (x86): mapp KONAMI samt C:/Program Files (x86): Steam, mapp steamapps.
Hämtade filerna till Steam och verifierade spelcache.

Men när jag sätter igång spelet och går till "Ladda" där den sparade filen jag vill fortsätta på så kommer ett felmeddelande upp om att laddningen misslyckades.

Vad har jag gjort fel?
Citera
2015-07-08, 15:42
Medlem
Spel på steam som jag har tagit bort syns ändå i den där "snabbmenyn" när jag högerklickar på steam i tray, hur får jag bort skiten?
Citera
2015-07-08, 15:44
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nup
Spel på steam som jag har tagit bort syns ändå i den där "snabbmenyn" när jag högerklickar på steam i tray, hur får jag bort skiten?

Går mig veterligen inte, du får starta 5 andra spel så att dessa fyller listan istället.
Citera
2015-07-14, 20:34
Medlem
Steinarrs avatar
Jag tänker trolla sönder en idiotisk server på TF2 genom att fuska med ett annat konto. Kan mitt "main" konto åka dit på det också?

När jag tittar på mitt library på mitt alternativa konto så har jag samma spel som mitt första konto. Det är inget bra tecken va?
Citera
2015-08-01, 02:52
Medlem
Sankos avatar
Yo,

Detta kanske har inte direkt med själva spelen och göra men typ, men steam support jag kör.
Mitt steam konto vart hackad ett litet tag sedan och alla mina cs go skins såldes på market. Nu har jag nästan 400€ på kontot. Jag har öppnat ticket med all info de behöver inklusive screenshots.

Min fråga är väl egentligen, om jag nu (hoppas) skulle få tillbaka mina skins, vad händer med pengarna? Går jag behålla dem eller inte?

Vad tror ni? Skiter egentligen i skinsen så, hade tänkt och köpa en kniv nu med dessa pengar. Förutsatt att steam inte tar tillbaka pengar då. Om jag nu får tillbaka skinsen kommer de säljas till fullpris och då lär jag ha några euro och spendera
Citera
2015-08-01, 02:59
Medlem
kattrumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanko
Yo,

Detta kanske har inte direkt med själva spelen och göra men typ, men steam support jag kör.
Mitt steam konto vart hackad ett litet tag sedan och alla mina cs go skins såldes på market. Nu har jag nästan 400€ på kontot. Jag har öppnat ticket med all info de behöver inklusive screenshots.

Min fråga är väl egentligen, om jag nu (hoppas) skulle få tillbaka mina skins, vad händer med pengarna? Går jag behålla dem eller inte?

Vad tror ni? Skiter egentligen i skinsen så, hade tänkt och köpa en kniv nu med dessa pengar. Förutsatt att steam inte tar tillbaka pengar då. Om jag nu får tillbaka skinsen kommer de säljas till fullpris och då lär jag ha några euro och spendera
Pengarna försvinner.
Citera
2015-08-01, 12:10
Medlem
Sankos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattrumpa
Pengarna försvinner.

FAN! Det var det jag var "rädd" för. Gått över 3 veckor nu och man är ju liiite sugen på att köpa skit på market och store så klart...

Du är helt säker på detta? Men så här då, om jag nu INTE får tillbaka mina skins av någon anledning , då bör jag väl få behålla pengarna?

Shululu
Citera
2015-08-01, 12:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Jag tänker trolla sönder en idiotisk server på TF2 genom att fuska med ett annat konto. Kan mitt "main" konto åka dit på det också?

När jag tittar på mitt library på mitt alternativa konto så har jag samma spel som mitt första konto. Det är inget bra tecken va?

Det är bara kontot du spelar med som drabbas.
Citera
2015-08-02, 11:00
Medlem
kattrumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanko
FAN! Det var det jag var "rädd" för. Gått över 3 veckor nu och man är ju liiite sugen på att köpa skit på market och store så klart...

Du är helt säker på detta? Men så här då, om jag nu INTE får tillbaka mina skins av någon anledning , då bör jag väl få behålla pengarna?

Shululu
Om pengarna inte skulle försvinna så skulle ju alla bara sälja av allting och sedan hävda att en blivit hackad. Double profit. Det går inte ihop rent logiskt
Ja, får du inte tillbaka dina items så får du behålla pengarna.
Citera
2015-08-02, 14:09
Medlem
Sankos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattrumpa
Om pengarna inte skulle försvinna så skulle ju alla bara sälja av allting och sedan hävda att en blivit hackad. Double profit. Det går inte ihop rent logiskt
Ja, får du inte tillbaka dina items så får du behålla pengarna.

Tänkte ifall de på något kunde se ifall man verkligen vart hackad eller inte.
Jo, det låter ju rätt logiskt men kan kan ju alltid hoppas
Får se när jag får ett svar, så återkommer jag!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in