Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-10-13, 15:13
  #157
Medlem
DenSomSokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Kolla längre upp, post 146...

Såg den, men hoppas på mer Hehe
Citera
2013-10-13, 21:15
  #158
Medlem
Magictrixs avatar
Det ser ut som att killen som tittar på i videon har någon slags mask eller hjälm på sig. Först trodde jag det var en fågelskrämma, men i sista sekunden, bokstavligt, så rör han på sig. En hjälmförsedd åskådare är ju extra kinky.... Vad kallas det?
Citera
2013-10-15, 11:43
  #159
Medlem
Kan någon beskriva vad som händer i videon? Dels för att jag inte vågar titta och dels för att den förmodligen kommer bli bortplockad snart.
Citera
2013-10-15, 11:47
  #160
Medlem
SirSaWas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edeis
Kan någon beskriva vad som händer i videon? Dels för att jag inte vågar titta och dels för att den förmodligen kommer bli bortplockad snart.

Man får følja en man som fiskar på en kørande båt. Mitt i vassen ær det ett par som juckar.
Citera
2013-11-05, 14:28
  #161
Medlem
En spelare i LHC:s A-lag har frågat Roger om det är han på filmen. Roger svarade att nej, men jag har sett den och det är ju rätt likt. Det är en viss jargong i ett hockeylag och hade det vart Roger så hade han erkänt det för denna spelaren, det är jag helt övertygad om.

Hur som, en rolig film är det allt!
Citera
2014-08-01, 11:49
  #162
Medlem
phazer112s avatar
Ingen som har filmen sparad?
Citera
2014-08-24, 21:45
  #163
Medlem
kungkneckts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phazer112
Ingen som har filmen sparad?

http://www.noob.us/entertainment/bes...ing-trip-ever/

Citera
2014-09-26, 02:26
  #164
Avstängd
Asså, enda man ser är ju en skallig man typ, hur många såna kan det finnas? Och är det ens i Sverige det där?
Citera
2014-10-19, 19:18
  #165
Medlem
phazer112s avatar
Hmm den fungerar inte för mig!!
Citera
2015-03-24, 12:24
  #166
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Swingers är väl ofta bisexuella..

Knullar han killar också?
Citera
2015-03-24, 12:28
  #167
Medlem
IrriterandeApelsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
när han tränade Brynäs var det mer eller mindre känt. Har också hört att det TS säger ska vara sant, från initierade källor. Inte i Färjestad, men i Brynäs.

Det är även bekräftat att Melin köpt hus i stadsdelen Bomhus i Gävle. Har även hört rykten så sent som en vecka sedan att Melin låtit Brynässpelare nyttja kärringen hans medan han ser på / filmar. Då från hans tid i Brynäs alltså.
Ryktena går ju som löpeld i Gävle.

Ska tydligen vara likadant i Linköping.
__________________
Senast redigerad av IrriterandeApelsin 2015-03-24 kl. 12:36.
Citera
2015-03-24, 12:46
  #168
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IrriterandeApelsin
Det är även bekräftat att Melin köpt hus i stadsdelen Bomhus i Gävle. Har även hört rykten så sent som en vecka sedan att Melin låtit Brynässpelare nyttja kärringen hans medan han ser på / filmar. Då från hans tid i Brynäs alltså.
Ryktena går ju som löpeld i Gävle.

Ska tydligen vara likadant i Linköping.
Många cuckolds brukar ju vilja se frugan knullas av negrer - gäller det även Melin?

Sitter han och runkar när hockeykillarna knullar hans fru?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback