Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-03-21, 17:50
  #1
Medlem
melackos avatar
Åkte ut till farsan igår för att avnjuta matchen Frölunda - FBK. Då berättade han nånting väldigt intressant som han hade hört ryktesvägen. Enligt ryktet, så fick Melin sparken från Färjestad med så kort varsel på grund utav två anledningar. Dels så ska tydligen han och hans fru vara swingers. Dom går alltså på fester och älskar med andra par osv. Sen enligt ryktet så stötte även Roger Melin på Håkan Loobs fru på någon klubbfest eller liknande. Vilket Loob självklart inte uppskattade. Resten kan ni lista ut själva.

Detta känns ju väldigt lustigt och är som sagt bara nånting man hört om ryktesvägen. Ligger troligen inte mycket sanning i det hela. Men nån som vet något mer om detta? Om det nu skulle stämma, så måste det väl pratas en hel dom om det i Karlstad?
Citera
2008-03-21, 18:02
  #2
Moderator
feldgraus avatar
Hockey -> Skvaller. /MOD

/feldgrau
Citera
2008-03-21, 18:08
  #3
Medlem
jonbolls avatar
Det stämmer faktiskt att Melin är Swinger, att han har flörtat med Loobs fru låter jag vara osagt och också att han av den anledningen fick sparken. Loob är ju kung i Karlstad och styr det mesta så det hade inte förvånat mig visserligen. Jag är själv Frölundafan och stör mig inte alls på att han är swinger och hade tyckt det var löjligt om han fick sparken pga detta. Hur vet jag nu detta? Jag är själv swinger och har under två tillfällen träffat Roger och hans fru på träffar. Vet inte om detta var dom enda två gångerna han har sysslat med detta men har svårt att tro så.
Citera
2008-03-21, 19:20
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonboll
Det stämmer faktiskt att Melin är Swinger, att han har flörtat med Loobs fru låter jag vara osagt och också att han av den anledningen fick sparken. Loob är ju kung i Karlstad och styr det mesta så det hade inte förvånat mig visserligen. Jag är själv Frölundafan och stör mig inte alls på att han är swinger och hade tyckt det var löjligt om han fick sparken pga detta. Hur vet jag nu detta? Jag är själv swinger och har under två tillfällen träffat Roger och hans fru på träffar. Vet inte om detta var dom enda två gångerna han har sysslat med detta men har svårt att tro så.

Denna tråden luktar så mkt skit. Kom igen och kamma er. Inte fan är RM swinger! Jag är också frölundait!
Citera
2008-03-21, 19:25
  #5
Medlem
Det är sant!!!
Jag träffade Melin med fru på Harrys i Linköping (när han var tränare i LHC). Följde med dom hem och han bjöd på whisky. Sen ville han att jag skulle knulla hans fru medan han videofilmade.
Tro det den som vill.
Citera
2008-03-21, 19:44
  #6
Medlem
En kompis i dansbandssvängen (japp, förbundspamparna i hockeyförbundet har av någon outgrundlig anledning en fabläs för denna musikaliska styggelse) berättade för mig, redan under tiden Melin tränade Brynäs, att Roger var en swinger. Han har, tillsammans med sin fruga, betett sig minst sagt sexuellt utsvävande genom åren.
Det var därför mycket förvånande att den annars så präktiga FBK-familjen anställde honom.

Har dock inte hört något om varför han fick sparken från FBKl, men Roger verkade ju uppritkigt förvånad och bitter över att ha fått sparken, så jag tvivlar på att han stött på Loobs fru.
Citera
2008-03-21, 19:48
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frawaradar
Det är sant!!!
Jag träffade Melin med fru på Harrys i Linköping (när han var tränare i LHC). Följde med dom hem och han bjöd på whisky. Sen ville han att jag skulle knulla hans fru medan han videofilmade.
Tro det den som vill.

Och fortsattningen lyder.....?
Citera
2008-03-21, 20:12
  #8
Medlem
jonbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olssonkurt
Denna tråden luktar så mkt skit. Kom igen och kamma er. Inte fan är RM swinger! Jag är också frölundait!

Bara för att du är frölundait så vet du att så är fallet????Går du på magkänslan eller???

Flashback Forum > Media > Skvaller Vilka kändisar är swingers?

Gå även in på denna tråd och se att det är fler som har varit i kontakt med Melin och hustru. Ingen rök utan eld.
__________________
Senast redigerad av jonboll 2008-03-21 kl. 20:18.
Citera
2008-03-21, 20:25
  #9
Medlem
Bronkzs avatar
hmm, det här har tagits upp i nån annan tråd. Hmm. Men jag hittar den inte. Fanns mer om Roger Melin i den iaf. sökelisök
Citera
2008-03-21, 20:31
  #10
Medlem
46 is no 1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonboll
Det stämmer faktiskt att Melin är Swinger, att han har flörtat med Loobs fru låter jag vara osagt och också att han av den anledningen fick sparken. Loob är ju kung i Karlstad och styr det mesta så det hade inte förvånat mig visserligen. Jag är själv Frölundafan och stör mig inte alls på att han är swinger och hade tyckt det var löjligt om han fick sparken pga detta. Hur vet jag nu detta? Jag är själv swinger och har under två tillfällen träffat Roger och hans fru på träffar. Vet inte om detta var dom enda två gångerna han har sysslat med detta men har svårt att tro så.


Ja, precis! detta är ju redan avhandlat i kändis-swingers tråden!
Men var f-n finns bilderna på fru Melin?
Nej, de behöver inte vara nakna!
Citera
2008-03-21, 20:34
  #11
Medlem
jonbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 46 is no 1
Ja, precis! detta är ju redan avhandlat i kändis-swingers tråden!
Men var f-n finns bilderna på fru Melin?
Nej, de behöver inte vara nakna!

Jag vet inte ens vad hon heter. Borde ju inte vara så svårt att ta reda på. Vore kul om man hittar Roger naken på nätet!!!!
Citera
2008-03-21, 21:54
  #12
Medlem
Crazy JOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonboll
Jag vet inte ens vad hon heter. Borde ju inte vara så svårt att ta reda på. Vore kul om man hittar Roger naken på nätet!!!!

Hon heter iaf Susanne Melin...hittar inga bilder...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback