2015-03-24, 00:46
Medlem
MadScientists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
De var illa.., de håller sig inte till några regler alls..

Jimmie vet ju säkert om vilka gäster är på gång.., får se.., kanske han väljer att lämna studion efter sin stund. Det såg ju även ut som det är han som börjar på Skavlan.

(skulle vara ett lurt val)
Pascalidou och Soran Ismael som gäster förutom Åkesson... Det märks att Skavlan är en samproduktion mellan SVT och NRK

Citat:
Ursprungligen postat av hagsatra
Förstår ni inte vilken bra reklam det kommer bli på fredag? Jimmie är tillbaka och visar upp sin ödmjuka sida inför miljontals tittare. Många ute i stugorna som kommer känna sympati för honom och inser att de där Sverigedemokraterna är inte så hemska som de trodde
Jag håller med. Ett av Sveriges populäraste tv-program. Dessutom är det inte flashbacks macho-nazis som normalt sett är största publiken, utan barnfamiljer. Då är detta slitna utseende guld värt och väcker rejält med sympati. Jag menar, man vill ju bara gå fram och krama honom när man ser intervjun.

Måste tillägga att jag tycker inte han ser så illa ut som vissa försöker få det till, men det ser ut som att han saknar den där glimten i ögat vilket inte är så konstigt.

Förresten, hur fick Aktuellt tag på detta klipp? Måste varit någon på SVT som läckte det?
Citera
2015-03-24, 00:56
Medlem
Tubleross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadScientist

Förresten, hur fick Aktuellt tag på detta klipp? Måste varit någon på SVT som läckte det?

Är du dum eller? Skavlan och aktuellt görs ju av svt båda två. Dem efterfrågade väll en teaser av fredagens avsnitt av produktionen bakom skavlan. Inget konstigt under mattan där.
Citera
2015-03-24, 01:05
Medlem
MadScientists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tubleros
Är du dum eller? Skavlan och aktuellt görs ju av svt båda två. Dem efterfrågade väll en teaser av fredagens avsnitt av produktionen bakom skavlan. Inget konstigt under mattan där.
Godkväll solstråle. Det jag menade var att de aldrig släpper klipp från avsnitt så här tidigt. Det är ju för sjutton kortare tid till senaste avsnittet än till nästa. Kanske är någon på SVT som rotat fram det för att förstöra SDs överraskning på fredag.
Citera
2015-03-24, 01:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lost-Soul
Att Åkesson gjort 1st utlandsresa senaste sex månaderna är ju verkligen tunga bevis för att han är dödssjuk och får behandling utomlands

Eller så kan det helt enkelt vara så att JÅ.s läkare ordinerat lite solsemester för att få upp D-vitaminnivåerna.

Rykten som går i vänsterkretsar gör man nog bäst i att ignorera, dom tror även att fascister håller på att ta över Sverige och att F! är ett seriöst samhällsbärande parti.

http://www.dn.se/nyheter/politik/akesson-jag-kommer-tillbaka-i-april/
högerliberala DN har källor som påstår att Åkesson avgår i höst.
Ryktena fortsätter
Citera
2015-03-24, 02:34
Medlem
gunnarks avatar
Jimmie såg exakt ut så som många människor ser ut som skall tillbaka i arbetslivet efter den sjukdomen

Hade faktiskt vart än värre om det var samma gamla vanliga Jimmie som hade vart med!

Ni måste förstå att sådär jävligt slår sjukdomen på folk,jag tror ingen tänker på det just nu
men han har verkligen gett denna hemska sjukdom ett ansikte,det finns antagligen 6-700 tusen människor som känner igen sig varför han just nu ser ut som han gör!

sen till nästa sak!
han skall arbetsträna som partiledare,i riksdagen för det mest hatade partiet någonsin i Sveriges historia
i en av dom mest fientliga miljöer man kan vara i!

Förstår ni vad han gjort för alla andra som bara vill tillbaka och arbetspröva på sitt gamla jobb,där dom blev utbrända
och fram tills nu har arbetsgivaren kunnat gömt sig bakom orden att det går inte för ditt eget bästa!

Jimmie Åkesson kommer ju lyckas med det som LO försökt i 10 års tid,få deras anställda att få komma tillbaka och arbetsträna!

Från och med Fredag kan ingen arbetsgivare neka sina anställda,med att dom vet bättre!

Jimmie Åkesson är inte bara tillbaka som Partiledare,han blir ju för tusan en förebild för upp till nästan 3 miljoner människor som antagligen själva haft sjukdomen,eller någon närstående som haft det!

Jimmie Åkesson: Partiledare,Förebild o lite längre fram Skyddshelgon för dom utsatta!
Citera
2015-03-24, 04:51
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nellafantasia
Fete Jimmies nya tycksyndommig- look där han ser och klär sig som en a-lagare kanske bara är mediastrategi för att locka fler väljare?
Så hälften av Sveriges medelklass klär sig som A-lagare? Intressant, vet du ens vad som menas med " A-lagare".
Citera
2015-03-24, 04:59
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Han såg allt annat än frisk ut. Svullen, orakad och sjavig. Det ger inget gott intryck i denna oroliga värld. Personligen hade jag hoppats på svettig, galna ögon, snedlugg, Hitler-mustasch och statskupp för att rädda det som återstår av spillran Sverige.
Till saken hör att Adolf Hitler var pedantisk med både sitt utseende och hur han talade och framställdes.
Hitlers " raseriutbrott" var planerade och ingick i hans retorik, han var en mästare på att låta publiken vänta och bygga upp en spänning.

Vi får hoppas att Åkesson har blivit coachad gällande sitt utseende, annars är det direkt oproffsigt.
Men jag antar att det är sjukskrivne Jimmie man vill visa, inte Åkesson partiledaren.

Rätt lustigt att PK media redan börjat hetsa och försöker ge sken av att han kommer avgå i November istället.
Det visar vilken fruktan Åkesson injagar i PK Sverige.
Citera
2015-03-24, 05:05
Bannlyst
En skönare politiker får man leta efter, denna man måste vi vara rädda om. Han är vår enda räddning, killen har hela landet på sina axlar.

Utan Åkesson skulle SD inte gått framåt utan fortsatt varit ett missnöjesparti på lokalnivå.
Senast redigerad av Luxaxaria 2015-03-24 kl. 05:09.
Citera
2015-03-24, 06:28
Medlem
Fattar inte att folk klagar på hans nya image och säger att han ser ut som en A-lagare etc - han ser ju 100 ggr bättre ut än tidigare. Glasögonbågar från rätt årtionde, lite ledigt skäggstubb, dessutom ganska okej kläder.

Hur någon kan sakna tubsocks-Jimmy övergår mitt förstånd, men sen är jag ju inte heller SD-sympatisör.
Citera
2015-03-24, 07:08
Medlem
Nivovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrownUpAlphabet
Jag vet inte riktigt hur du med flera tror att utmattning/utbrändhet yttrar sig, men det är till exempel vanligt att ha utmattningssyndrom med depression, utmattningsdepression. Jag får intrycket att ni tror att Jimmie har varit bara lite hängig, men då blir man liksom inte sjukskriven i fem månader.

Läs mer om utmattningssyndrom här: http://www.1177.se/Fakta-och-rad/Sjukdomar/Utmattningssyndrom/
Herregud, läs mina inlägg innan du kommenterar.

Jag sade precis i mina tidigare inlägg att jag trodde att han inte bara har varit lite hängig, utan att det såg ut som om han varit deprimerad.
Det som du skriv i ditt inlägg har jag redan sagt.
Citera
2015-03-24, 10:05
Medlem
Vadaadaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oyto
Jag förstår inte invändningarna från vissa SD-lojalister/försiktiga generaler här. Rent visuellt är JÅ väl stylad till perfektion.

Jag kan bara hålla med, isynnerhet med tanke på hur skickliga SD's PR-avd visat sig vara förut.
Detta var uttänkt och absolut inte en visuell manifestation av en döende partiledare.
Citera
2015-03-24, 10:11
Medlem
Findmypasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxaxaria
En skönare politiker får man leta efter, denna man måste vi vara rädda om. Han är vår enda räddning, killen har hela landet på sina axlar.Utan Åkesson skulle SD inte gått framåt utan fortsatt varit ett missnöjesparti på lokalnivå.

Ja man skall dyrka och avguda sina idoler, det gör alla tonårsflickor.

Är det sådana tankar, det av mig fetade, som legat och gnagt hos Åkesson? Då kan man förstå att orken tog slut i valspurten. F.ö. är väl SD inte mycket mer än ett missnöjesparti på lokal nivå, riksdagsmandaten är ju inget värda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in