2015-03-19, 12:28
Medlem
T-B-MANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shine_
Såg en throw häromdan och blev jävligt glad, fett som fan att han är igång igen! Möjligtvis lite ringrostig och sloppy i stilen, men det är ju inte hela värden.

Ringrostig tycker du? Det var det värsta
Citera
2015-03-20, 02:02
Medlem
Kontroversiell åsikt men ärligt talat, Fhers comeback låg helt rätt i tiden och gjorde många glada (även vi som inte ens bor i sthlm), MEN jävlar vad skit det ser ut. Hängt upp mig ordentligt på dedära S:en han gör, de är verkligen värdelösa. Snälla säg att jag inte är den enda.
Citera
2015-03-20, 02:24
Medlem
MotNangijalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coatmeal
Kontroversiell åsikt men ärligt talat, Fhers comeback låg helt rätt i tiden och gjorde många glada (även vi som inte ens bor i sthlm), MEN jävlar vad skit det ser ut. Hängt upp mig ordentligt på dedära S:en han gör, de är verkligen värdelösa. Snälla säg att jag inte är den enda.

Gillar inte den där bubbliga throw up stilen man gjorde mycket som liten.. classic. Antar att det är mycket därför han kör just den stilen också.
Hoppas han kör på i samma tempo fast med pieces, Hade vart sjukligt fett.
Citera
2015-03-20, 13:24
Medlem
Missnomnoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noxoc
Någon som vet vilka år som Dome var aktiv? Då menar jag alltså inte förr i tiden då han skrev Dental utan efter att han bytt tag till Dome. Jag et att det var ganska nyligen men inte exakta årtal :P

Tack på förhand

Jag skulle säga att det borde vara ungefär 2007
Citera
2015-03-20, 13:25
Medlem
Missnomnoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MotNangijala
Gillar inte den där bubbliga throw up stilen man gjorde mycket som liten.. classic. Antar att det är mycket därför han kör just den stilen också.
Hoppas han kör på i samma tempo fast med pieces, Hade vart sjukligt fett.

Fher lägger fett tunga throw ups vad jag vet nuförtiden
Citera
2015-03-20, 13:26
Medlem
Missnomnoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PzychoholicDream15
Många av dom kör under andra tags. T-Rex ligger ju fortfarande i vad jag har sett, dock inte i göteborg.

Jag har för mig att T-rex kör någonting annat nuförtiden, iaf vad jag har hört.
Citera
2015-03-20, 16:56
Medlem
Inget fel på bubbelstilen, men tycker att S:et ser ut att vara uppskissat av en 12-åring (syftar framförallt på "hålen".
Citera
2015-03-21, 11:00
Bannlyst
Fher har ju kört så pass mycket.

kungen.

härligt det var i början på 2000 talet
Citera
2015-03-21, 15:33
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Inget fel på bubbelstilen, men tycker att S:et ser ut att vara uppskissat av en 12-åring (syftar framförallt på "hålen".
Tycker S:en är feta, passar bra in i den throwien om inte annat. Både de "normala" och de baktunga dvs.
Citera
2015-03-21, 17:54
Medlem
victoryzs avatar
Citat:

S:en gör ju hela hans throwies, sjukt feta!
Citera
2015-03-23, 10:04
Medlem
Är Triss gammal fupsare? Sitter och kollar igenom "Straight from the north" nu på morgon kvisten och tycker att hans stil liknar en viss medlem i fups endel, även musiken och hur filmen är gjord i sin helhet är ganska lik retard.
Citera
2015-03-23, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wobba911
Är Triss gammal fupsare? Sitter och kollar igenom "Straight from the north" nu på morgon kvisten och tycker att hans stil liknar en viss medlem i fups endel, även musiken och hur filmen är gjord i sin helhet är ganska lik retard.

God morgon, din jävla toy.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in