2015-03-18, 06:05
Medlem
SamsungGalaxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterriddaren123
Kan nån förklarar till mig
Hur sjutton folk kan ladda ner enkelt video jag lägger upp i mitt insta konto ??

Ifttt är en app som klara det.
Citera
2015-03-18, 06:05
Medlem
SamsungGalaxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legolass900
Någon som vet hur man gör för att inte behöva få upp andras notiser? Min kompis loggade in på sin instagram genom min telefon och efter det har jag fått upp alla hans notiser, har startat om telefonen, tagit bort och installerat appen igen och loggat in&ut men ingenting har fungerat

Rensa data i appen?
Citera
2015-03-18, 21:32
Medlem
Jag har problem att geotagga bilder. Det har alltid funkat att lägga in var man tog bilden, även om man lkagt upp gamla bilder.

Nu kan jag bara tagga med orter nära mig. Jag har bilder från utlandet som jag vill geiotagga men får bara upp förslag på platser i Stockholmsområdet.

HAr de ändrat något eller har de bara ett fel på något?
Citera
2015-03-20, 12:42
Medlem
Dexters avatar
En fråga om hashtags, försöker kopiera in ett antal # men får upp ett felmeddelande:

Instagram verkar ha problem just nu. Försök igen om en liten stund.

Finns det någon begränsning hur många hashtags man kan lägga in som kommentar, eller kanske begränsat antal tecken i en kommentar?
Citera
2015-03-20, 23:10
Medlem
moment-of-truths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimzet71
Jag har problem att geotagga bilder. Det har alltid funkat att lägga in var man tog bilden, även om man lkagt upp gamla bilder.

Nu kan jag bara tagga med orter nära mig. Jag har bilder från utlandet som jag vill geiotagga men får bara upp förslag på platser i Stockholmsområdet.

HAr de ändrat något eller har de bara ett fel på något?

Har också märkt detta -- antar att det ej är möjligt längre att geotagga i efterhand.
Citera
2015-03-20, 23:11
Medlem
moment-of-truths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dexter
En fråga om hashtags, försöker kopiera in ett antal # men får upp ett felmeddelande:

Instagram verkar ha problem just nu. Försök igen om en liten stund.

Finns det någon begränsning hur många hashtags man kan lägga in som kommentar, eller kanske begränsat antal tecken i en kommentar?

Du kan max ha 30 hashtags i din caption, det är möjligt att lägga in 30 nya hashtags efter du har raderat dina första. Om du försöker göra någon till hashtag efter detta, blir du blockad från att göra hashtags i 24 till 48 timmar.
Citera
2015-03-21, 14:16
Medlem
moment-of-truths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legolass900
Någon som vet hur man gör för att inte behöva få upp andras notiser? Min kompis loggade in på sin instagram genom min telefon och efter det har jag fått upp alla hans notiser, har startat om telefonen, tagit bort och installerat appen igen och loggat in&ut men ingenting har fungerat

logga in på hans konto och stäng av alla notiser från inställningar i instagram
Citera
2015-03-21, 15:49
Medlem
Vet någon hur man kan posta till Instagram från en dator?
Citera
2015-03-21, 17:33
Medlem
gr8ovis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ripipip

Går inte. Instagram är en app. Men som någon sa, Windows 8 har appar.
Citera
2015-03-22, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gr8ovi
Jo jag har förstått det men tänker mer om det finns några bra sätt att komma runt det - någon som har klurat till lite och kommit på en lösning
Citera
2015-03-22, 12:15
Medlem
Kethrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ripipip
Citat:
Ursprungligen postat av gr8ovi

Well.. det går indirekt genom olika program! Använder för jobbet http://schedugr.am och är nöjd med den lösningen. Man postar inte direkt till instagram, men mer om det får du läsa på själv!
Citera
2015-03-23, 13:00
Medlem
Jag var med om en jävligt märklig sak när jag här om dagen skapade mitt första instagram-konto och skulle gärna vilja vet om någon varit med om något liknande och era tankar om detta.

Jag skapade kontot med hjälp av mitt facebook-inlog och var inga problem med det. Under kvällen får jag ett sms från en vän som frågar om det verkligen är jag som skapat detta konto. Jag loggar då in för att se över mina kontodetaljer och ser då till min förvåning att jag i och med registreringen fått tillgång till någon annans konto med tillhörande bilder och användarnamn, har inte en aning om vem denne är, den enda informationen som är rätt är min mailadress.
Hur är detta ens möjligt? Är ju en allvarlig säkerhetsrisk och ett hot mot den personliga integriteten och något som definitivt inte borde vara möjligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in