Ta den du vill ha som profilbild och lägg på det filtret du vill ha, upload and save the picture and erase bilden du nyss la upp.
Sen lägger du upp den sparade bilden som profilbild.
Lycka till!
Jaha, okej tack! Konstigt att man inte kan ha filter direkt på profilbilden.
Hej! Är det bara jag som inte kan ändra ifrån privat till öppet konto på instagram? Bockar i det, trycker ur, går in igen och så är det tillbaka igen. Tänkte om det är något tekniskt fel just nu eller om det är mitt instagram som är åt helvete bara.
Någon jävel började följa mig och jag hann se vad användaren hette. Men sen måste denna användare ha blockat mig för jag hann aldrig gå in och blockera den. Så nu står det alltså att jag har en följare för mycket, trots att användaren inte syns om jag går in på mina följare. Söker jag på användaren finner jag den inte för att den har blockat mig. Går jag in via weben och skriver instagram.com/användaren hittar jag den men enligt instagrams support går det tydligen inte att blockera folk via weben.
Någon som vet hur man gör för att inte behöva få upp andras notiser? Min kompis loggade in på sin instagram genom min telefon och efter det har jag fått upp alla hans notiser, har startat om telefonen, tagit bort och installerat appen igen och loggat in&ut men ingenting har fungerat