2015-03-20, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Lecters
Ändra det då, det är bara (på xbox 360) att klicka Back - Personal vehicle access - Everyone/No one osv osv.
Fast det gäller tydligen inte bilar som man har från Pegasus. Har inställt på passengers only.
Citera
2015-03-20, 18:45
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av srednal
Zenterno och turismon har jag redan. Ja den verkar ju rätt kul att leka runt med i free-roam.

Förstår dock inte varför den nya motorcykeln kostar 750tusen, den var ju rätt kass tycker jag.

Köpte mig en insurgent, som sagt ganska kul att leka runt med i free-roam. Ett minus är att vem som helst kan hoppa in och köra den.
Priset kan bero på att den nya motorcykeln har lustgas och flyger fram i ca. 3 sekunder när man trycker ner L3 (PS3/4). Detta fylls på varje gång man svänger i snabb fart eller gör hårda inbromsningar(du får dock inte hålla gas-knappen samtidigt för att det ska fungera). Alltså som ett verkligt KERS som används inom F1. Men jag håller med dig! 100 000 skulle vara ett mer passande pris, enligt mig.

Du har köpt Insurgent med vapnet på taket som endast finns tillgängligt när du ringer Pegasus. Hade du köpt den andra versionen utan vapen på taket så hade du kunnat ha den i garaget och bestämma vilka som kan sätta sig i bilen. Positiv grej är att dessa bilar tål 3 missiler eller 4 sticky bombs/granater innan dom exploderar.
Citera
2015-03-20, 19:20
Medlem
Dunderqvists avatar
Kan inte starta en jäkla heist, Lester ringer mig aldrig, tröttsamt.
Citera
2015-03-20, 21:42
Medlem
vidis avatar
Ok, så jag började precis lira multiplayer, fick en invite till en Heist. Uppdraget var att frita nån snubbe från ett fängelse där första delen var att sno ett plan. En i teamet snodde planet medan vi andra skulle vänta tills han hade levererat det till nån plats. Väl gjort så klarade man uppdraget, men efter det så hamnade jag i freeroam och inget hände efter detta
Citera
2015-03-20, 21:44
Medlem
vidis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vidi
Ok, så jag började precis lira multiplayer, fick en invite till en Heist. Uppdraget var att frita nån snubbe från ett fängelse där första delen var att sno ett plan. En i teamet snodde planet medan vi andra skulle vänta tills han hade levererat det till nån plats. Väl gjort så klarade man uppdraget, men efter det så hamnade jag i freeroam och inget hände efter detta

sökte i tråden, nvm!
Citera
2015-03-21, 01:50
Medlem
Jag undrar: vart fan beställer man Insurgent? Den bilen med ett monterat maskingevär på taket.
Citera
2015-03-21, 03:39
Medlem
Fishyyyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Lecters
Jag undrar: vart fan beställer man Insurgent? Den bilen med ett monterat maskingevär på taket.
Vid warstock eller vad det nu heter, du måste dock ha klarat en viss heist setup innan.
Citera
2015-03-21, 10:18
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Alltså det är helt otroligt hur dumma i huvet folk är.
Det går fan inte att klara den delen med randoms. Jävligt frustrerande.
Citera
2015-03-21, 11:05
Medlem
Momfords avatar
Prison break finalen. Någon mer som det har varit OMÖJLIGT att bli av med polisen för? Glitch? Hur kom ni vidare?
Citera
2015-03-21, 12:01
Medlem
Mcbones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Momford
Prison break finalen. Någon mer som det har varit OMÖJLIGT att bli av med polisen för? Glitch? Hur kom ni vidare?
jag åkte bara in i tågtunnlarna med bussen och det funkade men det tog lite tid
Citera
2015-03-21, 12:09
Medlem
Momfords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mcbone
jag åkte bara in i tågtunnlarna med bussen och det funkade men det tog lite tid

Vi hoppade in i planet nästan direkt. Trots att inga poliser var i närheten så började inte stjärnorna blinka.. Flög runt i säkert 40min, sjukt drygt..

Testar det, tackar!
Citera
2015-03-21, 12:15
Medlem
Trogskalles avatar
Lite synd att GTA inte är blodigare. Kroppsdelar som slits av osv. Kommer ihåg i GTA SA när man kunde köra en skördetröska över folk. Vore kul om kroppsdelar flög åt alla håll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in