Korde sista heisten med 3 stycken av de mest flummiga jankare jag hittills stott pa i GTA, skona snubbar men nar vi skulle fly med de vardelosa motorcyklarna sa tog det hela 3 timmar av forsok efter forsok efter forsok
Vi kom ratt tidigt fram till beslutet att skita i cyklarna och stjala den forsta armored police van vi stoter pa, satter oss 4 stycken och bara mejjar oss fram till dingyn

enligt lester gula rutt, upp pa berget.... mot hoppet och.... plums noll flygtid 2 stycken blir mejjade av varan egna van, jag spracker skallen pa klippan...
Sa vi kom fram till den taktik vi anvande resterande 2,5 timmarna, tar armored van som vanligt, fram tills efter vi akt upp pa berget... enligt lesters vag... och dar byter mot en offroad polisbil, skriker pa dom flera forsok efter varann att vi inte behover aka in pa lesters javla checkpoints, det fanns battre klippor att hoppa fran, men nej nej, tillsist var jag riktigt pissed och skrek pa dom tills dom insag vem som e den sanne bossen, tog ratten sjalv trots att jag verkligen inte var pa humor att kora, svangde direkt in pa raton canyon utan att ta omvagen upp och ner for berget mot deras hoga stonanden tills jag kor ratt fram till dingyn och voila vi hoppar i med 3 minuter kvar till godo mission accomplished.... Total payoff i slutet 765 000 delat pa 4
Tydligen sa resettas inte dina tappade stalar fran alla forsok dar du blivit skjuten, vill man ha hela 2 000 000 maste man klara allt pa ett forsok nastan