2015-03-19, 20:56
Medlem
helt galet körde prisonbreak finalen säkert 8-10 ggr igår. och det är någon som dör hela jäkla tiden, och innan alla har hoppat in i helikoptern så var det någon som lämnade. hur fan kan man lämna? hoppas att strömen dog eller något för annars är de ju något riktigt fel i huvet.

och ingen har någon mick heller!! fruktansvärt störande!!! bästa hade ju varit om man kunde få spela alla de uppdragen med 3 svenskar till med mick :/
Citera
2015-03-19, 21:07
Medlem
Necrobutchers avatar
Jag har tydligen stött på ett problem. Jag kommer inte på på online. Nu när jag startade upp spelet fick jag göra dem där första bilen av "ingamet", alltså rånet. Det man gjorde innan man kom åt online. Gjorde detta och försökte därefter komma ut online. Men nu står det det "your profile does not have permission to access GTA online". Vad i helvete? Jag har bara en profil och det var denna jag valde. Någon som varit med om något liknande?
Jag har redan blivit av med en Adder som jag aldrig fick tillbaka. Orkar inte med någon mer skit.
Citera
2015-03-20, 08:43
Medlem
FetBlunts avatar
Förstår inte vad alla gnäller över. Jag hittade ett gäng och lira med via flashback. Sen bestämde vi bara att vi fortsätter varje eftermiddag runt 5-6. På en vecka hade vi rensat alla heists på hardmode.

Leta bara upp 3 andra svenskar, och använd eran mic. Utan snabb kommunikation är heist näst intill omöjligt att komma nån vart i.
Citera
2015-03-20, 09:04
Medlem
Bert-Ljungs avatar
Har inte hunnit att testa på ''heisterna'' än. Vad tycker ni andra om ''heisterna''?
Citera
2015-03-20, 09:09
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bert-Ljung
Har inte hunnit att testa på ''heisterna'' än. Vad tycker ni andra om ''heisterna''?
Jag tycker det är helt underbart. GTA har verkligen fått en nytändning med Heists, tyckte det började kännas tråkigt och långrandigt tidigare, men nu är det hur kul som helst igen.
Citera
2015-03-20, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bert-Ljung

Skaffa folk du kan prata med innan du kör Heists. Helt omöjligt att hitta vettigt folk på GTA... Annars riktigt bra.
Citera
2015-03-20, 13:05
Medlem
Korde sista heisten med 3 stycken av de mest flummiga jankare jag hittills stott pa i GTA, skona snubbar men nar vi skulle fly med de vardelosa motorcyklarna sa tog det hela 3 timmar av forsok efter forsok efter forsok
Vi kom ratt tidigt fram till beslutet att skita i cyklarna och stjala den forsta armored police van vi stoter pa, satter oss 4 stycken och bara mejjar oss fram till dingyn enligt lester gula rutt, upp pa berget.... mot hoppet och.... plums noll flygtid 2 stycken blir mejjade av varan egna van, jag spracker skallen pa klippan...
Sa vi kom fram till den taktik vi anvande resterande 2,5 timmarna, tar armored van som vanligt, fram tills efter vi akt upp pa berget... enligt lesters vag... och dar byter mot en offroad polisbil, skriker pa dom flera forsok efter varann att vi inte behover aka in pa lesters javla checkpoints, det fanns battre klippor att hoppa fran, men nej nej, tillsist var jag riktigt pissed och skrek pa dom tills dom insag vem som e den sanne bossen, tog ratten sjalv trots att jag verkligen inte var pa humor att kora, svangde direkt in pa raton canyon utan att ta omvagen upp och ner for berget mot deras hoga stonanden tills jag kor ratt fram till dingyn och voila vi hoppar i med 3 minuter kvar till godo mission accomplished.... Total payoff i slutet 765 000 delat pa 4

Tydligen sa resettas inte dina tappade stalar fran alla forsok dar du blivit skjuten, vill man ha hela 2 000 000 maste man klara allt pa ett forsok nastan
Citera
2015-03-20, 15:22
Medlem
Någon som kan tipsa om någon rolig bil att ha? Vilka av dom nya är värda att köpa?

Av dom nya har jag köpt guardian och kuruman
Citera
2015-03-20, 15:26
Medlem
OakleyBlizzards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av srednal
Någon som kan tipsa om någon rolig bil att ha? Vilka av dom nya är värda att köpa?

Av dom nya har jag köpt guardian och kuruman

Gillar Zentorno och Turismo, men de är ju inte direkt nya. Vet ej vad den heter men om du har kör Humane Labs så verkar bilen med maskingevär på taket sjukt nice.
Citera
2015-03-20, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OakleyBlizzard
Gillar Zentorno och Turismo, men de är ju inte direkt nya. Vet ej vad den heter men om du har kör Humane Labs så verkar bilen med maskingevär på taket sjukt nice.

Jag har sett en snubbe i en sådan bil, även åkt en sådan bil, oerhört trevliga bilar!
Citera
2015-03-20, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OakleyBlizzard
Zenterno och turismon har jag redan. Ja den verkar ju rätt kul att leka runt med i free-roam.

Förstår dock inte varför den nya motorcykeln kostar 750tusen, den var ju rätt kass tycker jag.

Köpte mig en insurgent, som sagt ganska kul att leka runt med i free-roam. Ett minus är att vem som helst kan hoppa in och köra den.
Senast redigerad av srednal 2015-03-20 kl. 16:16.
Citera
2015-03-20, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av srednal
Zenterno och turismon har jag redan. Ja den verkar ju rätt kul att leka runt med i free-roam.

Förstår dock inte varför den nya motorcykeln kostar 750tusen, den var ju rätt kass tycker jag.

Köpte mig en insurgent, som sagt ganska kul att leka runt med i free-roam. Ett minus är att vem som helst kan hoppa in och köra den.

Ändra det då, det är bara (på xbox 360) att klicka Back - Personal vehicle access - Everyone/No one osv osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in