Citat:
Ursprungligen postat av
Freeze89
Vad brukar ni hitta på för roligt i Online? Behöver tips på bästa race banorna, och annat som är jävligt kul att köra tillsammans i.
Kompisen och jag kör mest survival. Heists är ju skit skoj men när man inte är fyra stycken där alla känner varandra och kan prata normalt så är det fullständigt omöjligt att utföra något.
Skapa en playlist med era favoritbanor för racing. Ett tips är att sortera dem i storleksordning, så att de med färre antal platser kommer innan de med fler antal platser. Man slipper dötid med voting, samt slipper köra skitrace bara för att folk är knäppa och röstar tokigt. Dessutom kommer ni båda att bli riktigt bra på de race ni kör många gånger. Ett annat tips är att låta första banorna vara populära hos den breda massan, så får ni lättare att locka folk till sessionen.
Några av mina favoritbanor:
- Crossing Paths (Coupés)
- Panic Station (Muscle)
- Eight Figure Bonus (Sport)
- Muscle In (Muscle)
- Los Santos Triangle (Super)
- Over the Hump (Sedan)
- Taxiing (Super) (GTA-race)
- Loop the Lake (Sport)
Det mesta jag gör online kretsar kring racing. Pengarna jag spelar ihop går till att utöka min bilflotta. I skrivande stund har jag (minst) 2 toppbilar för varje racingklass. Det börjar också gå riktigt bra i racen. Kör lätt ihop 100-200k på 10-15 race (vinst + betting) om man lyckas fylla lobbyn med fler folk än bara en handfull. Annat är det när jag tävlar mot andra som är riktigt duktiga - där ligger man i lä
Det finns garanterat fler saker som andra kommer att tipsa om, så du hittar nog någonting att göra online ska du se.