Även min skörd är bärgad. Fick lite panik när jag såg att nästan hälften av min butiks allokering av Prairie Pirate Bomb var borta kl. 10:10, och webbsaldot var sopslut så klart, så jag fick avsluta min brunch i all hast och pallra mig iväg till butiken. Blev förutom ett gäng av nämnda bomb ett par Mephistopheles som planerat, ett par Duvel Triple Hop, en Triomfbier Vooruit (rökig saison, måste ju bara testas), en Lagunitas Galatea Fusion och en Beavertown Holy Cowbell. Dessutom hittade jag Terrapin Moo-Hoo Chocolate Milk Stout som jag inte testat, och så hade jag en beställning på en till flaska Oatmeal Yeti eftersom jag kom på att det inte räcker att bara ha en kvar i källaren. Hoppade däremot Weird Beard Double Perle och Mohawk Imperial Brown Stout. Håller med om att man knappt hinner dricka öl ur ordinarie sortiment längre, släppen har duggat tätt senaste tiden, men jag tänker inte klaga
Nu är det ju lite paus innan nästa släpp, men närmaste dilemma är att bestämma sig för om man ska haka på webbsläppet av FiftyFifty Eclipse eller inte. Man borde inte, men kan man avstå?