• 7
  • 8
2015-03-18, 18:39
Medlem
Usch då vilken situation du hamnat i! Precis då som du behöver som mest stöd egentligen. Lider med dig.

Har ungefär varit i samma sits som du! Jag blev/är deprimerad pga stress och presentationsångest men får nu äntligen all hjälp jag behöver för att kunna komma på fötter igen. Mitt ex däremot klarade inte alls av att stötta mig eller försöka sig att förstå min situation och min olust till att ha sex. Blev mer gnäll och missförstånd om att jag inte var kåt på honom längre osv osv. är man deprimerad så existerar inte sexlusten oftast alls, punkt.

Se till att istället umgås med folk som bryr sig om dig och stöttar dig i alla lägen! I sann kärlek så ska inte sådant behöva uppstå, hoppas jag..
Lycka till!
Citera
2015-03-18, 19:30
Medlem
Cameltotems avatar
Bli av med din depression om du kan och försök vinna tillbaka henne då.

Du verkar tillräckligt smart av att förstå att ingen vill vara med någon som är deprimerad, du kommer nog hitta ett sätt att tända livsgnistan igen
Citera
2015-03-18, 19:41
Medlem
Ludis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brandsegel
Näädu.. Gräs är inget för mig

Realando...tack. Du vet känslan. Ööhh.. Eller bristen på känslan rättare sagt.

Denna kvinna betyder väldigt mycket för mig, och självklart känner jag med henne när hon får lida för att jag nu tappat lusten
.. Däremot tror jag inte jag grejar att ha sex, utan lust bara för att vara "snäll". Känns mer falskt än omtänksamt att göra det helt utan känslor alls..
Ego? Ja kanske..

Däremot tror jag min lust kommer tillbaka med ny energi när jag nu lugnat ner mitt galna arbetsliv, och även utmattningsdeppressionen kommer lägga sig med tiden. Allt hänger ihop.

Smart, det är bara nice under speciella förutsättningar.

Hur går det Brandish? klurat ut nån galenskap än?
Citera
2015-03-18, 23:20
Medlem
Tack för alla svar i tråden.. Var många kloka tankar

Jag har själv satt mig i den här situationen, genom att jobba enormt mycket. Trodde "väggen" var en "skröna".........iaf för mig
Gör inte samma tabbe som mig om ni har ett val, vilket det nästan alltid finns.

Så sanningen är att jag får se till o bara sköta om mina grabbar och mig själv, så jag får tillbaka energin och livsgnistan...det kommer.

Önskar tjejen i fråga allt gott, och tror det blir bäst såhär, även om det skär i hjärtat såklart.

Tack
Citera
2015-03-18, 23:31
Medlem
Ludis avatar
Citat:

Jag har själv satt mig i den här situationen, genom att jobba enormt mycket. Trodde "väggen" var en "skröna".........iaf för mig

Så sanningen är att jag får se till o bara sköta om mina grabbar och mig själv, så jag får tillbaka energin och livsgnistan...det kommer.

Önskar tjejen i fråga allt gott, och tror det blir bäst såhär, även om det skär i hjärtat såklart.

Tack

Den här är kul skön hjältemusik!

https://www.youtube.com/watch?v=GI6C...-28LTw&index=8

Ta det lugnt kompis! se det som ett skämt!
Citera
2015-03-19, 00:26
Medlem
mydoglitterss avatar
usch, beklagar.
Citera
2015-03-20, 19:12
Medlem
Ludis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mydoglitters
usch, beklagar.

Usch, du syns.
Citera
2015-03-21, 00:25
Bannlyst
Citat:

Tack

Min vän, sluta önska henne allt gott? Sluta bete dig som en beta-hane. DU är hennes allt, och DU ska få henne att må bra och stanna. Hur skulle hon någonsin kunna få någonting gott, utan dig i sin närhet?

Du ska ge henne det hon önskar och hon ska ge dig det DU önskar. Varför hon beter sig som hon gör är p.g.a. tillfällig neuros, antingen hos dig, eller hos henne. Du ska prata med henne angående detta, berätta om det du skrivit här, berätta om dina problem. Tacklar hon inte detta sen så är hon tyvärr fel kvinna för dig, och det måste du förstå. Du ska inte försöka vara någon du inte är, utan vara dig själv. Kan inte din kvinna sedan acceptera detta så är det ju fel ifrån första början va.

Men du vet vad jag skrev till dig på mejl och rannsaka aldrig dig själv på detta sätt. Det är orättvist mot dig själv och den du är. Av det du berättar så verkar du vara en grym jävla människa!
Citera
2015-03-21, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonyma-Klubben
Min vän, sluta önska henne allt gott? Sluta bete dig som en beta-hane. DU är hennes allt, och DU ska få henne att må bra och stanna. Hur skulle hon någonsin kunna få någonting gott, utan dig i sin närhet?

Du ska ge henne det hon önskar och hon ska ge dig det DU önskar. Varför hon beter sig som hon gör är p.g.a. tillfällig neuros, antingen hos dig, eller hos henne. Du ska prata med henne angående detta, berätta om det du skrivit här, berätta om dina problem. Tacklar hon inte detta sen så är hon tyvärr fel kvinna för dig, och det måste du förstå. Du ska inte försöka vara någon du inte är, utan vara dig själv. Kan inte din kvinna sedan acceptera detta så är det ju fel ifrån första början va.

Men du vet vad jag skrev till dig på mejl och rannsaka aldrig dig själv på detta sätt. Det är orättvist mot dig själv och den du är. Av det du berättar så verkar du vara en grym jävla människa!

Tack..Vet sen tidigare att du är en klok kis.. Processar det kloka du skriver, och gudarna ska veta att min processor jobbar långsamt..haha...

Jag försöker alltid vara mig själv, både på gott och ont.. Hon vet ganska exakt vem jag är, och jag hur hon fungerar.. Självklart är jag hennes allt. annat är ju uteslutet

Jag återkommer när jag är klokare, kåtare och gladare min vän
Det tar väl en kvart eller två...eller hrrm..tre MAX

P.s...nu ska jag åka o lyfta scrotum som den alfahane jag är.....d.s
Senast redigerad av Brandsegel 2015-03-21 kl. 11:27.
Citera
2015-03-29, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rendez-vous
Låter konstigt. Det är vanligt att killar tycker sex är det viktigaste med ett förhållande, men det är extremt ovanligt att tjejer tycker det. Förmodligen hade hon tröttnat på dig och sexbristen var den smidigaste ursäkten för att göra slut.
Jag är kvinna och tycker sexet är viktigast vilket får de flesta män att bli impotenta efter ett tag. Jag lever med en som inte velat ligga på evigheter men har man precis fått barn går det inte att bara dra. Han äter antidepp medicin.
Citera
2015-03-30, 14:56
Medlem
deadsets avatar
Fan så många gånger jag önskat att jag hade en flickvän som "inte kan leva utan sex".

Tänk om alla tjejer vore så. Inte nödvändigtvis generellt, men i förhållanden.

Jag dumpade själv en flickvän som inte ville knulla tillräckligt ofta.
Citera
2015-03-30, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Fan så många gånger jag önskat att jag hade en flickvän som "inte kan leva utan sex".

Tänk om alla tjejer vore så. Inte nödvändigtvis generellt, men i förhållanden.

Jag dumpade själv en flickvän som inte ville knulla tillräckligt ofta.
Borde nästan starta en tråd bara om just det fenomenet för min upplevelse är att de flesta killar TROR att de vill ha en tjej som prioriterar sex men när de väl har henne så pallar de inte utan tappar lusten och inser att det är " jagandet" som gör dem kåta och om tjejen alltid vill när de vill så tappar de helt enkelt lusten och får presentationsångest. Har hänt flera gånger för mig😞Nu pratar vi inte nymfomani utan mer att jag vill kanske 4-5 ggr i veckan.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in