Citat:
Ursprungligen postat av
Brandsegel
Tack för alla svar i tråden.. Var många kloka tankar
Jag har själv satt mig i den här situationen, genom att jobba enormt mycket. Trodde "väggen" var en "skröna".........iaf för mig
Gör inte samma tabbe som mig om ni har ett val, vilket det nästan alltid finns.
Så sanningen är att jag får se till o bara sköta om mina grabbar och mig själv, så jag får tillbaka energin och livsgnistan...det kommer.
Önskar tjejen i fråga allt gott, och tror det blir bäst såhär, även om det skär i hjärtat såklart.
Tack
Min vän, sluta önska henne allt gott? Sluta bete dig som en beta-hane. DU är hennes allt, och DU ska få henne att må bra och stanna. Hur skulle hon någonsin kunna få någonting gott, utan dig i sin närhet?
Du ska ge henne det hon önskar och hon ska ge dig det DU önskar. Varför hon beter sig som hon gör är p.g.a. tillfällig neuros, antingen hos dig, eller hos henne. Du ska prata med henne angående detta, berätta om det du skrivit här, berätta om dina problem. Tacklar hon inte detta sen så är hon tyvärr fel kvinna för dig, och det måste du förstå. Du ska inte försöka vara någon du inte är, utan vara dig själv. Kan inte din kvinna sedan acceptera detta så är det ju fel ifrån första början va.
Men du vet vad jag skrev till dig på mejl och rannsaka aldrig dig själv på detta sätt. Det är orättvist mot dig själv och den du är. Av det du berättar så verkar du vara en grym jävla människa!