Citat:
Ursprungligen postat av
srednal
Zenterno och turismon har jag redan. Ja den verkar ju rätt kul att leka runt med i free-roam.
Förstår dock inte varför den nya motorcykeln kostar 750tusen, den var ju rätt kass tycker jag.
Köpte mig en insurgent, som sagt ganska kul att leka runt med i free-roam. Ett minus är att vem som helst kan hoppa in och köra den.
Priset kan bero på att den nya motorcykeln har lustgas och flyger fram i ca. 3 sekunder när man trycker ner L3 (PS3/4). Detta fylls på varje gång man svänger i snabb fart eller gör hårda inbromsningar(du får dock inte hålla gas-knappen samtidigt för att det ska fungera). Alltså som ett verkligt KERS som används inom F1. Men jag håller med dig! 100 000 skulle vara ett mer passande pris, enligt mig.
Du har köpt Insurgent med vapnet på taket som endast finns tillgängligt när du ringer Pegasus. Hade du köpt den andra versionen utan vapen på taket så hade du kunnat ha den i garaget och bestämma vilka som kan sätta sig i bilen. Positiv grej är att dessa bilar tål 3 missiler eller 4 sticky bombs/granater innan dom exploderar.