2015-03-18, 10:18
Medlem
eXtremos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IsraelWatch
Skulle vilja testa tinder plus då jag ska åka väldigt mycket i sverige snart, så hade vart kul att redan på förhand fixa lite snygga brudar innan man når till staden så har man något att se fram emot.

Men det verkar ju helt omöjligt att skaffa tinder plus, det står ju ingenstans om hur man går tillväga för att skaffa skiten.

Har letat som fan utan resultat, varför krångla till det så mycket, jag vill ju tillochmed betala för skiten och ändå ska dom krångla till det
Är du dum? Du köper ju via appen.
Citera
2015-03-18, 16:52
Medlem
Tyrolerhatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Victus
Fråga om träff+nummer. Funkar finfint för mig ofta, fixat två nummer med inbokade träffar i framtiden bara ikväll.

Ska nog försöka köra snapchat först! Alltså det kan vara en grövre tjej då hon bara har bilder på ansiktet.... Och den niten har jag gått på förut.
Citera
2015-03-18, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrolerhatt
Ska nog försöka köra snapchat först! Alltså det kan vara en grövre tjej då hon bara har bilder på ansiktet.... Och den niten har jag gått på förut.

Självklart, jag brukar dock fråga nummer+dejt först och sen frågar jag om snapchat på sms eller addar dem via numret och snapar ett tag innan man faktiskt ses. Då kan du lätt backa ut.
Citera
2015-03-18, 17:50
Medlem
Är det bara jag, eller är Tinder nere?
Citera
2015-03-18, 20:39
Medlem
orrecrists avatar
Det står att jag måste koppla upp mig på facbook kontot, det visas inget där då va?
Senast redigerad av orrecrist 2015-03-18 kl. 20:48.
Citera
2015-03-19, 03:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Det står att jag måste koppla upp mig på facbook kontot, det visas inget där då va?

Nej, inget visas på Facebook.
Citera
2015-03-19, 17:00
Medlem
Nominis avatar
Tinder är riktigt uselt, finns nästan inga tjejer som är 30+ och där är nästan enbart danskar och fjortisar..
Citera
2015-03-19, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nomini
Tinder är riktigt uselt, finns nästan inga tjejer som är 30+ och där är nästan enbart danskar och fjortisar..

Håller inte med faktiskt, går rätt bra med tindrandet. Har fått en del matches som till och med verkar normala, stockholm är speciellt väldigt bra, betydligt sämre i mindre städer då det är mycket skadat gods där. Känns som jag iaf får betydligt fler och normalare matchningar i stockholm som också är intresserade av att prata och träffas.
Citera
2015-03-19, 17:05
Medlem
Nominis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Victus
Håller inte med faktiskt, går rätt bra med tindrandet. Har fått en del matches som till och med verkar normala, stockholm är speciellt väldigt bra, betydligt sämre i mindre städer då det är mycket skadat gods där. Känns som jag iaf får betydligt fler och normalare matchningar i stockholm som också är intresserade av att prata och träffas.

Får också många matches men trots att jag sätter den på låga 50 km eller mindre så är det nästan enbart danska 18-20 åriga tjejer eller tjejer som man tror är svenskar men som sen visar sig vara danskar. Förstår att det beror på att jag bor i Malmö men önskar man kunde stänga av Danmark och att äldre tjejer var intresserade.
Citera
2015-03-19, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nomini
Får också många matches men trots att jag sätter den på låga 50 km eller mindre så är det nästan enbart danska 18-20 åriga tjejer eller tjejer som man tror är svenskar men som sen visar sig vara danskar. Förstår att det beror på att jag bor i Malmö men önskar man kunde stänga av Danmark och att äldre tjejer var intresserade.

Ah ok, är ju betydligt fler invånare i CPH så förstår varför det blir så faktiskt. Du kanske helt enkelt får anpassa dig och ragga upp en dansk liten pingla, eller flera.
Citera
2015-03-19, 17:37
Bannlyst
När man klickat inte intresserad, är dom bort permanent då så man aldrig ser denne igen?
Citera
2015-03-19, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cumshooter
När man klickat inte intresserad, är dom bort permanent då så man aldrig ser denne igen?

Ja, det tror jag iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in