2015-03-18, 23:06
Moderator
Amirons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skelet
Bara plogen fungerar så man kan gräva ner sig.

http://www.youtube.com/watch?v=MiWCpIJ5dBw&sns=em har väl alla kikat på.

Humor på hög nivå

http://www.youtube.com/watch?v=AjdLJbJBgUM
Citera
2015-03-19, 05:24
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knypplarN
Vagnen skulle bli minst sagt trollig. Antingen blir den övermatchad eller så är det autobounce pga av överplåten/takets vinkel. Immun mot meds, autopennad av TDs och heavies.
Å andra sidan, hur stor träffbild har motståndaren när man grävt ned sig lite imponerande att lilla sverige konstruerat en vagn som anses vara bland världens bästa.
http://s.hswstatic.com/gif/stridsvagn-103-main-battle-tank-1.jpg
Citera
2015-03-19, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Å andra sidan, hur stor träffbild har motståndaren när man grävt ned sig lite imponerande att lilla sverige konstruerat en vagn som anses vara bland världens bästa.
http://s.hswstatic.com/gif/stridsvagn-103-main-battle-tank-1.jpg

råder väl delade meningar om hur bra den egentligen var?
Citera
2015-03-19, 16:17
Medlem
Ace Venturas avatar
3 dagars chat-ban. Kul.

Ändå så skriver jag i chatten av gammal vana. Svordomarna flödar vare sig någon ser det eller inte.
Citera
2015-03-19, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plastdunkk
Därför vi behöver den i spelet så att vi kan göra oberoende tester av hur bra den är.
Citera
2015-03-19, 17:48
Medlem
Har läst lite här i tråden och jag tror jag är en sån som ni flesta hatar
Jag har 49,5% vinster 4000-5000 matcher. Jag fattar ingenting om röda tomater? Wn8, vad är det? WR tror jag är winrate? Jag går in och kör efter bästa förmåga, har blivit anklagad för att sakna hjärna bland annat ha ha. Försöker förbättra mig men ser det ändå bara som ett datorspel som det faktiskt är. Ber om ursäkt till alla "seriösa" WOT gamers
Citera
2015-03-19, 18:19
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyllskalle
Har läst lite här i tråden och jag tror jag är en sån som ni flesta hatar
Jag har 49,5% vinster 4000-5000 matcher. Jag fattar ingenting om röda tomater? Wn8, vad är det? WR tror jag är winrate? Jag går in och kör efter bästa förmåga, har blivit anklagad för att sakna hjärna bland annat ha ha. Försöker förbättra mig men ser det ändå bara som ett datorspel som det faktiskt är. Ber om ursäkt till alla "seriösa" WOT gamers

DÖ NOOB!!

Nej då. Du ska inte ta så allvarligt på det hela. Spelet har sina brister men det är samtidigt otroligt kul. Annars hade vi ju bara avinstallerat det hela och struntat i saken. Det finns dock en hel del utrymme för förbättringar. Det är egentligen mest det vi gnatar om.

Btw, 49,5 % är helt ok. Däremot rekommenderar jag att du går med i en klan. Du lär dig otroligt mycket taktik bara genom att spela t.ex. Stronghold/Team Battle eller bara plutta med lite mer rutinerade spelare. Sen blir det ännu bättre när du blir redo för Clan Wars. Spelet blir ännu roligare då. Faktiskt.
Citera
2015-03-19, 18:43
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plastdunkk
Delade meningar finns det alltid men är det en vagn du skulle vilja möta nedgrävd i ett anfallskrig? 20+25 skottsmagasin och 4sekunders automateld från 105mm L62
Citera
2015-03-19, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Delade meningar finns det alltid men är det en vagn du skulle vilja möta nedgrävd i ett anfallskrig? 20+25 skottsmagasin och 4sekunders automateld från 105mm L62
jag tycker den verkar bra och skrämmande just så som ddu beskriver.... m,en det var ju en massa nackdeler.. t ex inte kunna avfyra under fart, som tydligen gjorde en massa till dess nackdel. men som mobilt skyttevärnskanon i norrländska diken så måste den vara den bästa i världen, och den enda som är byggd för just den uppgiften...
Citera
2015-03-19, 19:32
Medlem
svenska tier X artyt?

https://www.youtube.com/watch?v=MbH0PXGoxf4
Citera
2015-03-20, 10:28
Medlem
Dagens spel började med 6 förluster på raken i tier 6-10 matcher. Jag börjar undra om inte många spelare helt enkelt spelar så här jävla dåligt bara för att sabba för andra..

För så här jävla illa som det är nu har det inte varit tidigare i högre tier. Det är helt efterblivet spel från många tier 8-10 spelare. Synd att man har plöjt ner en massa pengar på spelet annars hade skiten blivit avinstallerat vid det här laget.
Citera
2015-03-20, 11:00
Medlem
10 förluster och 3 vinster så här långt. Det gick hyfsat igår så RNG och MM ser väl till att statsen sjunker idag istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in