Citat:
Ursprungligen postat av
vivalaboeg
Var glad att du bara köpte ett par Stockholm - dessa var totalt värdelösa. Fick hem ett par i sjukt dåligt skick, skickade tillbaka och fick ett par i lite bättre men klart undermåligt skick. Orkade inte tjaffsa så använde dem någon gång, nu är dom nedtrampade i hälen och används som tofflor på altanen. Var lika missnöjd med Rouge, Bern var lite bättre men inte bra. Skickade tillbaka båda paren. Hädanefter köper jag bara New Balance när det kommer till trainers.
Har hört från flera håll att kvalitén var undermålig. Vad var det för fel på dina? Har både Bern, Rouge och Stockholm själv. Helt ärligt så är enda problemet med mina var att innesulorna var något typ bubbliga och låg inte på plats, vilket är första gången jag ser det på ett par Adidas. Fast egentligen ser inte jag det som ett problem eftersom efter en användning la de sig på plats. Tror att det här har att göra med vilka fabriker de produceras i. Tycker att Kina fabrikerna har sämst QC av egen erfarenhet. Har flera Gazelle:er producerade i Vietnam som hållit i uppemot sex år och fortfarande är felfria, medan ett par jag nyligen köpte tillverkade i Kina höll inte längre än ett halvår.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kirenstilen
Tycker att tishorna och sweatsen är snygga, resten ser ut som vilket annat sportinfluerat modemärkes skit som helst idag.
Förresten om det är någon som sitter på ett par Adidas Malmö i OG c/w som de vill kränga, pm:a mig!