2015-03-17, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pjotr.1.
Klart imponerande om du tar dig från 0.85 till 1.6+. Men målsättningen är knappast realistisk.
Se upp igen! Tangentbordskrigaren är tillbaka i tråden.

Du är för dålig, och har inte disciplin nog att klara av det. Det betyder inte att han ej kan fixa det.
Citera
2015-03-17, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ambivallens
Fick kallelse-mailet idag till min gmail.

''TÄNK PÅ ATT... -All förtäring (även dryck) är förbjuden i provlokalen''

Högst troligt har olika anordnare olika regler. Jag kommer garanterat kunna sörpla på min redbull under nästa prov, som jag har gjort tidigare.

Citat:
Ursprungligen postat av sam-is-here
Se upp igen! Tangentbordskrigaren är tillbaka i tråden.

Du är för dålig, och har inte disciplin nog att klara av det. Det betyder inte att han ej kan fixa det.

Haha men vafan...
Citera
2015-03-18, 03:43
Medlem
Internetkrigares avatar
felpost
Citera
2015-03-18, 09:50
Medlem
njaexss avatar
Får man kladdpapper under provet?
Citera
2015-03-18, 10:01
Medlem
Herrcykels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av njaexs
Får man kladdpapper under provet?

Du får inte ha med dig något eget papper men det är helt okej att kladda i provpappren (dock EJ i svarshäftet).
Citera
2015-03-18, 10:33
Medlem
Öh? Fick min kallelse i mejl nyss. Vet inte om det blivit fel?

Står som vanligt datum, provställe osv först. Men under det står det kallelse till högskoleprovet med dyslexi. Såvitt jag vet har jag ingen dyslexi.. Dessutom är det udda att jag helt plötsligt ska skriva det på Stockholms Universitet när jag tidigare skrivit i Sollentuna. Det står också att det är fyra provpass som är 80 minuter långa. Brukar väl vara 5 provpass på ca 1 timme? Vet inte om detta är något nytt eller om det har med min plötsliga dyslexi att göra(känns logiskt)
Citera
2015-03-18, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CR22

Står som vanligt datum, provställe osv först. Men under det står det kallelse till högskoleprovet med dyslexi. Såvitt jag vet har jag ingen dyslexi.. Dessutom är det udda att jag helt plötsligt ska skriva det på Stockholms Universitet när jag tidigare skrivit i Sollentuna. Det står också att det är fyra provpass som är 80 minuter långa. Brukar väl vara 5 provpass på ca 1 timme? Vet inte om detta är något nytt eller om det har med min plötsliga dyslexi att göra(känns logiskt)
Dyslektiker gör inget provpass och har längre tid på sig, så grattis om du råkat hamna i den gruppen.
Citera
2015-03-18, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CR22

Citat:
Ursprungligen postat av Taurinus
Dyslektiker gör inget provpass och har längre tid på sig, så grattis om du råkat hamna i den gruppen.

Grattis!

Fyran vad trött man blir av att gå igenom prov efter prov efter prov efter prov, helt tom efter ett tag .
Citera
2015-03-18, 13:06
Medlem
Hamnade i samma klassrum som en polare. Finns det nåt sätt att hamna bredvid varandra?
Citera
2015-03-18, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gavin
Hamnade i samma klassrum som en polare. Finns det nåt sätt att hamna bredvid varandra?
Sätta sig bredvid varandra.. Inte fasta förutbestämda platser för alla som ska skriva. Inte där jag skrivit iaf...
Citera
2015-03-18, 13:16
Medlem
ambivallenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Westeros
Grattis!

Fyran vad trött man blir av att gå igenom prov efter prov efter prov efter prov, helt tom efter ett tag .
Går det bra då? Skriv också gärna efter du har gått igenom 2014 hösten kvant-delen ifall du märkte några uppenbara skillnader.
Citera
2015-03-18, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ambivallens
Går det bra då? Skriv också gärna efter du har gått igenom 2014 hösten kvant-delen ifall du märkte några uppenbara skillnader.

Just nu håller jag på med HT2013 och enligt mig är matten svårare än 2011 och 2012, när det gäller VERB så har jag runt 1.3-1.4 på varje gammalt prov jag har gått igenom. Ska börja med proven från 2014 nu på fredag pga lite jobb imorgon.

Hur går det själv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in