2015-03-13, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fatomata
Jag har munskydd på mig så jag blir inte skadad som dig.

Secret Chemtrail Pilot Speaks
Den 21a januari gick dom över till osynliga chemtrails. Idag är det bara contrails som syns på himlen. Du måste ha på dig munskyddet dygnet runt eftersom du inte vet när de sprayar kemikalier.

Citat:
Chemtrails ångan ser lite annorlunda ut dom är kors o tvärs avlånga som korsar varann hela tiden
Visst är det konstigt att en del vill flyga från norr till söder (Stockholm-Rom), en del från öster till väster (Dubai-London) och några andra vill flyga lite på snedden (Helsingfors-Amsterdam). Spana in Time-lapse video showing air traffic over Europe
Citera
2015-03-13, 20:25
Medlem
JustBecauses avatar
Citat:
Jag har munskydd på mig så jag blir inte skadad som dig. Chemtrails ångan ser lite annorlunda ut dom är kors o tvärs avlånga som korsar varann hela tiden

Snälla, visa en bild på dig med munskyddet på dig. Och förklara hur munskyddet skyddar mot nanorobotarna?
Citera
2015-03-15, 18:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rayjoh
Secret Chemtrail Pilot Speaks
Den 21a januari gick dom över till osynliga chemtrails. Idag är det bara contrails som syns på himlen. Du måste ha på dig munskyddet dygnet runt eftersom du inte vet när de sprayar kemikalier.

Visst är det konstigt att en del vill flyga från norr till söder (Stockholm-Rom), en del från öster till väster (Dubai-London) och några andra vill flyga lite på snedden (Helsingfors-Amsterdam). Spana in Time-lapse video showing air traffic over Europe
Det finns inte osynliga chemtrails, chemtrails går inte göra osyngliga, aerosolen är för tjock och kletig för att förånga utan att det syns med blotta ögat helt enkelt det vet jag om!
Citera
2015-03-15, 18:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JustBecause
Snälla, visa en bild på dig med munskyddet på dig. Och förklara hur munskyddet skyddar mot nanorobotarna?
Nej du får ingen bild på munskyddet, skaffa en egen jävla munskydd, vad fan tror du egentligen?

Nanorobotorna partikleras i munstycket anti demoklering.
Citera
2015-03-17, 13:09
Medlem
ulfsass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebmaca
Ja nån borde ju ha ett teleobjektiv tycker man. Dock är detta vid ett antagande att man använder tankar och sprutar ut partiklarna och inte blandar ut bränslet med något.

Är målet att släppa ut gift på folk stämmer ditt argument var partiklar hamnar men är målet att skapa moln så stämmer det inte.

Alltså kan man med din logik helt utesluta en förgiftningskampanj men vad säger ni om möjligheten att kunna skapa mer moln via att dopa bränslet med något? Rent logistiskt så kan man ju styra var och när de hamnar. Alltså man använder en klimatdator som räknar ut när och var man vill ha mer moln beroende på datorns klimatmodell och sedan låter man den styra logistiksystemen där man har olika bränslekällor som datorn håller reda på.

OM vi använde chems i bränslet så skulle det ju synas efter motorstart och i stigning, cruise, plane och när vi taxar in till gaten. Det gör det inte. Strimmor syns bara där k-strimmor kan synas. Gissa fem ggr om varför?
Citera
2015-03-17, 21:24
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulfsas
OM vi använde chems i bränslet så skulle det ju synas efter motorstart och i stigning, cruise, plane och när vi taxar in till gaten. Det gör det inte. Strimmor syns bara där k-strimmor kan synas. Gissa fem ggr om varför?
De anser väl att man kan stänga av och sätta på?
Citera
2015-03-17, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ulfsas

Varför loopar du diskussionen? Är detta din terapi så kan jag väl spela med.

De har trimmat en del bränsle med extra väte. K strimmor kan väl synas överallt beroende på vad man förbränner och hur noga man tittar samt med vilken bakgrund man använder?

Skämt o sido det är en bra poäng du har. Någon som vet om vattenångan ökat rejält i atmosfären? Men att det finns ett stort intresse att fokusera på koldioxiden istället? Jag behöver minst en konspiration i alla mina teorier
Senast redigerad av zebmaca 2015-03-17 kl. 22:13.
Citera
2015-03-17, 22:14
Medlem
Citat:
De har trimmat en del bränsle med extra väte
Utöver det väte som redan finns i de kolvätekedjor som Jet A1 består av?
Citera
2015-03-17, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rayjoh
Utöver det väte som redan finns i de kolvätekedjor som Jet A1 består av?

Jag är dålig på kemi ska jag erkänna. Men jag tänker mig att det finns kanske enkla sätt att öka molnproduktionen från flygplan och på såvis sänka temperaturen. Låter ju betydligt vettigare än att strö ut aluminiumpulver iaf.

Alltså förvandla växthusgasen vattenånga till soldämpande moln istället. Vad händer om man sprutar in flytande kväve i motorn?
Senast redigerad av zebmaca 2015-03-17 kl. 22:33.
Citera
2015-03-18, 06:52
Medlem
Citat:
Jag är dålig på kemi ska jag erkänna. Men jag tänker mig att det finns kanske enkla sätt att öka molnproduktionen från flygplan och på såvis sänka temperaturen.
Det går inte att tillsätta rent väte i bränslet. Det skulle bubbla bort på samma sätt som kolsyran i sockerdrickan. Vätet måste bindas till någonting, förslagsvis kolatomer, därav namnet kolväte.

Ett av molnens egenskaper är att temperaturskillnaden mellan natt och dag blir mindre.
Citat:
Vad händer om man sprutar in flytande kväve i motorn?
Luften du andas består av 78% kväve och 21% syre. Genom att tillföra kväve så minskas andelen syre. Motorerna skulle fungera mycket sämre, mest troligt blir det motorstopp.
Citera
2015-03-18, 07:30
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Jag är dålig på kemi ska jag erkänna. Men jag tänker mig att det finns kanske enkla sätt att öka molnproduktionen från flygplan och på såvis sänka temperaturen. Låter ju betydligt vettigare än att strö ut aluminiumpulver iaf.

Alltså förvandla växthusgasen vattenånga till soldämpande moln istället. Vad händer om man sprutar in flytande kväve i motorn?

Flytande kväve är minst -196 grader kallt så även om motorn skulle klara av det utan omedelbart motorstopp så antar jag att inte den skulle må så bra i längden..fast du kanske tänkte spruta in det i gasform?
Senast redigerad av SnakePlisssken 2015-03-18 kl. 08:22.
Citera
2015-03-18, 09:19
Medlem
ulfsass avatar
Citat:
Varför loopar du diskussionen? Är detta din terapi så kan jag väl spela med.

De har trimmat en del bränsle med extra väte. K strimmor kan väl synas överallt beroende på vad man förbränner och hur noga man tittar samt med vilken bakgrund man använder?

Skämt o sido det är en bra poäng du har. Någon som vet om vattenångan ökat rejält i atmosfären? Men att det finns ett stort intresse att fokusera på koldioxiden istället? Jag behöver minst en konspiration i alla mina teorier

Sorry om jag nämnt det tidigare. Läste inte igenom allt igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in