Fatomata
Citat:
Kokain sabbar inte hjärnan, det kan jag intyga med mitt eget liv.
Jasså, så du menar att du aldrig har råkat ut för några hjärnspöken där du ser eller hör saker i syne?
Speciellt när du börjar få abstinens?
Citat:
Min tro är min verklighet, så det är verklighet, finns inget som är förvirrande i det, jag lever ett bra liv med fungerande rutiner.
Okej, nu tänker jag vara snäll och bryta ned det du har sagt här.
Med detta
"Min tro är min verklighet" sagt så antar jag att du menar att allt som inte stämmer överens med det du tror är falskt även om det skulle finnas tydliga och fysiska bevis framför dina egna ögon, speciellt med tanke på ditt förra påstående om att du nyttjar kokain.
Det betyder med andra ord om du får en fix idé om att tyngdkraften är påhittad så kommer du att vilja bevisa det genom att hoppa från en bro/balkong, nu hoppas jag aldrig att du kommer att få en sådan fix idé då det inte är bra för någon att behöva ta vara på din skadade eller krossade kropp, speciellt inte om du dör på kuppen.
Nu säger du följande
"så det är verklighet" och det bevisar att du definitivt ligger i riskzonen för det tidigare exemplet om tyngdlagen, så återigen få inga fix idéer där du måste bevisa att saker o ting inte är sanna oavsett vad de är för några saker.
När du säger följande mening
"finns inget som är förvirrande i det" så tror jag inte du vet hur pass rätt du har, för det är väldigt tydligt att kokainet som du redan har erkänt att du nyttjar har skadat din hjärna och att det är därför du är så fixerad vid "Chemtrails" och troligen andra konspirations teorier som antingen inte har någon riktig backning eller som faktiskt har någon form av backning.
Nu är det ingen som är förvånad när du säger följande
"jag lever ett bra liv med fungerande rutiner." för det är många och då menar jag verkligen många som nyttjar olika preparat eller lider av grova psykologiska problem som faktiskt klarar av att sköta ett arbete, kärleksliv och en familj i flera år innan de bryter ihop och skadar sig själva eller någon annan.
Titta bara på de grövsta alkoholisterna som har arbetat som chaufförer, pedofiler som har arbetat på skolor i många, många år eller rent av de seriemördare som har nästan hela sina liv med fru/man och barn innan någon har upptäckt dem.
Citat:
Man måste skilja på chemtrails, chemtrails är gasen som ligger kvar i himmlen flera timmar, inte dom som direkt försvinner.
Jasså, vad är skillnaden mellan Chemtrails och Chemtrails?
Samt vilka är dom?