2015-02-28, 17:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Flygplan har inte heller chemtrails.

Om du påstår att flygplan släpper ut chemtrails måste väl någon annan få påstå att bilar släpper ut kondenserat vatten? Speciellt med tanke på att det sista är sant men ditt påstående är falskt.
Flygplan har visst chemtrails, varför blir människor förgiftade då för? Bilar släpper ut bensin, det är också iförsig gifitgt och man dör av det också, men inte som chemtrails som är otroligt skadligt för kroppen
Citera
2015-02-28, 18:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ConnyKlasson
Jag tror att du snackar "gojja".

Här är bevis på hur farligt det är med en sådan chemtrail-insugningsmask som Illuminati säljer:
https://www.youtube.com/watch?v=Nt8UH8tU0Mo

Om du tror att det här är ett påhitt, varför skulle folk hitta på något sådant, tror du?
Att tjäna pengar, skulle kunna vara en anledning.
Tänk om folk tjänar pengar på att lura i foliehattar att chemtrails finns?

Om Illuminati chemtrailar oss är det logiskt att de försöker lura på oss masker som suger åt sig kemikalierna. Dessutom får de in pengar som kan finansiera fler chemtrails.

LOL skulle folk tjäna pengar på foliehattar? Haha du är rolig, det låter som en väldigt långsam avlöningsplan, skulle ta milleniums att tjäna på det.
Citera
2015-02-28, 20:57
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fatomata
Flygplan har visst chemtrails, varför blir människor förgiftade då för?

En stor orsak till att vissa människor blir fysiskt förgiftade är att de dagligen drar i sig kokain.
En stor orsak till att vissa människor blir mentalt förgiftade är att de är lättledda idioter.

Däremot så vet vi - utan något som helst tvivel - att icke existerande chemtrails inte ligger bakom en enda förgiftning.
Citera
2015-02-28, 21:07
Medlem
madtops avatar
Citat:
LOL skulle folk tjäna pengar på foliehattar? Haha du är rolig, det låter som en väldigt långsam avlöningsplan, skulle ta milleniums att tjäna på det.

Självklart tjänar hela foliehattsindustrin massor med pengar på dig och dina polares förvirrade tro.
Böcker, annonsintäkter, föredrag ger massor med pengar.

Är du så bakom så du inte fattar att det är pengar som är den stora drivkraften?
Är du så naiv så att du tror att det är ett gäng människor som jobbar ideellt?
Citera
2015-02-28, 21:18
Bannlyst
Citat:
En stor orsak till att vissa människor blir fysiskt förgiftade är att de dagligen drar i sig kokain.
En stor orsak till att vissa människor blir mentalt förgiftade är att de är lättledda idioter.

Däremot så vet vi - utan något som helst tvivel - att icke existerande chemtrails inte ligger bakom en enda förgiftning.
Du är full av skit som vanligt. Vad är det för fel på Kokain? Kokain är det enda vettiga det jorden åstadkommit hitills. Kokain kommer från moder jord kokabusken, så det ska ha respekt! Begrips!!

Chemtrails har som jag skrivit tidigare en långsam död, men blir dessutom dement under senare tillkomma i livet. Chemtrails är kemisk gift aerosoler som kommer ut från flygplan, och det är inget annat än ren gift! Chemtrails dödar svenska gröna skogar dessutom.
Citera
2015-02-28, 21:35
Medlem
madtops avatar
Citat:
Vad är det för fel på Kokain?

Jag misstänker att det sabbar hjärnan.

Citat:
Chemtrails har som jag skrivit tidigare en långsam död, men blir dessutom dement under senare tillkomma i livet. Chemtrails är kemisk gift aerosoler som kommer ut från flygplan, och det är inget annat än ren gift! Chemtrails dödar svenska gröna skogar dessutom.

Vi vet alla att du många gånger framfört din förvirrade tro om att det finns chemtrails.
Men du måste försöka förstå att din tro inte är verklig, du lever i en förvirrad fantasivärld.

Det finns ingen chemtrailskonspiration, det förekommer inget gift som sprutas ut, vattenånga från flygplan dödar ingen skog. Du yrar, drömmer och hallucinerar.
Citera
2015-02-28, 21:47
Bannlyst
Citat:
Jag misstänker att det sabbar hjärnan.

Vi vet alla att du många gånger framfört din förvirrade tro om att det finns chemtrails.
Men du måste försöka förstå att din tro inte är verklig, du lever i en förvirrad fantasivärld.

Det finns ingen chemtrailskonspiration, det förekommer inget gift som sprutas ut, vattenånga från flygplan dödar ingen skog. Du yrar, drömmer och hallucinerar.
Kokain sabbar inte hjärnan, det kan jag intyga med mitt eget liv.

Min tro är min verklighet, så det är verklighet, finns inget som är förvirrande i det, jag lever ett bra liv med fungerande rutiner.

Man måste skilja på chemtrails, chemtrails är gasen som ligger kvar i himmlen flera timmar, inte dom som direkt försvinner.

"" Richard Westgate pilot dog.
Han var förgiftad av giftiga gaser som han hade andats in i cockpit och led av ohälsa och svår huvudvärk, mental förvirring, synproblem och sömnlöshet. Han dog 2012 43 år gammal. Nu har en vetenskaplig studie publicerad i Journal of biological physics and chemistry bekräftat att giftig gas är orsak till piloter och kabinpersonals hälsoproblem och förtidiga död.""
Citera
2015-02-28, 23:03
Medlem
madtops avatar
Citat:

Min tro är min verklighet, så det är verklighet, finns inget som är förvirrande i det

Jag låter dina ord tala för sig själv...
Citera
2015-03-01, 00:31
Medlem
Ondahamsterns avatar
Fatomata

Citat:

Jasså, så du menar att du aldrig har råkat ut för några hjärnspöken där du ser eller hör saker i syne?

Speciellt när du börjar få abstinens?

Citat:
Min tro är min verklighet, så det är verklighet, finns inget som är förvirrande i det, jag lever ett bra liv med fungerande rutiner.

Okej, nu tänker jag vara snäll och bryta ned det du har sagt här.

Med detta "Min tro är min verklighet" sagt så antar jag att du menar att allt som inte stämmer överens med det du tror är falskt även om det skulle finnas tydliga och fysiska bevis framför dina egna ögon, speciellt med tanke på ditt förra påstående om att du nyttjar kokain.

Det betyder med andra ord om du får en fix idé om att tyngdkraften är påhittad så kommer du att vilja bevisa det genom att hoppa från en bro/balkong, nu hoppas jag aldrig att du kommer att få en sådan fix idé då det inte är bra för någon att behöva ta vara på din skadade eller krossade kropp, speciellt inte om du dör på kuppen.

Nu säger du följande "så det är verklighet" och det bevisar att du definitivt ligger i riskzonen för det tidigare exemplet om tyngdlagen, så återigen få inga fix idéer där du måste bevisa att saker o ting inte är sanna oavsett vad de är för några saker.

När du säger följande mening "finns inget som är förvirrande i det" så tror jag inte du vet hur pass rätt du har, för det är väldigt tydligt att kokainet som du redan har erkänt att du nyttjar har skadat din hjärna och att det är därför du är så fixerad vid "Chemtrails" och troligen andra konspirations teorier som antingen inte har någon riktig backning eller som faktiskt har någon form av backning.

Nu är det ingen som är förvånad när du säger följande "jag lever ett bra liv med fungerande rutiner." för det är många och då menar jag verkligen många som nyttjar olika preparat eller lider av grova psykologiska problem som faktiskt klarar av att sköta ett arbete, kärleksliv och en familj i flera år innan de bryter ihop och skadar sig själva eller någon annan.

Titta bara på de grövsta alkoholisterna som har arbetat som chaufförer, pedofiler som har arbetat på skolor i många, många år eller rent av de seriemördare som har nästan hela sina liv med fru/man och barn innan någon har upptäckt dem.

Citat:
Man måste skilja på chemtrails, chemtrails är gasen som ligger kvar i himmlen flera timmar, inte dom som direkt försvinner.

Jasså, vad är skillnaden mellan Chemtrails och Chemtrails?

Samt vilka är dom?
Citera
2015-03-01, 01:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Fatomata

Jasså, så du menar att du aldrig har råkat ut för några hjärnspöken där du ser eller hör saker i syne?

Speciellt när du börjar få abstinens?

Okej, nu tänker jag vara snäll och bryta ned det du har sagt här.

Med detta "Min tro är min verklighet" sagt så antar jag att du menar att allt som inte stämmer överens med det du tror är falskt även om det skulle finnas tydliga och fysiska bevis framför dina egna ögon, speciellt med tanke på ditt förra påstående om att du nyttjar kokain.

Det betyder med andra ord om du får en fix idé om att tyngdkraften är påhittad så kommer du att vilja bevisa det genom att hoppa från en bro/balkong, nu hoppas jag aldrig att du kommer att få en sådan fix idé då det inte är bra för någon att behöva ta vara på din skadade eller krossade kropp, speciellt inte om du dör på kuppen.

Nu säger du följande "så det är verklighet" och det bevisar att du definitivt ligger i riskzonen för det tidigare exemplet om tyngdlagen, så återigen få inga fix idéer där du måste bevisa att saker o ting inte är sanna oavsett vad de är för några saker.

När du säger följande mening "finns inget som är förvirrande i det" så tror jag inte du vet hur pass rätt du har, för det är väldigt tydligt att kokainet som du redan har erkänt att du nyttjar har skadat din hjärna och att det är därför du är så fixerad vid "Chemtrails" och troligen andra konspirations teorier som antingen inte har någon riktig backning eller som faktiskt har någon form av backning.

Nu är det ingen som är förvånad när du säger följande "jag lever ett bra liv med fungerande rutiner." för det är många och då menar jag verkligen många som nyttjar olika preparat eller lider av grova psykologiska problem som faktiskt klarar av att sköta ett arbete, kärleksliv och en familj i flera år innan de bryter ihop och skadar sig själva eller någon annan.

Titta bara på de grövsta alkoholisterna som har arbetat som chaufförer, pedofiler som har arbetat på skolor i många, många år eller rent av de seriemördare som har nästan hela sina liv med fru/man och barn innan någon har upptäckt dem.

Jasså, vad är skillnaden mellan Chemtrails och Chemtrails?

Samt vilka är dom?

Nej jag får inga hjärnspöken har aldrig fått kommer aldrig få det, jag får heller absolut ingen abstinens, jag har brukat kokain så länge så jag är tolerant mot sånt. Jag tar 5g om dagen.

Min tro är min verklighet är som den är, jag tror på det jag tror och det är det jag uppfattar som verklighet. Jag köper inte det där med bevis hit o dit, allt är svårt att bevisa. Bevis kommer ju från någon annans mun alltså någon annans verklighet till skillnad från min verklighet, så det blir ord mot ord.

Snäll gubben säg inte att jag ligger i någon jävla riskzon för nånting, för det gör jag inte, jag är en man med hög iq (135) smart, snygg och godtrogen. Jag är kontrollant på allting.

Visst jag kanske är fixerad vid konspirationsteorier men det har inget med min kokain bruk att göra. Jag gillar ämnet helt enkelt konspirationer är jätteintressant precis som rymden och utomjordingar är. Man behöver ingen backning så länge man tror på sig själv. Jag har kommit långt i livet jag tjänar otroligt bra jag är framgångsrik man.
Citera
2015-03-01, 07:50
Medlem
ulfsass avatar
Lustigt att det inte finns någon som har bilder på dessa plan från marken då alla plan måste landa. Var fyller man på dessa, var förvaras dessa och slutligen var sprejas dessa chems från planen någonstans?

Det finns ingen bil som tankar chems på planen utan endast bränslebilen, vattenbilen och toabilen som närmar sig flygplanen.
Det finns heller ingenstans som man kan förvara dessa chems och slutligen inte några ställen som de sprutas från heller.

Man talar om aluminium men också barium, strontium, uran, virus, bakterier, nanobots mm.

För en som jobbar med plan och som producerar dessa k-strimmor mer eller mindre dagligen så är detta rena stollerierna.

I tillägg till Fatomata så är det så att om de nu ser ett plan och om det hade haft chemtrails ombord (vilket de inte har) och om de släppt ut dem i en strimma rakt över där du bor så hade de pga jetströmmarna på hög höjd aldrig landat på dig ändå direkt. Mer sannolikt i Moskva eller Tokyo eller efter ett varv runt jorden men då så utspädda att du ändå inte behövt bry dig om just de. Därav följer att du då skulle vara utsatt för andra utsläpp 24/7 och då är dessa aerosoler ändå inne i dit rum när du lägger dig.
Så tror du fortfarande på chems så skulle jag aldrig vara utan masken och absolut inte när du sover.
Citera
2015-03-01, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ulfsas
Lustigt att det inte finns någon som har bilder på dessa plan från marken då alla plan måste landa. Var fyller man på dessa, var förvaras dessa och slutligen var sprejas dessa chems från planen någonstans?

Det finns ingen bil som tankar chems på planen utan endast bränslebilen, vattenbilen och toabilen som närmar sig flygplanen.
Det finns heller ingenstans som man kan förvara dessa chems och slutligen inte några ställen som de sprutas från heller.

Man talar om aluminium men också barium, strontium, uran, virus, bakterier, nanobots mm.

För en som jobbar med plan och som producerar dessa k-strimmor mer eller mindre dagligen så är detta rena stollerierna.

I tillägg till Fatomata så är det så att om de nu ser ett plan och om det hade haft chemtrails ombord (vilket de inte har) och om de släppt ut dem i en strimma rakt över där du bor så hade de pga jetströmmarna på hög höjd aldrig landat på dig ändå direkt. Mer sannolikt i Moskva eller Tokyo eller efter ett varv runt jorden men då så utspädda att du ändå inte behövt bry dig om just de. Därav följer att du då skulle vara utsatt för andra utsläpp 24/7 och då är dessa aerosoler ändå inne i dit rum när du lägger dig.
Så tror du fortfarande på chems så skulle jag aldrig vara utan masken och absolut inte när du sover.

Ja nån borde ju ha ett teleobjektiv tycker man. Dock är detta vid ett antagande att man använder tankar och sprutar ut partiklarna och inte blandar ut bränslet med något.

Är målet att släppa ut gift på folk stämmer ditt argument var partiklar hamnar men är målet att skapa moln så stämmer det inte.

Alltså kan man med din logik helt utesluta en förgiftningskampanj men vad säger ni om möjligheten att kunna skapa mer moln via att dopa bränslet med något? Rent logistiskt så kan man ju styra var och när de hamnar. Alltså man använder en klimatdator som räknar ut när och var man vill ha mer moln beroende på datorns klimatmodell och sedan låter man den styra logistiksystemen där man har olika bränslekällor som datorn håller reda på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in