2015-03-13, 00:27
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Lejeman
Befolkningen underhålls genom nyheter, musik, film och först nu de senaste åren har tydliga tecken och sublima meddelanden dyka upp.
Precis! För om någon grupp styrde befolkningen och hela världspolitiken skulle de självklart lämna ledtrådar i populärkulturen som ledde tillbaka till dem. Hur skulle de annars få någon cred?
Citera
2015-03-13, 00:39
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
det var garanterat de kemiska ämnena i chemtrails som fick dig att skratta åt foliehattarna.

Illuminati ligger självklart bakom detta onda verk och chemtrails är ett sätt att kontrollera världens befolkning. De kemiska ämnena påverkar vårt psyke utan att man märker det.

Illuminati är fakta och världen behöver vakna upp. Sorgligt nog är det för sent. Ju dummare befolkningen är desto lättare är vi att manipulera och hjärntvätta. Vi lär oss inget om källkritik i lågstadiet och det är de fem åren som formar oss som människa mest.

Befolkningen underhålls genom nyheter, musik, film och först nu de senaste åren har tydliga tecken och sublima meddelanden dyka upp.
Är det utifrån egen erfarenhet som du tror att 5 år i lågstadiet är normalt?
Tycker du verkligen att dom borde lagt in fler utbildningsområden när du behövde 2 år extra redan som det var?
Har du provat att applicera detta underbara koncept "källkritik" innan du kom fram till att det är fakta att illuminati självklart ligger bakom chemtrails i syfte att kontrollera världens befolknings psyken på ett omärkbart kemikaliskt vis?
Citera
2015-03-13, 10:50
Medlem
madtops avatar
Citat:
det var garanterat de kemiska ämnena i chemtrails som fick dig att skratta åt foliehattarna

Så du menar att jag var påverkad av "kemiska ämnen"?
Borde inte dessa kunna påvisas i en toxikologisk undersökning?

Fast jag antar att du tror att det antingen handlar det om ett "kemiskt ämne" som inte går att påvisa eller så är samtliga läkare med på "komplotten". Eller kanske både och?
Citera
2015-03-13, 11:15
Medlem
KimNeilJungs avatar
Länkpost raderad.
//mod.
Citera
2015-03-13, 13:08
Medlem
Mr.Lejemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Är det utifrån egen erfarenhet som du tror att 5 år i lågstadiet är normalt?
Tycker du verkligen att dom borde lagt in fler utbildningsområden när du behövde 2 år extra redan som det var?
Har du provat att applicera detta underbara koncept "källkritik" innan du kom fram till att det är fakta att illuminati självklart ligger bakom chemtrails i syfte att kontrollera världens befolknings psyken på ett omärkbart kemikaliskt vis?

Du är hjärntvättad, en konversation med dig är som att tala med statens ansikte
Citera
2015-03-13, 13:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Jag såg contrails idag - och jag tyckte inte det var obehagligt utan tog ett djupt andetag och njöt av den friska luften och det vackra vädret. Samtidigt fnissade jag åt alla foliehattar som springer omkring och är rädda för vatten.
Contrails är inte chemtrails!! Du ska inte ta djupa andetag det är farligt. Och skrattar först skrattar sist.
Citera
2015-03-13, 13:34
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fatomata
Contrails är inte chemtrails!! Du ska inte ta djupa andetag det är farligt. Och skrattar först skrattar sist.

Jag såg bara contrails så det var ingen fara att ta djupa andetag, de moln jag såg var bara vattenånga. Men jag lovar att vara försiktig den dagen jag får syn på några chemtrails.
Citera
2015-03-13, 13:36
Bannlyst
Citat:
Jag såg bara contrails så det var ingen fara att ta djupa andetag, de moln jag såg var bara vattenånga. Men jag lovar att vara försiktig den dagen jag får syn på några chemtrails.
Chemtrails är inte contrails, hur vet du om det inte var chemtrails du såg? Jag bryr mig om dig bara ska du veta.
Citera
2015-03-13, 13:42
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Chemtrails är inte contrails, hur vet du om det inte var chemtrails du såg? Jag bryr mig om dig bara ska du veta.

Hur ser man då skillnaden mellan dem?

Det är nog bäst att du även tejpar igen dina fönster och dörrar så det hemska i luften inte dödar dig.
Citera
2015-03-13, 13:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Hur ser man då skillnaden mellan dem?

Det är nog bäst att du även tejpar igen dina fönster och dörrar så det hemska i luften inte dödar dig.
Jag har munskydd på mig så jag blir inte skadad som dig. Chemtrails ångan ser lite annorlunda ut dom är kors o tvärs avlånga som korsar varann hela tiden
Citera
2015-03-13, 16:07
Medlem
madtops avatar
Citat:

Det vet jag av en massa olika skäl. Och alla står i den här tråden, du kanske ska läsa den?
Citera
2015-03-13, 19:06
Medlem
Citat:
Så du menar att jag var påverkad av "kemiska ämnen"?
Borde inte dessa kunna påvisas i en toxikologisk undersökning?

Fast jag antar att du tror att det antingen handlar det om ett "kemiskt ämne" som inte går att påvisa eller så är samtliga läkare med på "komplotten". Eller kanske både och?

Det var lustgas kanske
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in