2015-03-01, 00:17
Medlem
Hur laddar jag ner bilder från instagram? Att högerklicka och välja spara bild finns ju inte...
Citera
2015-03-01, 15:54
Medlem
hur tar man bort länkande konto i instagram?

hur tar man bort länkande konto i instagram? vill inte ha mitt facebook konto kopplat till den
Citera
2015-03-01, 16:21
Medlem
står jag har 171 fb vänner på insta. hur tar jag bort det?
Citera
2015-03-03, 09:41
Medlem
moment-of-truths avatar
Jag känner till att det är inte möjligt, men det ska kunna lösa ändå.

Jag vill se vad en user som jag följer, like'ar för bilder utan att jag ska sitta i aktivitet-> följer?
Finns nog ingen mjukvara och hur funkar API egentligen? Har läst flera timmar inatt men inte kommit fram till något! Vore grymt om ngn kan PM'a mig och få mig igång med API.
Tack Flashback
Citera
2015-03-04, 00:11
Medlem
Jag har en fråga, är det möjligt att ha en osynlig profil på instagram? Alltså att ingen kan hitta en om man söker? Att profilen i sig är osynlig förutom för vänner?
Citera
2015-03-04, 12:02
Medlem
gr8ovis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Hur laddar jag ner bilder från instagram? Att högerklicka och välja spara bild finns ju inte...

På datorn? Har du en Mac så klicka CMD+Shift+4 för att dra en markerad skärmdump. CMD+Shift+3 för att det en skärmdump över hela skärmen så får du beskära bilden som du vill.

Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Jag har en fråga, är det möjligt att ha en osynlig profil på instagram? Alltså att ingen kan hitta en om man söker? Att profilen i sig är osynlig förutom för vänner?

Nej, det enda du kan göra är att ha profilen privat så att folk måste följa dig med ditt godkännande om det vill se dina bilder.
Citera
2015-03-04, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gr8ovi
På datorn? Har du en Mac så klicka CMD+Shift+4 för att dra en markerad skärmdump. CMD+Shift+3 för att det en skärmdump över hela skärmen så får du beskära bilden som du vill.
Jag har inte Mac.
Citera
2015-03-04, 13:01
Medlem
gr8ovis avatar
Citat:
Jag har inte Mac.

Då vet jag inte hur du tar en skärmdump. Googla!
Citera
2015-03-06, 05:16
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:

Inte ska du behöva googla när är inloggad på Flashback

Chrome: finns tex. tillägg som http://instagramdown.booogle.net/ och direkt i Chrome Store så ska denna länken funka
Har inte testat den själv, men står det att den kan ladda ner bilder så bör den ju klara av det.

Firefox: Har en add-on som heter Instagram - All-in-one Internet Search (SSL & TLS) som ser rätt bra ut när man kollar på den där iallafall.

Android: Mänder med Instagram Downloaders appar i Google Play Store
Personligen använder jag iGetter for Instagram på mobilen, dock oklart varför borde finnas smidigare där ute. Fast iGetter krånglar iofs inte men känns som lite extra plock innan man har bilden typ.

Mac: typ Downloader for Instagram, inte 100% säker men tror den är helt gratis vilket inte alla downloaders till iOS är.

Till iPad och säkert då även iPhone så ska man akta sig för alla In-app Downloaders som finns, vem fan vill betala 19.- för Instagrambilder så snyggt är det inte.
GramDrive Downloader har jag på min iPad, laddar inte hem så enormt många bilder direkt så jag vet inte ritkigt hur bra den är, men de finns ett gediget utbud på marknaden.
Citera
2015-03-06, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Tack som fan! Firefoxgrejen funkade fint!
Citera
2015-03-10, 14:20
Medlem
Hjälp akut problem!! Jag är ny med instagram. Hur får man filter till sin profilbild? Ser bara att det går att ha filter på bilder man lägger upp, men inte till profilen.
Citera
2015-03-10, 18:25
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autumnsun
Hjälp akut problem!! Jag är ny med instagram. Hur får man filter till sin profilbild? Ser bara att det går att ha filter på bilder man lägger upp, men inte till profilen.

Ta den du vill ha som profilbild och lägg på det filtret du vill ha, upload and save the picture and erase bilden du nyss la upp.
Sen lägger du upp den sparade bilden som profilbild.
Lycka till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in