Citat:
Ursprungligen postat av
dafuqup
Högskolan i Jönköping erbjuder Naturvetenskapligt basår där du kan läsa Ma 3-4, Fy 1-2 och Ke 1-2. Givetvis blir du inskriven även på Biologi 1-2 men det kan du ju bara strunta i.
Finns fler orter som erbjuder naturvetenskapligt. Tror att Sundsvall och Linköping är två städer till.
Jag kan kolla upp det där med studentbostäder.
Citat:
Ursprungligen postat av
GlennyQ
Vilket universitet är det du tänkt söka till?
Jag har hört bra om Göteborg och funderar på att flytta dit.kanske skall ta tekniskt basår istället? Men man får ju inte samma bredd.
Man vill ju ha bra stöd och kunna studera och lära sig allt. Men jag vill vara i en fin stad också med många fina tjejer.