Nyfiken på om någon vet vad som händer när man klickar på "träffa henne" blir det bara att personen kmr upp på encounters eller får hon meddelande m någon förskriven text om dejt ?
Nyfiken på om någon vet vad som händer när man klickar på "träffa henne" blir det bara att personen kmr upp på encounters eller får hon meddelande m någon förskriven text om dejt ?
Är rätt duktig på det här med skaffa brudar på badoo, tinder osv men måste säga att jag blir lite äcklad av hur respektlösa tjejer är i dagsläget.
Att hitta knull och manipulera är ju hur lätt som helst men ska man testa att gå in för att hitta en normal tjej så är åtminstone badoo helt kört.
Det har även blivit extremt mycket fejkkonton som tröttar ut en.
Så sen jag testade badoo för första gången för några år sen då de flesta tjejer verkade vara ute efter förhållande så har badoo i dagsläget blivit mest för ligg, uppmärksamhet och tidsfördriv för tjejer.
Jag skulle säga att Tinder är i dagsläget det badoo var för några år sen och sen vill man hitta seriöst får man leta sig till rena dejtingsidor där det krävs lite mer än svepa för att kommunicera. Men även när tjejer ställt in sig på förhållande så kommer deras ologiska tankesätt att kräva 110% men själv ens ha 10%
Jag har badoo-appen på mobilen och ibland får jag notiser om att jag fått meddelande men när jag öppnar och kollar så har ingen skrivit något utan det står helt enkelt "XXX vill chatta med dig". Har dessa personer "gillat" min profil då eller hur kommer det sig att man kan "vilja chatta" med någon utan att ha gillat eller faktiskt skrivit något till en?
Vissa som gillat mig (det får man ju också notiser om) har för den sakens skull inte "velat chatta" med mig.
Provade Okcupid till en början. Fick ligga hela tiden. Ramlade in på Tinder, får ligga hela tiden, inte en sport längre. En kvinnlig vän tjatade om Badoo hela tiden, så la upp samma bilder/presentation osv - har inte lyckats träffa en enda människa där igenom. Vill bara nämna att jag satt standarden högt, 7+ minst (nu pratar vi inte år..).
Fick två eller tre träffar på 2-3 or på Badoo.
Jag ser inte korrelationen här. Min slutsats - dumpa Badoo!
Provade Okcupid till en början. Fick ligga hela tiden. Ramlade in på Tinder, får ligga hela tiden, inte en sport längre. En kvinnlig vän tjatade om Badoo hela tiden, så la upp samma bilder/presentation osv - har inte lyckats träffa en enda människa där igenom. Vill bara nämna att jag satt standarden högt, 7+ minst
Kod:
(nu pratar vi inte år..
).
Fick två eller tre träffar på 2-3 or på Badoo.
Jag ser inte korrelationen här. Min slutsats - dumpa Badoo!
Menaru.........Å vad har du satt som lägsta ålder på dem du letar efter? 12 år å 25 kg?
Har börjat inse nu att jag verkligen inte kommer få ligga med hjälp av badoo. Får knappt några likes, knappt någon som svarar när jag skriver, samt att de som svarar är iskalla. Sannolikt trycker de bara nästa på encounters, dvs. trycker varken kryss eller hjärta, för det verkar vara väldigt få som "röstat".
Bara att ge upp direkt, eller ska jag prova något annat?
Senast redigerad av OCB-Filtret 2015-03-16 kl. 13:36.
Har börjat inse nu att jag verkligen inte kommer få ligga med hjälp av badoo. Får knappt några likes, knappt någon som svarar när jag skriver, samt att de som svarar är iskalla. Sannolikt trycker de bara nästa på encounters, dvs. trycker varken kryss eller hjärta, för det verkar vara väldigt få som "röstat".
Bara att ge upp direkt, eller ska jag prova något annat?