Citat:
Ursprungligen postat av
bradgardsindianen
Vet man att hon var oskyldig (hon var tydligen inte straffad men det betyder ju inte att hon inte begick kriminella handlingar).
Ursäkta det ser för jävligt ut när jag skriver, jag har flunsa hosta och skriver på telefon.
Frågar du mig det? Har inte en susing. Gick på magkänsla. Det existerar knappast så många kriminella fruntimmer under 20 i Sverige (eller utomlands heller egentligen). Ursäkten godtas för övrigt också hahaha, även om den antagligen inte var riktad till mig personligen utan mer allmänt.Krya på dig. Jag bryr mig inte det minsta hur folk skriver så länge man begriper vad som står.
Borde gå och lägga mig också, vansinne att vara uppe så här sent när man ska upp och jobba i nästa dag.
Föreslår att man säljer Audin gossarna körde runt ut + andra värdesaker och helt enkelt donerar pengarna till sånt som våra väldigt höga skatter ska gå till egentligen (sjukhus, polis, skolor, o.s.v) . Och att man gör liknande i motsvarande fall i framtiden. Även om det inte blir så stora summor så är det i alla fall bättre än ingenting.