2015-03-15, 23:54
Medlem
Killarna hade västar på sig, ett skott i huvudet var och tjejen blev skjuten bed 13 skott. Detta är bekräftat utav en med insyn i det hela.
Citera
2015-03-15, 23:56
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Det fanns vittnesuppgifter av några som bodde i närheten att de hört högljutt gräl och tittat ut och sett bilen. Inget skrik. Vad jag menar är att hon kanske är rätt åtgången men motståndet kanske inte varat så länge att hon hann.skrika. Jag ifrågasätter alltså inte att hon gjort motstånd utan att det kanske inte märkts. Jsg vet inte hur rättsmedicinare avgör om hon var vid fullt medvetande när någon slitit henne i håret så det lossnar tussar.

Så kan det vara. Eller var hon så rädd att hon inte fick fram ljud. Stackars liten
Citera
2015-03-15, 23:57
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Udevalla är väl en liten håla i västergötland. Det finns alltså folk som är kriminella där? Orten har antagligen inte ens nåt seven eleven eller burger king. Men minst ett gäng wannabe gangsters existerar tydligen eller?

Skulle vara intressant att jämföra gängkriminalitet ute på vishan för 20 år sen i jämförelse med nu.

Tur att det "bara" var ett par kriminella som strök med i alla fall, så att ingen oskyldig kom till skada, borsett från tjejen då.

Vet man att hon var oskyldig (hon var tydligen inte straffad men det betyder ju inte att hon inte begick kriminella handlingar).

Ursäkta det ser för jävligt ut när jag skriver, jag har flunsa hosta och skriver på telefon.
Senast redigerad av bradgardsindianen 2015-03-16 kl. 00:00.
Citera
2015-03-15, 23:58
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Det fanns vittnesuppgifter av några som bodde i närheten att de hört högljutt gräl och tittat ut och sett bilen. Inget skrik. Vad jag menar är att hon kanske är rätt åtgången men motståndet kanske inte varat så länge att hon hann.skrika. Jag ifrågasätter alltså inte att hon gjort motstånd utan att det kanske inte märkts. Jsg vet inte hur rättsmedicinare avgör om hon var vid fullt medvetande när någon slitit henne i håret så det lossnar tussar.

Det var hon efter vad jag förstod det kan de nog avgöra där håret släppt. Vad jag förstår ser sår före och efter döden olika ut kroppen beter sig olika
Citera
2015-03-15, 23:59
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Vet man att hon var oskyldig (hon var tydligen inte staffad men det betyder ju knte att hon inte begick kriminella handlingar.

Inget i lex
Citera
2015-03-16, 00:02
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Csheen
Killarna hade västar på sig, ett skott i huvudet var och tjejen blev skjuten bed 13 skott. Detta är bekräftat utav en med insyn i det hela.

Det är nog inte riktigt sant tror jag. 6-9 hörbara skott
Citera
2015-03-16, 00:03
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willow1
Det var hon efter vad jag förstod det kan de nog avgöra där håret släppt. Vad jag förstår ser sår före och efter döden olika ut kroppen beter sig olika

Jo det vet jag. Är man död får.man inte blodutjutning men hon kanske slagits medvetslös. Tänk om hon misshandlades först för killarna att se.
Citera
2015-03-16, 00:08
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Vet man att hon var oskyldig (hon var tydligen inte staffad men det betyder ju knte att hon inte begick kriminella handlingar.
Då kan undra varför hon sköts med tretton skott, ifall det nu stämmer?
Citera
2015-03-16, 00:09
Medlem
Citat:
Hårtussarna låg i och vid bilen. De försökte dra henne ur bilen. Hon gjorde kraftigt motstånd. Den som ligger på sidan är Raw den med vita skor är Ala

Först var det 2 kg kokain som blev 3 kg, en kniv i en av de avlidnas hand som polisen fick "bryta loss" sen var det 13 skott i flickan och nu är det hårtussar lite här och där.

Det jobbas hårt för att skapa trådsanningar utan fakta.
Senast redigerad av ToZon 2015-03-16 kl. 00:12.
Citera
2015-03-16, 00:10
Medlem
Grumpe0000s avatar
Citat:
Jag kan också bara läsa och uppfatta det jag just ser som det konkreta. Egentligen behöver jag inte svara är off topic men nu gör jag det eftersom det är ett svar du vill ha.

Jag snöade in på vem som var vem runts sida 450-570 någonstans. Och då skrev jag uttryckligt att jag inte står fast vid vem som är vem. Det löste sig dock för någon kunde genom en bild visa att skor, jeans fanns på annan bild
Du förstår inte vad jag menar, syftade mest på att du höll med personen om att det skulle vara svårt för 2 killar att spöa 2 andra killar vilket det inte är.
Citera
2015-03-16, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Csheen

Då måste det vara rättsläkaren som hunnit räkna alla kulhål för inte är det väl receptionisten på polishuset som gjort obduktionen.
Citera
2015-03-16, 00:14
Medlem
Citat:
Vet man att hon var oskyldig (hon var tydligen inte straffad men det betyder ju inte att hon inte begick kriminella handlingar).

Ursäkta det ser för jävligt ut när jag skriver, jag har flunsa hosta och skriver på telefon.
Frågar du mig det? Har inte en susing. Gick på magkänsla. Det existerar knappast så många kriminella fruntimmer under 20 i Sverige (eller utomlands heller egentligen). Ursäkten godtas för övrigt också hahaha, även om den antagligen inte var riktad till mig personligen utan mer allmänt.Krya på dig. Jag bryr mig inte det minsta hur folk skriver så länge man begriper vad som står.

Borde gå och lägga mig också, vansinne att vara uppe så här sent när man ska upp och jobba i nästa dag.

Föreslår att man säljer Audin gossarna körde runt ut + andra värdesaker och helt enkelt donerar pengarna till sånt som våra väldigt höga skatter ska gå till egentligen (sjukhus, polis, skolor, o.s.v) . Och att man gör liknande i motsvarande fall i framtiden. Även om det inte blir så stora summor så är det i alla fall bättre än ingenting.
Senast redigerad av Geigerzehler 2015-03-16 kl. 00:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in